بهترین بازی های اندروید سال 2019
سارا هابطی

بهترین بازی های اندروید سال 2019 که باید تجربه کنید

سارا هابطی 10 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
12,160 بازدید

ابتدا اجازه دهید بررسی خودمان را با یک سوال شروع کنیم، چرا سال 2019 به عنوان بهترین سال بازی‌های اندرویدی شناخته شد؟ شاید بهترین جواب برای این سوال این باشد که توسعه‌دهندگان دستگاه‌های هوشمند ناگهان تصمیم گرفتند پلتفرم موبایل را وارد عرصه رقابت با کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی کنند. این عمل نه تنها غوغایی به پا کرد، بلکه بسیاری از افراد دارای دستگاه‌های هوشمند از این کار بسیار استقبال کردند. در ادامه شما را با بهترین بازی های اندروید سال 2019 که توانستند تجربه لذت‌بخشی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند، آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین بازی های اندروید سال 2019

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و رشد توسعه‌دهندگان پلتفرم موبایل، امروزه ما شاهد بازی‌های اندروید هستیم که با کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در رقابت تنگاتنگ هستند و به نوعی در بعضی مواقع حتی بالاتر از یک بازی پلتفرمی ظاهر می‌شوند. اگر یک گشت کوچک در پلی استور موبایل خود بزنید با هزاران بازی در سبک‌های مختلف روبرو می‌شوید که هر کدام به یک نوبه مخاطب را ترغیب به دانلود و نصب می‌کنند.

به طور کلی بازی‌های فوق‌العاده زیادی برای اندروید وجود دارند که جمع کردن آن‌ها در یک لیست جامع عملی نیست. آنچه ما برای شما آماده کرده‌ایم لیستی از بهترین بازی‌ها در هر سبک در سال 2019 است و می‌خواهیم بررسی کنیم این سال شگفت‌انگیز با چه بازی‌هایی توانست صنعت بازی‌سازان پلتفرم موبایل‌های هوشمند به خصوص سیستم عامل اندروید را از متحول کند.

در لیست پیش‌رو احتمالا با بازی‌های محبوب زیادی رو به رو می‌شوید، اما ما امیدواریم در میان آن‌ها بازی جدیدی ‌را پیدا کنید که تا به حال تجربه نکرده‌اید. حال اجازه دهید بدون هیچ حرف دیگری در لیست بهترین بازی های اندروید سال 2019 غوطه‌ور شویم.

بهترین بازی‌های سبک معما و پازل

یکی از محبوب‌ترین ژانرهایی که امروزه گیمرهای پلتفرم‌های مختلف می‌توانند به سراغ آن بروند، سبک معمایی و پازل است. این سبک هیچ محدودیتی در سن افراد ندارد و می‌تواند روند خیلی جذابی را به طرافداران خود ارائه کند.

بازی The Room

سری بازی‌های The Room

همین ابتدای کار باید بگوییم که سری بازی‌های The Room اصلا ساده نیستند و می‌توانند ساعت‌ها شما را مشغول حل تنها یک معما کنند. مجموعه بازی‌های The Room از گرافیک خیره‌کننده و شگفت‌انگیزی برخوردار هستند که بدون شک چشم هر گیمری را به خود جذب می‌کند.

در این بازی شما به صورت تک و تنها باید با استفاده از هوش خود معماهایی که بازی برای شما قرار داده را حل کنید تا بتوانید راه خود را پیش ببرید. امیدواریم استودیو Fireproof Games به روند پیشرفت خود ادامه دهد و ما شاهد بازی‌های بیش‌تری از این سری بازی‌های جذاب و محبوب باشیم. اگر به سبک معمایی و پازل علاقه دارید، بدون هیچ معطلی می‌توانید این بازی هیجان‌انگیز را دانلود کنید.

