دانلود بازی Quantum Break برای PC,دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Quantum Break, دانلود کرک بازی Quantum Break نسخه کرک شده
دانلود بازی Quantum Break برای PC,دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Quantum Break, دانلود کرک بازی Quantum Break نسخه کرک شده پارسی گیم

دانلود بازی Quantum Break برای PC

پارسی گیم 11 مهر 1395 135 دیدگاه
91,851 بازدید

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر

متأسفانه یا خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد ایجاد پیوندهای بسیاری میان دو حوزه محبوب سرگرمی‌های دیجیتالی یعنی سینما و بازی‌های ویدئویی بوده‌ایم. استدیوهای مشهور بسیاری چون کوانتوم دریم با عناوینی چون Beyond: Two Souls آغازگر این موضوع بودند، حال مایکروسافت نیز به‌واسطه استدیو Remedy Entertainment با بازی جدیدی تحت عنوان Quantum Break پا به میدان گذاشته است. اما آیا این بازی توانست با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که داشت، عملکرد قابل قبولی داشته باشد و برای باری دیگر نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد؟

روایت داستانی این عنوان در نگاه اول بسیار ساده و عاری از هرگونه پیچیدگی است، داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که پائول سرین، یکی از شخصیت‌های بازی برای پرده‌برداری از اختراع جدید خود یعنی ماشین زمان، دوست صمیمی و قابل‌اعتمادش جک جویس را دعوت می‌کند. اما نمایش اختراع آن‌طور که باید و خوبی پیش نمی‌رود، پائول و جک طی یک حادثه علمی، قدرت‌های فرا طبیعی به دست می‌آورند. ماجرا به این موضوع ختم نمی‌شود و این داستان حالا حالاها ادامه دارد. پائول به همین مقدار قدرت راضی نمی‌شود و برای بیشتر کردن آن دست به هر کاری می‌زند، در مقابل پائول جک به همین مقدار راضی است و برای جلوگیری از هرگونه حادثه بد دیگری به مبارزه با پائول می‌پردازد. گیمر در طول بازی کنترل هر دو شخصیت را بر عهده می‌گیرد. البته برخلاف هسته آغازین بسیار ساده، در طول بازی با پیچ‌وخم‌های داستانی پیچیده‌ای نیز روبه‌رو خواهید شد.

گیم پلی بازی متشکل از دو بخش مبارزه با سلاح‌های گرم و بازی با زمان است. به‌طور کلی این دو بخش به‌صورت جداگانه تشکیل‌دهنده دو عامل ضعف و قوت بازی هستند. بازی با زمان و چالش‌هایش به لطف گرافیک و جلوه‌های بصری بازی می‌تواند تا ساعت‌ها گیمر را پای پلتفرم اش میخ‌کوب کند. توقف زمان، بمب زمانی، دیواره زمانی و… از قابلیت‌هایی هستند که با تأثیرات مستقیم و Real time اشان بر روی محیط بازی، شما را غرق در خود می‌کنند. البته این بخش آن‌چنان هم خالی از ضعف نیست. متأسفانه سیستم آپگرید قدرت‌ها در بازی آن‌طور بایدوشاید با جزئیات کار نشده است، و گیمر به جز چند قابلیت محدود که در ابتدای بازی با آن‌ها آشنا می‌شود توانایی دست‌یابی به قدرت‌های جدید را ندارد. در مقابل این موضوع گیم پلی بخش سلاح‌های گرم در بازی، از جذابیت بالایی برخوردار نیست و مانند بخش بازی با زمان گیمر را درگیر خود نمی‌کند. سلاح‌های موجود در بازی از تنوع بالایی برخوردار نیستند و همین تعداد محدود از سلاح‌ها از ویژگی‌های جالب بالایی برخوردار نیستند.

بهترین ویژگی بازی، گرافیک و جلوه‌های بصری‌اش است. استدیو رمدی به خوبی هر چه تمام تر از پس طراحی جزئیات محیطی بازی برآمده است. عناصر سینمایی و افکت‌های به‌کاررفته در روند پیش روی و گیم پلی بازی به زیبایی هر چه تمام تر صورت گرفته است. طراحی عوامل فنی گرافیکی بازی نیز مانند تکستچر ها، نورپردازی، سایه زنی و… به زیبایی هر چه تمام تر صورت گرفته است.

جدا از مشکلات جزئی در بخش گیم پلی بازی، آخرین عنوان انحصاری ایکس باکس وان یعنی Quantum Break، ثابت کرد ترکیب سینما و بازی می‌تواند با پرداخت مناسب موفقیت‌های بسیاری را چه از لحاظ تجاری و چه از لحاظ افتخارآفرینی؛ برای توسعه‌دهنده‌اش به ارمغان بیاورد. اگر به دنبال یک بازی پر زد و خرد با صحنه‌های سینماتیک هیجان‌انگیز می‌گردید، Quantum Break برای شما ساخته‌شده است.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 10 (64-bit)
CPU : Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300
GPU : NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x
VRAM : 2 GB
RAM : 8GB
DIRECTX : DirectX 12

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows 10 (64-bit)
CPU : Intel Core i5 4690, 3.9GHz or AMD equivalent
GPU : NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9 390
VRAM : 4 GB
RAM : 16 GB
DIRECTX : DirectX 12

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 105 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 20 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

quantum-break-2

 

آموزش  نصب نسخه FitGirl :

1- آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید

2- فایل های فشرده را توسط نرم افزار Winrar اکسترکت کنید.

