بهترین بازی های رایگان و آفلاین اندروید
هادی اسماعیل‌زاده

بهترین بازی های آفلاین اندروید؛ کاملا رایگان

هادی اسماعیل‌زاده 20 اسفند 1400 بدون دیدگاه
14,177 بازدید

همه می‌دانیم که این روزها بازی‌های رایگان اندروید، خیلی هم رایگان نیستند اما اگر کمی صبور باشید و تلاش بیشتری به خرج دهید، می‌توان گفت که این بازی‌ها هم فرق چندانی با یک تجربه رایگان ندارند. بیشتر گلوگاه‌های این نوع بازی‌ها زمانی اتفاق می‌افتند که بازیکنان صبر خود را از دست می‌دهند؛ در این مواقع، انتظار برای رسیدن به مراحل بهتر بازی، معمولاً می‌تواند این مشکلات را دور بزند. در این لیست قصد داریم بهترین بازی های اندروید افلاین را معرفی کنیم که بتوانید به راحتی و بدون نیاز به انجام خریدهای درون برنامه‌ای بازی کنید. این لیست، مجموعه‌ای از بهترین‌های موجود در بازار است، بنابراین عناوین آن در صورتی که بازی‌های بهتری عرضه شوند، تغییر می‌کند.

بهترین بازی های اندروید افلاین

بازی‌های رایگان موبایل، اغلب واکنش‌های تندی دریافت می‌کنند. برخی از این واکنش‌ها را می‌توان درک کرد، چرا که خریدهای درون برنامه‌ای با کیفیت پایین و تمرکز بیش از حد بر روی پرداخت پول، در بازی بیداد می‌کند. اما همه بازی‌های موبایل در این زمینه، رویکرد مشابهی ندارند. اگر گوشی اندرویدی تنها چیزی است که برای تجربه بازی در اختیار دارید، در این صورت با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید را معرفی کنیم.

بازی Alto

Alto’s Odyssey

Alto’s Odyssey یک انتخاب قطعی در لیست بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید است. این بازی از ویژگی‌های مانند مکانیزم ساده، گرافیک فوق‌العاده و سبکی آرامش بخش برخوردار است. بازیکنان در حین اسکی کردن، باید از موانع گذر کنند و پرش‌های بزرگی انجام دهند. همچنین آیتم‌هایی برای جمع آوری وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با گزینه‌های سفارشی سازی مختلفی معامله کرد. این بازی تا حد زیادی بر روی گرافیک بسیار زیبای خود متمرکز است. گرافیک بازی ساده اما چشم نواز است و رنگ‌های گرادیان و تیره، فضای خوبی را به بازی اضافه می‌کنند. دانلود و تجربه بازی، کاملاً رایگان و حاوی تبلیغات است. خریدهای درون برنامه‌ای در بازی وجود دارد اما همه آن‌ها برای شخصی‌سازی هستند؛ بنابراین خرید آن‌ها کاملا اختیاری است و بر بازی تأثیر نمی‌گذارد.

استودیوی Noodlecake Studios، بازی  Alto’s Adventure را نیز توسعه داده است که Alto’s Odyssey، جایگزینی برای آن محسوب می‌شود. Alto’s Odyssey همان گیم پلی بازی اصلی را حفظ می‌کند؛ یک بازی رانر (Runner) بی‌پایان با کنترل‌های اسکرول جانبی که تنها تمرکزش بر روی اسنوبورد است. بازیکن می‌تواند با ضربه زدن روی صفحه موبایل، بپرد و یا با نگه داشتن آن، ترفندهایی را انجام دهد. با انجام این ترفندها، بازیکن می‌تواند امتیاز خود را افزایش دهد که در پایان بازی، به تابلوی امتیازات اضافه می‌شود. گیم‌پلی بازی در بیابانی جریان دارد که دارای سه زیست‌بوم مختلف است و هر کدام از آن‌ها، بر روی مکانیزم‌های مختلفی تمرکز دارند.