بازی Lara Croft Go

بازی Lara Croft GO

نام آشنای لارا کرافت را دیگر هر گیمر قدیمی و جدیدی با بازی‌های منحصر به فرد آن می‌شناسد. در این بازی شما بار دیگر کنترل شخصیت دوست‌داشتنی لارا کرافت را در دست می‌گیرید و با گذشتن از 5 فصل و حل کردن 75 معما او را به کشف اسرار مرموز هدایت می‌کنید. به این مورد توجه داشته باشید که جان لارا در دستتان شما قرار دارد و باید با استفاده از هوش خود با حل معما او را از تله‌های مختلف و موجودات خطرناک نجات دهید.

سازندگان بازی به خوبی روی گرافیک و ساختار بازی کار کرده‌اند، به طوری که بازی در عین سادگی، منحصر به فردی خود را به رخ مخاطب می‌کشد. شما به راحتی می‌توانید شخصیت لارا را با ضربه زدن و کشیدن روی صفحه نمایش گوشی به اطراف حرکت دهید. اگر به حل معما، کشف اسرار و چالش‌های مرگبار و بسیار خطرناک در بازی‌های موبایلی علاقه دارید، تجربه بازی Lara Croft GO را از دست ندهید.

بازی The House of Da Vinci

بازی The House of Da Vinci

یکی از بازی‌هایی که با معما و پازل‌های متفاوت می‌تواند ساعت‌ها گیمرها را درگیر خود کند، بازی The House of Da Vinci است. در بازی شما به عنوان شاگرد داوینچی بزرگ قرار می‌گیرید و باید با استفاده از هوش خود معما و پازل‌های مختلفی را حل کنید. واضح بگوییم در این بازی معما و پازل شما را رها نخواهند کرد و باید چشمان خود را برای پیدا کردن اجسام و اشیاء پنهان در محیط تیز کنید. بازی مکانیک منحصر به فردی از گیم‌پلی را به مخاطب ارائه می‌کند تا بازیکن بتواند راحت‌تر از پس معماهای سخت بازی بربیاید.

به نوعی می‌توان گفت بازی The House of Da Vinci تا حد زیادی از سری بازی‌های The Room الهام گرفته است. یکی از قابلیت‌های جالب در بازی این است که شما می‌توانید زمان را دستکاری کنید. مثلا می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های شخصیت خود زمان را برای پیدا کردن اجسام مختلف در گذشته، به عقب ببرید. ناگفته نماند که گرافیک بازی در جایگاه یک بازی اندروید بسیار قابل توجه است.

بازی Monument Valley

 بازی Monument Valley

یکی دیگر از بازی‌های معمایی که می‌توانید ساعت‌ها غرق گیم‌پلی و حل معماهای آن شوید، بازی Monument Valley است. در نگاه اول شاید این بازی برایتان بسیار عجیب و غریب به نظر برسد، اما با کمی بازی کردن به معنای کامل در این اثر بامزه غرق می‌شوید.

در بازی شما باید شخصیت یک پرنسس کوچک به نام Ida را برعهده بگیرید که باید قصر و شهر خود را از موجودات پلید پاک کند. این بازی حل معما را به شکل منحصر به فردی به خورد گیمر می‌دهد. دو نسخه از این اثر جالب به مخاطبان ارائه شده که شما می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و به لذت حل چندین ساعته معماهای جذاب بپردازید.

بهترین بازی‌های سبک ماجراجویی و RPG

یکی از سبک‌هایی که به تازگی در گوشی‌های اندروید به وجود آمده و توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند، سبک ماجراجویی و RPG بوده است. ما قبلا این سبک از بازی‌ها را تنها می‌توانستم در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی تجربه کنیم. اما خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی امروزه شاهد حضور این سبک‌های پرطرفدار در گوشی‌های اندروید نیز هستیم. در گذشته گوشی‌های هوشمند توانایی اجرای این سبک از بازی‌ها را نداشتند به همین خاطر سازندگان در تولید بازی‌های اندروید بسیار محدود بودند.