3- وارد پوشه MVCPP شده و هر دو فایل اجرایی 32بیتی و 64بیتی را نصب کنید. ویندوز خود را ریستارت کنید.

4- در صورت نیاز و آپدیت نبودن DirectX ویندوز خود، پکیج کامل DirectX در پوشه DX قرارداده شده است که می توانید نصب کنید.

5- پس از نصب کامل پوشه های MVCPP، در صورت نیاز DirectX، دانلود صحیح فایل ها و قراردادن تمامی آن ها در پوشه نصب بازی، فایل اجرایی “setup.exe” را اجرا کنید.

6- در آخرین مرحله قبل از نصب از شما لیست مواردی که نصب خواهد شد بررسی می شود. اگر فایل اضافی ویدیوهای 4K را دریافت نکرده اید، گزینه 1080p Only و اگر فایل اضافی ویدیوهای 4K را دریافت کرده اید، گزینه مربوطه (Both 1080p and 2160p یا 2160p (4K) Only) را انتخاب کنید.

7- زبان بازی را English قرار دهید. تیک گزینه “Verify files integrity after install” را حتما فعال کنید.

8- تیک 3 گزینه آخر را بردارید تا از آپدیت آنلاین پیش نیازهایی که در گام 4 و 5 نصب کرده اید جلوگیری شود و سرعت نصب شما بیشتر شود.

9- گزینه Install را زده تا عملیات نصب شروع شود.

10- پس از اتمام نصب، اجازه دهید تا فایل اجرایی “QuantumScrof” عملیات خود را انجام دهد و کدهای مورد نظر برای اجرای بازی بر روی ویندوز 10 شما را انجام دهد.

11- پس از اتمام کامل گام 9، می توانید بازی را از طریق استارت ویندوز جستجو کنید و اجرا کنید. اگر از شما درخواست اکانت برای لاگین کردن شد، یک اکانت مایکروسافت (ترجیحا اکانت hotmail) را برای لاگین کردن وارد کنید.

11- بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید!

 

آموزش نصب FitGirl Patch v1.7.0.0 بازی:

1- فایل اجرایی “Check your v1.6.0.0 installation.bat” را به محل نصب بازی کپی کرده، به‌صورت Run as Administrator اجرا کنید. این فایل بررسی می‌کند که آپدیت می‌تواند بر روی نسخه بازی شما نصب شود یا خیر. دقت کنید که این آپدیت بر روی نسخه v1.6.0.0 بازی عمل می‌کند! بعد از تائید سلامت نصب، شاید با مشکل نبود همه زبان‌های بازی مواجه شوید که مهم نیست. شما زبان انگلیسی را دارید!

2- در باکس جستجوی ویندوز عبارت Powershell را تایپ کنید و نرم‌افزار مربوطه را به‌صورت Run As Administrator اجرا کنید.

3- در صفحه نرم‌افزار عبارت “Set-ExecutionPolicy Unrestricted” را تایپ کرده، اینتر بزنید. سپس “a” را تایپ کنید و اینتر بزنید.

4- بایستی بازی را از لیست پکیج‌های نصبی خود خارج کنید. برای این امر کد زیر را وارد کنید:

Remove-AppxPackage Microsoft.QuantumBreak_1.6.0.0_x64__8wekyb3d8bbwe

5- پنجره PowerShell را ببندید. شروع به نصب آپدیت کنید. دقت کنید محل نصب آپدیت، دقیقه باید محل نصب بازی شما باشد. جایی که فایل اجرایی “QuantumBreak.exe” وجود دارد! اگر فولدر را اشتباه انتخاب کنید، آپدیت نصب نخواهد شد.

6- پس از اتمام نصب، دقیقاً روش قبلی که برای نصب بازی اصلی انتخاب کرده‌اید را بایستی انجام دهید. یعنی گام‌های 6 الی 10 در آموزش نصب نسخه اصلی بازی، یا استفاده از فایل نصب آسان بازی.

7- حال بازی شما آپدیت شده و می‌توانید آن را اجرا کنید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 135 دیدگاه
  • Avatar

    سبحان

    مهمان

    سلام دوست عزیز میخوام بدونم فرق بین نسخه CODEX و Fitgirl چی هست لطفا جواب بدید کدوم یکی خوبه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سبحان

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز نسخه فیتگرل فشرده سازی شده و زبان های بازی به جز زبان انگلیسی از بازی حذف شده و مدت زمان نصب این نسخه هم به مراتب بیشتره اما نسخه codex زمان نصب کمتر و شامل و همه زبان های بازی است

  • Avatar

    ممد

    مهمان

    ببخشید،برا این نسخه ها، کات سین های لایو اکشن قفل هست یا نه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ممد

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله قفل هستند

  • Avatar

    fered

    مهمان

    سلام وقت بخیر . ببخشید میخواستم بدونم امکان زیرنویس کردن بازی Quantum Break هست ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام اینی که قرار دادین توی سایت نسخه استیم هست یا کرک شده فیت گرل ؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین

      پشتیبانی

      سلام
      هردوتا براساس استیم هستن

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 135 دیدگاه