بازی Final Fantasy

Final Fantasy Brave Exvius

Final Fantasy Brave Exvius شاید بهترین بازی فریمیوم با موضوع Final Fantasy باشد. این بازی شامل هزاران عنصر از بازی‌های اصلی، از جمله گشت‌وگذار واقعی در شهر و سیاه‌چال‌ها، گنجینه‌های پنهان، سیاه‌چال‌های مخفی و روایت‌های داستانی متنوع است. یادگیری بازی ساده است اما برای شکست دادن باس‌ها و حریفان سرسخت، باید بیشتر دقت کنید. اغلب برای ورود به بازی، به صورت روزانه پاداش دریافت می‌کنید و ماموریت‌ها و فعالیت‌های اضافی به شما کمک می‌کند تا بازی را تازه نگه دارید. اسکوئر انیکس یک جانشین معنوی به نام War of the Visions: FFBE را در اوایل سال 2020 برای بازی راه اندازی کرد که یک بازی استراتژیک نقش آفرینی است و حوادث آن در همان جهان اتفاق می‌افتد.

Brave Exvius به عنوان یک بازی نقش آفرینی نوبتی طراحی شده است که ویژگی‌های مجموعه Final Fantasy را با المان‌های عناوینی همچون Brave Frontier ترکیب می‌کند. مشابه بازی Brave Frontier، سیستم نبرد از یک رابط ساده تشکیل شده است؛ بازیکنان می‌توانند با ضربه به دکمه حمله، به شخصیت‌های خود دستور حمله بدهند و با کشیدن دکمه و انتخاب دستور مورد نظر، می‌توانند از حملات یا آیتم‌های ویژه استفاده کنند.

بازی Data Wing

Data Wing

Data Wing در ذات خود، یک بازی بسیار ساده اما به طرز لذت بخشی، چالش برانگیز است. داستان از این قرار است که شما یک برنامه کوچک را اجرا می‌کنید که هدف آن، انتقال داده‌ها از یک نقطه به نقطه دیگر در رایانه است. باید مسیر خود را در فضای مجازی، به شکلی درست طی کنید تا به مقصد برسید. Data Wing یک بازی شوخ طبعانه نیز به شمار می‌رود. در طول بازی، سیستم کامپیوتری با شما ارتباط برقرار می‌کند و به شما از ماهیت خودش می‌گوید. دیالوگ‌های آن واقعاً جالب و خنده دار است و حتی گهگاهی شاید بر روی اعصاب شما نیز راه برود.

اگر به دنبال خریدهای درون برنامه‌ای در بازی هستید، ناامید خواهید شد. نه خرید درون برنامه‌ای و نه سیستم انرژی، در این بازی وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید، تجربه بازی و پیشرفت در مراحل مختلف آن است. بخش داستانی بازی حدود 1 ساعت طول می‌‌کشد اما برای کامل کردن همه چیز، به بیش از دو ساعت زمان، نیاز دارید.

بازی Vector

 Vector 2

اگرچه بازی Vector 2 یک بازی نسبتا قدیمی است اما این باعث نمی‌شود که ذره‌ای از لذت بخش بودن آن کم شود. Vector 2 یک بازی پارکور است که در آن باید برای فرار از افسران پلیس، از پشت‌بام‌ها بپرید و سر بخورید. تجربه بازی چالش برانگیز اما ارزشمند است. شما ترغیب می‌شوید که مراحل را چندین بار تکرار کنید تا تمام حرکات پارکور را اجرا و تمام مکعب‌ها را جمع آوری نمایید. وکتور را می‌توان یکی از بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید دانست.

یکی از ویژگی‌های برجسته بازی، حرکات واقع‌گرایانه شخصیت اصلی است. تمام پرش‌ها، سُر خوردن‌ها و حرکات نمایشی شخصیت اصلی، به زیبایی اجرا می‌شود. استودیوی Nekki که توسعه این بازی را در دست داشته، به ساخت بازی‌هایی با حرکات واقع‌گرایانه، معروف است. خریدهای درون برنامه‌ای نیز در این بازی بسیار جزئی و قابل چشم پوشی هستند. هیچ نوع سیستم انرژی یا ارز پریمیومی در بازی وجود ندارد و می‌توانید از سکه‌هایی که در بازی به دست می‌آورید، استفاده کنید. خرید پاورآپ‌ها به شما کمک می‌کند تا با افسران مبارزه کنید اما می‌توانید آن‌ها را با ارز درون بازی خریداری نمایید.