بازی The Elder Scrolls Blades

بازی The Elder Scrolls: Blades

بعد از موفقیت‌های بسیار زیاد سری بازی‌های The Elder Scrolls در پلتفرم کنسول و PC، حال وقت آن رسیده که این بازی محبوب را به شکل دیگری در اندروید ببینیم. روایت داستانی از این قرار است که شما به عنوان یک عضو سابق Blades که وظیفه محافظت از امپراطور Tamriel را برعهده دارید. براساس اتفاقاتی مجبورید به زادگاه خود برگردید و آن را از نو بسازید.

در این بازی سه مکان مختلف به نام‌های Abyss، Arena و Town وجود دارد که می‌توانید در هر کدام از این مکان‌ها کارهای خاصی را انجام دهید و داستان خود را پیش ببرید. مثلا در مکان Abyss می‌توانید مراحل مختلف بازی، کاوش در سیاه‌چال‌های تاریک و یافتن وسایل جدید برای خود باشید. اگر از طرفداری سری بازی‌های Elder Scrolls باشید، قطعا از نسخه اندروید آن نیز لذت خواهید برد.

بازی Samarost 3

بازی Samorost 3

این بازی بسیار شباهت به اثر هنری و فوق‌العاده Machinarium دارد و به همان اندازه گیمر را به خود جذب کرده و از تجربه بازی شگفت‌زده می‌کند. هر چند که بازی Samorost 3 آن تم عجیب و غریب بازی Machinarium دارا نیست، اما گرافیک و گیم‌پلی منحصر به فرد خود را دارد. این بازی هنری و شگفت‌انگیز توسط استودیو Amanita Design ساخته شده است با توجه به آثار این استودیو می‌توانیم متوجه شویم که تمامی آن‌ها دارای یک تعادل هنرمندانه میان گیم‌پلی و گرافیک هستند.

خبر خوب این است که شما برای فهم داستان، لازم نیست نسخه‌های قبلی بازی را تجربه کرده باشید. در بازی شما کنترل شخصیت بامزه Gnome را برعهده می‌گیرید که یک روز در کنار خانه‌اش یک فلوت پیدا می‌کند و تمامی ماجرا هیجان‌انگیز بازی از پیدا شدن همان فلوت آغاز می‌شود. اگر علاقه‌مند به این سبک از بازی‌ها هستید، بازی Samorost 3 کاملا مناسب شما است.

بازی Sky: Childer of the Light

بازی Sky: Children of the Light

تقریبا می‌توان گفت در سال 2019 ما بازی‌های خاص و عجیب و غریب اصلا کم نداشتیم. یکی از این بازی‌های عجیب و غریب و صد البته شگفت‌انگیز، بازی Sky: Children of the Light است. این بازی با ارائه گیم‌پلی خاص، موسیقی متن دیوانه‌کننده و کلی موارد دیگر مانند یک قرص آرام‌بخش برای گیمر عمل می‌کند و به معنای کامل شما با تک تک اعضای وجودتان می‌توانید این اثر را حس کنید.

احتمالا اگر بازی پرطرفدار Journey را تجربه کرده باشید شباهت‌های بسیاری با بازی Sky: Children of the Light پیدا خواهید کرد. به طور کلی با تجربه بازی Sky: Children of the Light می‌توان گفت انگار به چند جلسه مدیتیشن برای آرامش خود دعوت شده‌اید. این بازی ابتدا برای سیستم عامل iOS قابل دانلود بود که تقریبا چند ماه بعد برای سیستم عامل اندروید ارائه شد.

بازی Oceanhorn

بازی Oceanhorn

تقریبا با توجه به سبک بازی‌هایی که به نظر می‌رسد پلتفرم نینتندو مایل به ارائه آن روی سیستم عامل‌های iOS و اندروید است، مدتی تا عرضه یک نسخه دیگر از سری بازی‌های زلدا طول می‌کشد. در همین مدت زمان، اثر جالب و هیجان‌انگیز Oceanhorn می‌تواند به عنوان یک جایگزین عمل کند. البته ناگفته نماند که ما درباره نسخه‌های قدیمی بازی زلدا سخن می‌گوییم نه نسخه جدید آن که به نام Breath of the Wild: Zelda شناخته می‌شود.

