بازی Vanguard
محمد صادق شجاعی

بازی موبایل Vanguard با همکاری Remedy و شرکت Tencent ساخته می‌شود

محمد صادق شجاعی 8 دی 1400 بدون دیدگاه
347 بازدید

استودیو Remedy پروژه‌های در حال تولید متعددی دارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو در کنار شرکت Tencent مشغول ساخت بازی Vanguard است.

کمتر بازیکنی را می‌توان پیدا کرد که با استودیو رمدی غریبه باشد. این استودیو با ساخت سری Max Payne و بازی Control توانسته به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند و در حال حاضر نیز سر اعضای استودیو Remedy به شدت شلوغ است. این بازی‌سازان مشغول ساخت بخش داستانی بازی CrossfireX، نسخه فرعی و چند‌نفره بازی Control با اسم رمز Condor و بازی Alan Wake 2 هستند. حال این استودیو اعلام کرده که در کنار شرکت تنسنت مشغول ساخت یک اثر تیر‌اندازی Co-op رایگان به نام بازی Vanguard است.

استودیو رمدی در گزارشی اعلام کرد که شرکت Tencent بازی ونگارد را در «بازار‌های منتخب آسیایی» منتشر خواهد کرد. همچنین این شرکت در تامین مالی نیز مشارکت داشته و سهمی از درآمد را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، نسخه موبایل بازی Vanguard نیز توسط شرکت تنسنت ساخته و به طور جداگانه منتشر خواهد شد.

ترو ویرتالا، مدیرعامل استودیو رمدی در بیانیه‌ای گفته است که این استودیو برای «همکاری طولانی مدت با تنسنت» بسیار هیجان‌زده بوده و اطمینان دارد که این همکاری برای «تحقق برنامه‌های جاه‌طلبانه بازی Vanguard بسیار مناسب است». به اعتقاد ترو ویرتالا، بازی ونگارد «یک فرصت جهانی است» و شرکت Tencent «می‌تواند استودیو Remedy را در سطح بین‌المللی پشتیبانی کرده و ورود به بازار آسیا و پلتفرم موبایل را رهبری کند».

در همین بیانیه مطبوعاتی، استودیو رمدی جزئیات جدیدی از بازی Vanguard را فاش کرد. بر این اساس، بازی ونگارد «یک اثر تیراندازی PvE رایگان و Co-op است که داستان‌سرایی خاص رمدی را با گیم‌پلی اکشن ترکیب کرده و تجربه‌ای چند‌نفره همه‌جانبه ارائه می‌کند». این اثر با استفاده از موتور آنریل انجین برای کامپیوتر و کنسول‌ها ساخته می‌شود. همچنین دارای «بودجه معمول بازی‌های AAA استودیو رمدی» است. بازی Vanguard هم‌اکنون در مرحله «اثبات مفهوم» قرار دارد، در نتیجه در آینده‌ای نزدیک نسخه بتای آن منتشر نخواهد شد.

بازی Vanguard

بازی Vanguard تنها یکی از آثار در حال ساخت استودیو رمدی است

شرکت Tencent یکی از بزرگترین ناشرین بازی‌های ویدیویی در جهان است. دو محصول شاخص این شرکت یعنی بازی‌های PUBG و Honor of Kings، تنها در سال جاری بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته‌اند. اخیرا استودیو Turtle Rock، سازنده Back 4 Blood، به مالکیت شرکت تنسنت در آمده است. همچنین شرکت مذکور به میزان چهار درصد از سهام استودیو Remedy را در اختیار دارد.

شرکت Tencent به واسطه همکاری با شرکت‌های دیگر برای انتشار بازی‌های مختلف در چین شناخته می‌شود. با این حال، این شرکت اخیرا از لحاظ قانونی دچار مشکلاتی شده است. به همین دلیل شرکت تنسنت از تعلیق سه‌هفته‌ای برای تایید اپ‌های جدید رنج می‌برد. این تعلیق، در کنار از دسترس خارج شدن موقت استیم در چین، ممکن است به عدم انتشار بازی Vanguard در بازار چین منجر شود.

نظر شما در مورد بازی ونگارد چیست؟ آیا سابقه درخشان استودیو رمدی باعث موفقیت این اثر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.