بازی My Friend Pedro

My Friend Pedro: Ripe For Revenge

به دنبال موفقیت My Friend Pedro، بازی Ripe For Revenge نیز همان مکانیزم‌های گیم پلی را به فضای موبایل‌ها آورد. شما نقش یک تیرانداز با استعداد را بر عهده می‌گیرید که برای نجات خانواده موز سخنگو، به مبارزه با جنایتکاران می‌پردازد. به همان اندازه که داستان بازی عجیب و غریب است، به همان اندازه نیز با یک گیم پلی واقعا قوی سروکار داریم.

شخصیت شما مانند نسخه اصلی، از جایی به جای دیگر نمی‌دود، بلکه می‌پرد. برای این که کاراکترتان بپرد و به مقصد برسد، باید انگشت خود را بر روی صفحه نمایش بکشید. هر زمان که دشمن با شما تماس چشمی برقرار کرد، می‌توانید به آنها شلیک کنید. عادت کردن به مکانیزم‌های گیم پلی بازی، شاید وقت‌گیر باشد اما بیش از حد سخت و غیرممکن نیست. بازی فقط یک خرید درون برنامه‌ای دارد. بعد از کشته شدن، برای راه اندازی مجدد مرحله (یا شروع مرحله) باید یک تبلیغ تماشا کنید. با این حال، برای حذف این مورد می‌توانید هزینه 2.99 دلاری را بپردازید. باید گفت که این قیمت خوبی برای چنین بازی سرگرم‌کننده‌ای است.

بازی Grimvalor

Grimvalor

بازی Grimvalor یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید است. این بازی، یک هک‌اند اسلش بسیار محبوب به شمار می‌رود که بر روی نینتندو سوییچ نیز منتشر شده است. بازی یک ماهیت ساده و سرراست دارد اما داستان آن به اندازه‌ای عمیق است که در حین تجربه بازی، باید ذره‌ذره آن را کشف کنید. داستان با کات سین‌های کاملاً صداگذاری شده روایت می‌شود که این موضوع در بازی‌های آفلاین، بسیار نادر است. چیزی که این بازی را واقعا سرگرم کننده می‌کند، مجموعه‌ای از کنترل‌های رزمی جذاب و روان است. حملات شخصیت شما سریع و دقیق هستند؛ این موضوع، مبارزه با چندین دشمن را به یک تجربه ارزشمند و بسیار چالش‌برانگیز تبدیل می‌کند. مبارزات ممکن است در ابتدای بازی کمی راکد باشند اما با پیشرفت شخصیت اصلی، انواع مختلفی از حملات را فرا می‌گیرید.

این بازی، به هیچ وجه یک تجربه خطی نیست؛ هر مسیری که می‌روید، عواقب متفاوتی دارد که به اتاق‌ها، گنج‌ها و دشمنان مختلفی ختم می‌شود؛ بنابراین ممکن است بارها به عقب باز گردید و مراحل مختلف را برای یافتن مسیرهای جدید، دوباره بازی کنید. شما می‌توانید فصل اول را به صورت رایگان دانلود کنید اما تجربه کامل بازی، 6.99 دلار برای شما هزینه دارد. این برای چیزی که به دست می‌آورید، پول زیادی نیست. اگر نمی‌خواهید برای تجربه کامل بازی هزینه کنید و اگر عضو Google Play Pass هستید، می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی Alchemy Mage

Alchemy Merge

مفهوم و گیم پلی به کار رفته در بازی Alchemy Merge، چیز جدیدی نیست اما این بازی، ویژگی‌های خاص خود را به آن اضافه کرده است. اگر برنامه محبوب Alchemy از اوایل دهه 2010 را به یاد دارید، پس در یادگیری این بازی نیز مشکلی نخواهید داشت. شما کار خود را با چهار عنصر اساسی شروع می‌کنید؛ هوا، آب، آتش و خاک. می‌توانید دو یا سه عنصر را با هم ادغام کنید تا یک عنصر جدید به دست آورید. سپس، آن عنصر را با سایر عنصرها ادغام می‌کنید تا عناصر جدیدی به دست آورید. همین روند را تا زمانی که تمام 450 عنصر موجود را پیدا کنید، ادامه خواهید داد.