روند داستان بازی به این صورت است که یک جانور مکانیکی به نام Oceanhorn به شهر شما حمله می‌کند و شخصیت اصلی داستان باید با استفاده از ترفند و سفر به جهان‌های متفاوت این جانور بی‌رحم را شکست دهد. این بازی با تمام ویژگی‌هایی که دارد باز هم نمی‌تواند با تمامی قابلیت‌های فرنچایز Zelda مطابقت پیدا کند، اما تنها می‌توان به آن به عنوان یک جایگزین موقت نگاه کرد.

بازی Oddmar

بازی Oddmar

بازی Oddmar یکی از بازی‌هایی که شخصا از تجربه آن لذت بردم. از همان ابتدا ورود به بازی سریعا متوجه منحصر به فرد بودن این بازی خواهید شد؛ زیرا بازی با گرافیک جذاب، شخصیت بامزه، موسیقی جالب و بسیاری از موارد دیگر شما را درون خود غرق می‌کند. شما در بازی نقش یک وایکینگ بامزه را ایفا می‌کنید که براساس اتفاقاتی (که خودتان داخل بازی متوجه خواهید شد) به بیرون از قبیله تبعید می‌شوید.

بازی Oddmar را همان توسعه‌دهندگان موفق اثر جالب Leo’s Fortune خلق کرده‌اند. اگر به بازی‌های ماجراجویی علاقه دارید، بدون هیچ تعللی به سراغ این اثر هنری بسیار هیجان‌انگیز بروید. اثر خلاق Oddmar یکی از بهترین بازی‌هایی است که بدون هیچ شکی در لیست بهترین بازی های اندروید سال 2019 قرار می‌گیرد.

بهترین بازی‌های سبک شوتر

در گذشته انجام بازی‌های شوتر و تیراندازی برای مدت‌ها برای دستگاه‌های اندروید یک معضل به حساب می‌آید، به طوری که کم‌تر کسی به سراغ این سبک از بازی می‌رفت. هرچه دنیا و گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌تر شدند این معضل تیراندازی در بازی‌های شوتر نیز رفته رفته از بین رفت و امروزه ما شاهد هزاران طرفدار در این سبک هستیم. در حال حاضر صفحه نمایش دستگاه‌های هوشمند بزرگ‌تر و مدرن‌تر شده است و بازیکنان راحت‌تر می‌توانند کنترل بازی‌های شوتر را در دست بگیرند.

بازی Fortnite

بازی Fortnite

بازی فورتنایت نامی که دیگر لازم به توضیح ندارد و تمامی افراد در سنین مختلف کاملا با این بازی آشنا هستند. با کلی فکر و بررسی بالاخره تصمیم گرفتیم بازی Fortnite را داخل لیست بهترین بازی های اندروید سال 2019 قرار دهیم. یکی از مواردی که منجر به محبوب شدن بازی فورتنایت شد، به نظر ما بازی Player Unknown’s Battlegrounds یا همان (PUBG) بود. این بازی توسط شرکت Epic – معروف به تشکیل مسابقات Unreal Tournament، Gears of War و ایجاد موتور Unreal – ساخته شده است.

در بازی فورتنایت شما در جزیره‌ای رنگارنگ و خطرناک که گیمرهای دیگر نیز حضور دارند، قرار می‌گیرید. شاید اگر بازی پابجی نبود، بازی فورتنایت به این حد از محبوبیت و موفقیت دست پیدا نمی‌کرد. بازی Fortnite در سبک شوتر و بتل رویال است که بازیکنان می‌توانند در حالت‌های چند نفره یا گروهی به مبارزه با یکدیگر بپردازند. حتما اگر به این سبک از بازی‌های شوتر سوم شخص علاقه دارید، بازی فورتنایت و صد البته بازی پابجی را از دست ندهید.

