بازی Alan Wake 2
یحیی رحیمی

گیم پلی بازی Alan Wake 2 این تابستان نمایش داده نمی‌شود

یحیی رحیمی 23 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
224 بازدید

سم لیک، کارگردان و خالق بازی الن ویک در تازه‌ترین اخبار بازی از پیشرفت روند تولید بازی Alan Wake 2 نوشته است و معتقد است که تولید بازی «بسیار خوب» پیش می‌رود. او با انتشار چندین کانسپت آرت و همچنین خبر مهمی برای مالکان کنسول نینتندو سوییچ گفت که انتظار پخش ویدیو گیم پلی بازی Alan Wake 2 یا دریافت اطلاعاتی تازه را این تابستان نداشته باشید.

به گزارش پارسی گیم، سم لیک در ویدیویی که به مناسبت تولد بازی الن ویک منتشر شد؛ گزارشی از روند تولید پروژه الن ویک 2 ارائه کرد. او می‌گوید که تولید بازی به‌خوبی پیش می‌رود؛ اما به دلیل آنکه خلق یک تریلر پیرایش‌شده و دمو از بازی نیازمند چندین ماه کار توسط توسعه‌دهندگان است؛ استودیو رمدی فعلاً آماده نمایش گیم پلی Alan Wake 2 در تابستان سال جاری نیست.

گیم پلی بازی Alan Wake 2

گیم پلی بازی Alan Wake 2

سم لیک در مورد پیشرفت تولید بازی گفت:‌ «همه‌چیز در مورد توسعه بازی الن ویک 2 خوب پیش می‌رود. ما در عمق فرایند توسعه هستیم و بازی پتانسیل بالایی دارد و بخش بزرگی از آن قابل تجربه است؛ اما چند ماهی است در حال فکر هستیم و در رمدی و به همراه ناشر فوق‌العاده‌مان اپیک گیمز به این نتیجه رسیدیم که نمایشی از بازی در این تابستان نخواهیم داشت».

رمدی چندین تصویر هنری از دنباله بازی الن ویک منتشر کرده است که فلسفه طراحی بازی و شخصیت اصلی را نمایش می‌دهد. سم لینک گفته است که نسخه جدید، عمق بیشتری به شخصیت اصلی می‌بخشد و او را به نقطه‌ای نامشخص هل می‌دهد. وی در ادامه افزود:‌ «قرار دادن شخصیت تحت‌فشار یکی از بخش‌های مهم روایت داستان ترسناک است» و این بخشی است که قرار است Alan Wake 2 به‌خوبی پوشش دهد.

استودیو رمدی علاوه بر ارائه گزارشی از زمان نمایش گیم پلی بازی Alan Wake 2 و همچنین نمایش تصاویری هنری از بازی، خبر مهمی برای مالکان کنسول نینتندو سوییچ داشت. ریمستر بازی الن ویک که مدتی پیش برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر شد؛ به‌زودی راهی کنسول سوییچ خواهد شد. زمان انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی اعلام نشده است؛ اما این نسخه شامل بازی اصلی به همراه هر دو بسته الحاقی به نام‌های The Signal و The Writer با ارتقاء گرافیکی است.

بازی الن ویک 2 اولین بار در رویداد گیم اواردز 2021 معرفی شد و شرکت اپیک گیمز به‌عنوان ناشر بازی اعلام شد. گفتنی است زمان انتشار اولیه آلن ویک 2 سال 2023 اعلام شده است؛ اما ممکن است این بازی دچار تأخیر شود.

منبع:‌ GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.