خریدهای درون برنامه‌ای در این بازی وجود دارد اما مانعی برای گیم پلی بازی نیستند. برای دریافت راهنمایی، می‌توانید تبلیغات را تماشا کنید یا می‌توانید آن‌ها را با پول خریداری کنید. امتیازات دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در بازی خریداری کنید. بازی از مکانیزم‌های کلاسیکی استفاده می‌کند و از سبک گرافیکی رنگی و جذابی برخوردار است. همچنین می‌توانید دستورالعمل‌های مخصوص خود را پیشنهاد بدهید. در مجموع اگر به مفاهیم کیمیاگری علاقمند هستید، تجربه این بازی را از دست ندهید.

بازی Duskwood

Duskwood

اگر به مفاهیم معمایی علاقمند هستید، قطعا از تجربه این بازی لذت خواهید برد. Duskwood در واقع یک داستان پر رمزوراز است که از طریق پیام‌های متنی روایت می‌شود. در حالی که شما و شخصیت‌های دیگر، در تلاش برای حل یک معما هستید، باید واکنش مناسبی به مکالمات متنی داشته باشید. داستان بازی در مورد دختری است که سه روز از ناپدید شدن او می‌گذرد. به دلایلی نامشخص، او (یا شخص دیگری)، پیامی را با شماره موبایل شما به دوستش فرستاده است. حال شما و دوستانش، برای سردرآوردن از ماجرا و پیدا کردن او، باید تمام تلاش خودتان را بکنید.

داسک وود را می‌توان یک بازی نقش‌آفرینی و یکی از بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید دانست که توسط استودیوی Everbyte توسعه یافته است. البته باید بدانید که داسک وود یک بازی اپیزودی به شمار می‌رود ولی خوشبختانه، تجربه آن کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه برای خرید سیزن پس یا محتویات دیگر ندارید. اگر از علاقمندان به بازی‌های کارآگاهی هستید، از تجربه این بازی بر روی گوشی‌های اندرویدی خود ناامید نخواهید شد.

بازی Shootero

Shootero

Shootero یک بازی شوتر فضایی بسیار ساده است. شما در حین پرواز در فضا، باید از موانع و دشمنانی که در مسیر شما قرار دارند، عبور کنید. شما در هر راند، با موج‌های متعدد دشمنان مبارزه می‌کنید که در داخل هر یک از این موج‌ها، باس‌هایی هم قرار دارند. ژانر بازی آرکید است و توسعه آن را استودیوی GEMMOB Adventure به عهده داشته است.

یکی از نکات جالب در مورد این بازی، سیستم ارتقاء است. هر زمان که به مرحله بالاتر می‌روید، می‌توانید یک ارتقاء را انتخاب ‌کنید. با پیشرفت شما، ارتقاها همچنان حفظ می‌شوند؛ بنابراین با عبور از هر مرحله، قدرت سفینه شما افزایش می‌یابد. خریدهای درون برنامه‌ای و یک سیستم انرژی در بازی وجود دارد. همچنین بازی شامل یک ارز درون برنامه‌ای و یک ارز پریمیوم (قابل خریداری) می‌شود. در هر صورت، می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه، تا حد زیادی از تجربه بازی لذت ببرید.