بازی Major Mayhem 2

بازی Major Mayhem 2

بالاخره بعد از گذشت 6 سال از نسخه اول، نسخه دوم بازی Major Mayhem عرضه شد و توانست طرفداران پرطرفدار خود را راضی کند. در این اثر شما شاهد هر نوع تیراندازی با گان‌های مختلف هستید و می‌توانید ساعت‌ها بدون وقفه این بازی هیجان‌انگیز را انجام دهید.

از همان ابتدا که کنترل شخصیت اصلی بازی را در دست می‌گیرید، دیگر گذر زمان برای شما هیچ معنایی پیدا نمی‌کند. این بازی را استودیو Rocket Jump Games ساخته و می‌توان گفت به معنای واقعی کار خود را بدون هیچ نقصی انجام داده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به سبک شوتر و البته اکشن علاقه دارید، این بازی در انتظار شماست.

بازی Call of Duty Mobile

بازی Call of Duty Mobile

در این بخش می‌رسیم به عنوان بهترین بازی سال 2019 که اثری جزء Call of Duty Mobile نیست. احتمالا تا اینجای مقاله منتظر بودید تا ما نامی از این اثر پرطرفدار و هیجان‌انگیز ببریم. بازی کالاف دیوتی موبایل از همان ابتدای عرضه غوغایی به پا کرد که تا به امروزه با وجود محدودیت‌های بسیار باز هم هنوز توانسته رکوردهای زیادی را جابه جا می‌کند.

شرکت اکتیویژن با فرنچایز محبوب خود سالیانه توانسته طرفداران بسیار زیادی را جذب کند و همچنین آن‌ها را برای بازی‌های آینده خود هیجان‌زده نگه دارد. به نظر شما بازی کال آو دیوتی موبایل تا چه اندازه دیگر می‌تواند رکوردهای مختلف در حد یک بازی موبایلی را بشکند؟

بازی Shadowgun Legends

بازی Shadowgun Legends

اگر علاقه‌مند به بازی‌هایی در سبک و سیاق Halo یا Destiny هستید، استودیو Madfinger Games بازی Shadowgun Legends را در اختیارتان قرار می‌دهد. این استودیو بازی‌هایی پرطرفدار دیگری مانند UNKILLED و سری Dead Trigger را در کارنامه خود دارد. این بازی عطش گیمرها را برای یک بازی شوتر اول شخص پر هیجان سیراب می‌کند.

توجه داشته باشید بازی آنلاین است و حتما باید برای تجربه این اثر هیجان‌انگیز اینترنت موبایل خود را فعال کنید. در این بازی شما به عنوان شخصیت اصلی باید بیگانگان را از بین ببرید و طبق معمول زمین را از حمله موجودات فضایی نجات دهید.

بازی Space Marshals

سری بازی Space Marshals

اجازه دهید در این قسمت شما را با سری بازی خاص در سبک شوتر آشنا کنیم. این نوع بازی‌ها با دوربین ایزومتریک، گرافیک منحصر به فرد، طراحی شخصیت‌های بازی و کلی موارد دیگر گیمر را شیفته خود می‌کنند. در بازی Space Marshals شما با استفاده از ترفند و استراتژیک‌های خاص می‌توانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

این بازی بدون هیچ شکی همه آن چیزی است که طرفداران بازی‌های هیجانی و تیراندازی منتظرش بوده‌اند. البته توجه به این موضوع داشته باشید که بازی فراتر از یک بازی شوتر (به اصطلاح بکش برو جلو) است و شما باید با استفاده از تکنیک و استرتژیک‌های خاصی دشمنان را از بین ببرید.

ّبازی Xenowerk

بازی Xenowerk

اگر انیمیشن کارخانه هیولاها را دیده باشید، در زمانی آزمایش‌های کارخانه درست پیش نمی‌رفت و گروهی از محافظان (همان افرادی که لباس‌های زرد رنگ به تن داشتند) در این میان برای از بین بردن آن آزمایش وارد عمل می‌شدند. در این بازی هم به همین صورت، طبق آزمایشی در یک آزمایشگاه، موجودات خوفناک و مختلفی به وجود آمدند که وظیفه شما از بین بردن آن‌ها است. بازی Xenowerk داستان خاصی ندارد و تنها کار شما پاک‌سازی آزمایشگاه‌های مختلف از موجودات عجیب و غریب است.

اثر Xenowerk از آن دست از بازی‌ها است که ریتم گیم‌پلی اکشن و هیجانی خود را از ابتدا تا انتها بازی حفظ کرده و بازیکن را با روند خود خسته نخواهد کرد. این بازی را نیز استودیو سازنده سری بازی‌های Space Marshals ساخته است تنها با یک تفاوت که در این اثر دیگر مخفی‌کاری و انجام کارهای خاص برای رد کردن یک مرحله وجود ندارد.

بهترین بازی‌های سبک بقا

در این بخش می‌رسیم به سبکی که شخصا علاقه خاصی به آن دارم. در این سبک از بازی‌ها متاسفانه آثار خوب بسیار کم وجود دارد و به نوعی طبیعی است؛ زیرا معمولا سبک بقا طرفداران خیلی کمی نسبت به دیگر سبک‌ها دارد.

بازی Don't Starve

بازی Don’t Starve

همین ابتدای کار گوشزد کنیم که شما در این بازی بارها و بارها خواهید مرد، پس از این مورد اصلا شگفت‌زده نشوید. روند داستان به این صورت است که شما به یک بیابان پرتاب می‌شوید و باید برای زنده‌ ماندن تلاش کنید. دستورالعمل بازی ساده است؛ گرسنه نمان و مراقب موجودات بسیار خطرناک اطراف خود باش.

حال باقی داستان برعهده خود بازیکن است که با گشتن و درست کردن لوازم مورد نیاز خود در این بیابان جان سالم بدر ببرد. از همه مهم‌تر به یاد داشته باشید در صورت مرگ، باید بازی را از نو شروع کنید.

بازی This War of Mine

بازی This War of Mine

یکی از بازی‌هایی که احتمالا اشک شما را در پایان درمی‌آورد، اثر هنری و خارق‌العاده This War of Mine است. این بازی از آن دست از آثاری است که هیچ شوخی با بازیکن ندارد و آن را تا آخر داستان میخکوب خود می‌کند. این بازی به معنای کامل چهره‌ی واقعی جنگ را به مخاطب نشان می‌دهد و سعی دارد او را با تمامی پیامدهای این واقعه تلخ آشنا کند.

این اثر شگفت‌انگیز را استودیوی لهستانی 11 Bit Studios، با الهام از نبردهای خونین یوگسلاوی ساخته است. در این بازی شما باید غیرنظامیان جنگ‌زده را از لحاظ آب و غذا و مکان امن تامین کنید. حرفی برای توصیف این بازی وجود ندارد، تنها خودتان باید این اثر شگفت‌انگیز را تجربه کنید.

بهترین بازی‌ سبک ورزشی

به هر رشته ورزشی که علاقه داشته باشید، مطمئنا بازی اندرویدی هم برای آن وجود دارد. بازی‌ها در سبک ورزشی معمولا طرفداران خاصی و منحصر به فردی دارد که هیجان لازم را به آن‌ها القا می‌کند. بازی‌های ورزشی بسیاری وجود دارد، اما ما بهترین آن‌ در سال 2019 را برای شما در این مقاله گنجانده‌ایم.

بازی Dream League Soccer 2019

بازی 2019 Dream League Soccer

خوشبختانه امروزه ما هیچ کمبودی از لحاظ بازی‌های ورزشی نداریم و البته هم این مورد اصلا عجیب نیست. با توجه به بررسی که انجام دادیم، در سال 2019 بازی‌های ورزشی نتوانستند زیاد طرفداران خود را راضی کنند و تنها بازی که امتیاز بالایی در پلی استور کسب کرده، بازی 2019 Dream League Soccer است.

شما در این بازی تیم خود را انتخاب کرده، بازیکنان مورد نظر خودتان را استخدام می‌کنید و همچنین با آموزش به آن‌ها کم کم تیم ایده‌آل خود را می‌سازید. این بازی کاملا مناسب علاقه‌مندان به بازی‌های سبک ورزشی است، پس به هیچ‌وجه این اثر را از دست ندهید.