بازی Crossy Road

Crossy Road

بازی Crossy Road یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید است و می‌توان آن را در اصل، Frogger بازی‌های موبایلی دانست. شما در این بازی، هدایت یک جوجه را برای عبور از جاده‌ها، نهرها و موانع مختلف، به عهده دارید. این بازی دارای بیش از 150 کاراکتر کلکسیونی، حالت چندنفره لوکال و آنلاین (در صورت تجربه بازی به صورت آنلاین)، پشتیبانی آفلاین، پشتیبانی از Android TV و ویژگی‌های دیگری می‌شود. خریدهای درون برنامه‌ای، بیشتر شامل آیتم‌های تزئینی می‌شود که تاثیری بر تجربه بازی ندارد.

Crossy Road یک بازی آرکید است که اولین بار در سال 2014 عرضه شد. توسعه و انتشار بازی را استودیوی Hipster Whale بر عهده داشته است و بسیاری، بازی را یک Frogger بی‌پایان توصیف کرده‌اند. هدف شما در بازی این است که کاراکتر را از میان مسیری بی‌پایان از موانع مختلف عبور دهید. در حالت پیش فرض، این کاراکتر یک جوجه است که باید از میان مجموعه‌ای از جاده‌های شلوغ، ریل‌های قطار و رودخانه‌ها عبور کند؛ با این وجود، صدها کاراکتر دیگر نیز وجود دارد که بسته به انتخاب هر کدام از آن‌ها، محیط پیرامون نیز تغییر می‌کند. به عنوان مثال، اگر در نقش یک فضانورد بازی کنید، محیط پیرامون شما، فضا است و موانع نیز متناسب با آن محیط تغییر می‌کنند.

بازی Eternium

Eternium

Eternium یکی از معدود بازی‌های نقش‌آفرینی فریمیوم است که نیازی به اتصال اینترنتی ندارد. این بازی، یک تجربه اکشن نقش آفرینی است که در آن می‌توانید با استفاده از جادو و المان‌های دیگر، دشمنان را از سر راه بردارید و به گشت و گذار در خرابه‌ها و سیاه‌چال‌های مختلف بپردازید. همچنین یک خط داستانی، هزاران لوت برای جمع آوری و کارهای زیادی برای انجام دادن، به بازیکن ارائه می‌شود که این موضوع اترنیوم را به یکی از بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید تبدیل می‌کند. Eternium شبیه به اکثر نقش‌آفرینی‌های اکشن موبایلی است؛ با این حال، برای تجربه آن، نیازی به اتصال اینترنتی ندارید. البته باید مطمئن شوید که آخرین محتویات موردنیاز دانلود شده است، در غیر این صورت ممکن است بازی مطابق انتظار عمل نکند.

در بازی Eternium باید با استفاده از سیستم هک‌انداسلش، از میان انبوهِ دشمنان اسکلتی و شیاطین عبور کنید. اساس بازی بر مبنای مبارزه، جمع‌آوری لوت، ساخت آیتم‌های جدید و بالا بردن لول شخصیت، شکل گرفته است. شما می‌توانید از سنگ‌های جادویی برای اجرای وردهای ویرانگر استفاده کنید و توانایی‌های مرگبار خود را در نبرد با دشمنان به کار گیرید. مکانیزم‌های لمسی بازی، بسیار رضایت بخش است. در واقع Eternium یکی از اولین عناوین نقش‌آفرینی به شمار می‌رود که مکانیزم‌های کنترلی آن، تماماً برای یک دستگاه لمسی طراحی شده است.

بازی Friday the 13th

Friday the 13th

Friday the 13th یک بازی معمایی ترسناک با انبوهی از رویدادهای داستانی و یک افتتاحیه سرگرم‌کننده است. شما در طول بیش از 100 مرحله بازی، نقش Jason Vorhees را بر عهده می‌گیرید و باید در عین دور زدن پلیس‌ها، تله‌ها و مین‌های زمینی، قربانیان را سلاخی کنید. Friday the 13th یک تجربه سرگرم کننده در سبک اکشن آرکید با برخی المان‌های ترسناک است. قطعا تجربه این بازی را به کودکان توصیه نمی‌کنیم اما خبر خوب آن است که می‌توانید بازی را به صورت آفلاین تجربه کنید.

این بازی که توسط استودیوی Blue Wizard Digital توسعه یافته، یکی از بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید است که در سال 2018 برای اندروید، iOS، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شد. فضای بازی را می‌توان یک پازل ایزومتریک توصیف کرد که در آن باید قربانیان را در جریان «سکانس‌های قتل»، مستقیم یا غیر مستقیم از پای درآورید. بازی اپیزودهای متعددی از اردوگاه گرفته تا فضاهای بیرونی را شامل می‌شود. اگر به بازی‌های معمایی با خشونت بالا علاقه دارید، این بازی را از دست ندهید.

بازی Quizoid

Quizoid

Quizoid یک بازی مسابقه‌ای ساده است که در آن، سوالاتی از شما پرسیده می‌شود و شما باید به این سوالات پاسخ دهید. این بازی دارای بیش از 7000 سوال در سطوح مختلف است. همچنین برنامه‌هایی برای اضافه کردن سوالات بیشتر وجود دارد. بازی دارای بیش از دوازده موضوع، سه حالت بازی و نکات مختلف است که به شما در یافتن پاسخ کمک می‌کنند. می‌توانید بازی را به صورت کاملا آفلاین نیز تجربه کنید. اگر نسخه حرفه‌ای بازی را انتخاب کنید، می‌توانید 3000 سوال اضافی را به همراه برخی امتیازات دیگر دریافت کنید. Quizoid  را می‌توان یکی از بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید برای طرفداران مسابقات سوال و جواب دانست.

بازی Smash hit

Smash Hit

Smash Hit یکی از اعتیادآورترین بازی‌های سال 2014 بود که هنوز هم می‌تواند با بازی‌های روز، رقابت کند. کمی عجیب است که این بازی را یک شوتر بنامیم اما این سبکی است که بازی را تعریف می‌کند. بازی از دید اول شخص دنبال می‌شود و از شما می‌خواهد که توپ‌های فولادی را به سمت اشیاء شیشه‌ای پرتاب و آن‌ها را خورد کنید. ایجاد زنجیره‌ای از ضربات موفقیت‌آمیز و شکستن تمام شیشه‌ها، به شما پاداش‌های جالبی می‌دهد؛ از جمله افزایش تعداد توپ‌های فولادی که می‌توانید به صورت همزمان پرتاب کنید.

در طول بازی، شما به آرامی بین مراحل مختلف، پیش می‌روید و با پیشرفت شما، سرعت بازی نیز افزایش می‌یابد. باید مطمئن شوید که با هیچ مانعی برخورد نمی‌کنید و در کمترین زمان، بازی را به اتمام می‌رسانید. البته بازی آنقدرها هم که به نظر می‌رسد، آسان نیست و برای موفقیت، به تمرکز و سرعت عمل بالایی نیاز دارد. برخی از موانع بازی، شروع به حرکت کردن می‌کنند و با برخورد به آن‌ها، هر بار 10 توپ را از دست می‌دهید. اگر می‌خواهید دقت، تمرکز و سرعت خود را به چالش بکشید، تجربه این بازی را از دست ندهید.

بازی Badland

Badland

این بازی مطمئنا یکی از جدیدترین بازی‌های این لیست نیست اما همچنان می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید دانست. Badland یک اکشن-ماجراجویی فوق‌العاده زیباست که با فضای دوست‌داشتنی و در عین حال غم‌انگیزش، مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شما باید هدایت یک نوع موجود پرنده را در میان یک جنگل، در دست بگیرید. خطرات و تله‌های متعددی وجود دارند که سرعت حرکت شما را کاهش می‌دهند. شما باید به حرکت خود ادامه دهید زیرا در صورت برخورد موجود پرنده با لبه سمت چپ گوشی، باید مرحله را از اول آغاز کنید.

در مجموع بیش از 80 مرحله جذاب برای کامل کردن وجود دارد، اما فقط 40 مرحله اول بازی رایگان هستند. مراحل دیگر را می‌توان از طریق خرید درون برنامه‌ای خریداری کرد. همچنین بازی از یک حالت چند نفره فوق‌العاده لذت‌بخش برخوردار است که در آن می‌توانید در مجموع، 21 مرحله را در یک گوشی و با حضور حداکثر چهار بازیکن، تجربه کنید.