بهترین بازی‌های سبک مسابقه‌ای

رانندگی با ماشین‌های اسپورت و حرفه‌ای، لایی کشیدن از میان ماشین‌های مسابقه‌ای دیگر و کلی موارد هیجان‌انگیز دیگر را تنها در بازی‌های سبک اسپورت ریسینگ می‌توانیم شاهد باشیم. سبک ریسینگ همیشه از زمان گذشته تا به امروز طرفداران بسیار زیادی داشته است و هرروزه تعداد آن‌ها افزایش می‌یابد.

بازی Asphalt 9 Legends

بازی Asphalt 9: Legends

سری بازی‌های رانندگی آسفالت از سالیان گذشته تا به امروز همیشه جرء آثاری خوش‌ساخت به حساب می‌آمدند، به طوری که امروزه هر گیمری با آن‌ها آشنایی دارد. گرافیک چشم‌نواز بازی اجازه لحظه‌ای درنگ به شما نمی‌دهد و بازیکن را عمیقا با خود همراه می‌کند.

شخصی‌سازی ماشین‌ها، وجود فصل‌های مختلف، هیجان بالا و بسیاری از موارد دیگر که منجر به غرق شدن بازیکن در بازی می‌شود. معمولا معیار بالا بودن گرافیک در بازی‌های کنسولی، روی آثار Forza, Gran Turismo تمرکز دارد. اما در بازی‌های موبایلی این مسئولیت را سری بازی‌های Asphalt برعهده گرفته‌اند. اگر علاقه‌مند به سبک ریسینگ هستید و همچنین گوشی شما از سخت افزار بالایی پشتیبانی می‌کند، پیشنهاد ما تجربه بازی Asphalt 9: Legends است.

بازی Rush Rally 3

بازی Rush Rally 3

همانطور که از نام این بازی پیداست، به معنای کامل باید خودتان را برای مسابقه در جاده‌های خاکی و گل‌آلود آماده کنید. در بازی Rush Rally سازندگان از حداکثر توان خود برای اینکه بازیکن یک تجربه عالی از رالی داشته باشد، استفاده کرده‌اند.

اگرچه گرافیک و ظاهر ماشین‌ها در این بازی حرف اول را نمی‌زند، اما تجربه یک مسابقه رالی با کلی گرد و خاک را به شما هدیه می‌کند. در این بازی می‌توانید شاهد نوع دیگری از بازی‌ها در سبک مسابقه‌ای باشید که شما را با تمام وجود در خود غوطه‌ور می‌کند. این بازی نیازی به سخت افزار قدرتمندی ندارد، پس با خیال راحت به سراغ آن بروید.

جمع‌بندی

در نهایت به پایان مقاله می‌رسیم، در این محتوا ما سعی کردیم بهترین بازی های اندروید سال 2019 در سبک‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم. فراموش نکنید دنیای بازی‌های ویدیویی از هر لحاظ که بگویید گسترده و عظیم است و می‌تواند هر گیمری را با روایت‌های مختلف همراه کند. مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم و در نهایت امیدواریم از خواندن این محتوا لذت برده باشید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

در کدام بازی نقش شاگرد داوینچی را بازی می کنیم؟

در بازی The House of Da Vinci شما به عنوان شاگرد داوینچی بزرگ قرار می‌گیرید و باید با استفاده از هوش خود معما و پازل‌های مختلفی را حل کنید.

۱
کدام بازی عنوان بهترین بازی سال 2019 را دارد؟

عنوان بهترین بازی سال 2019 اثری جزء Call of Duty Mobile نیست.

۲
در کدام بازی می توانیم چهره واقعی جنگ را ببینیم؟

بازی This War of Mine به معنای کامل چهره‌ی واقعی جنگ را به مخاطب نشان می‌دهد و سعی دارد او را با تمامی پیامدهای این واقعه تلخ آشنا کند.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.