بازی The Wolf Among Us

The Wolf Among Us

بازی The Wolf Among Us در مورد شخصیت‌هایی افسانه‌ای است اما نه آن‌طور که ما آن‌ها را می‌شناسیم. بازی داستان شخصیتی به نام Bigby Wolf را روایت می‌کند که ما آن را در داستان‌های کودکیمان، با نام «گرگ بزرگ بد» می‌شناختیم. او در جامعه‌ای جادویی که از دید عموم پنهان شده است، نقش یک پلیس را ایفا می‌کند. بازی The Wolf Among Us که بر اساس مجموعه کمیک Fables اثر بیل ویلینگهام ساخته شده است، شما را به میانه یک پرونده قتل وحشیانه و خونین در جهانی می‌کشاند که تصمیمات شما مهم است و عواقب متفاوتی دارد. حوادث بازی در جایی قبل از شروع مجموعه Fables جریان دارد. بخش اول بازی رایگان است اما اپیزودهای دوم تا پنجم را باید از طریق خود بازی، خریداری کنید.

بازی Plague Inc

.Plague Inc

Plague Inc که از زمان عرضه‌اش در سال 2012، همواره جزو برترین‌های Google Play بوده است، یکی از رضایت‌بخش‌ترین و شرورانه‌ترین بازی‌های استراتژی هم‌زمان به شمار می‌رود. در شروع هر شبیه‌سازی، شما یک ویروس را به امید نابودی کل جمعیت زمین ایجاد می‌کنید (بله، سناریوی آشنایی به نظر می‌رسد). Plague Inc که یک بازی کاملاً جذاب و تا حدودی آموزشی است، تولید بیماری‌های اپیدمیک را به تجربه‌ای تبدیل می‌کند که هرگز از آن خسته نخواهید شد. بعد از تجربه آن، احتمالاً برای عضویت در آزمایشگاه ووهان چین، کاملا آماده خواهید شد!

به پایان لیست بهترین بازی های آفلاین و رایگان اندروید رسیدیم. در نظر داشته باشید که هر لیستی آغاز و پایانی دارد و نمی‌توان تمام سلایق مختلف را در یک لیست جای داد؛ بنابراین اگر احساس می‌کنید که بازی موردعلاقه شما در این لیست قرار ندارد، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Androidheadlines

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی فریمیوم چیست؟

منظور از بازی فریمیوم، عنوانی است که تجربه بازی و دانلود آن رایگان است اما بازی شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌شود که این پرداخت‌ها، گاهاً به آزاد کردن مراحل و محتویات جدید و گاهاً به خرید آیتم‌های تزئینی اختصاص دارد.

۱
بازی پریمیوم چیست؟

بازی پریمیوم عنوان است که برای تجربه آن، باید پولی را به عنوان هزینه اولیه بپردازیم؛ با این حال یکی از مزیت‌های این گونه بازی‌ها نسبت به عناوین رایگان این است که معمولا پرداخت پول فقط یکبار است و بعد از خرید بازی، دیگر نیازی به پرداخت پول برای آزاد کردن محتویات بازی نیست.

۲
بازی‌های آفلاین چه معایب و مزایایی دارند؟

بازی‌های آفلاین را معمولا نمی‌توان به صورت چندنفره بازی کرد (نه در تمام موارد)؛ همچنین سبک این بازی‌ها در اکثر موارد آرکید است و ممکن است بعد از مدتی، خسته‌کننده ‌شوند. از طرفی برای تجربه سایر ژانرها مانند نقش‌آفرینی، معمولاً باید از همان ابتدا، حجم بالایی را دانلود کنیم. اما از مزایای بازی‌های آفلاین می‌توان به عدم نیاز به اتصال آنلاین اشاره کرد؛ بنابراین تجربه بازی در هر زمان و مکانی، امکان‌پذیر است.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.