دانلود بازی This War of Mine Complete Edition برای PC
دانلود بازی This War of Mine Complete Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی This War of Mine Complete Edition برای PC

پارسی گیم 2 اسفند 1400 14 دیدگاه
20,724 بازدید

دانلود بازی This War of Mine Complete Edition برای کامپیوتر

روایت جنگ در بسیاری از فیلم‌ها و بازی‌های ویدیوی وجود دارد و در اکثر آن‌ها شما نقش فرمانده و سربازان را بازی خواهید کرد. ارائه نوآوری در صنعت بازی‌های ویدیویی عاملی است که می‌تواند به جذابیت و محبوبیت یک محصول کمک شایانی بکند. بازی This War of Mine از استودیو 11 bit Studios جنگ را به شکلی جدید و متفاوت برای شما روایت می‌کند. شما در این بازی نه به جای سربازان و فرماندهان، بلکه به جای مردم عادی قرار خواهید گرفت تا مشکلات و چالش‌های آن‌ها در دوران سیاه جنگ را تجربه کرده و با آن سرگرم شوید. به‌تازگی نسخه Complete Edition بازی نیز منتشر شده که شامل تمامی محتوای اضافی و بسته‌های الحاقی است.

همان‌طور که ذکر شد، بازی This War of Mine شیوه متفاوتی از روایت جنگ دارد. داستان بازی در مورد انسان‌های عادی و بی‌گناهی است که درگیر زندگی روزمره خود بوده‌اند و در صلح و صفا آن را سپری می‌کردند، اما آتش جنگ باعث شده تا درگیر چالش‌ها و سختی‌های بسیاری شوند، چالش‌هایی که به‌صورت ناخواسته آن‌ها را اسیر کرده است. گیم پلی بازی در سبک بقا و ماجرایی طراحی شده و در طول آن باید بازمانده‌ها را در یک دنیای جنگ‌زده هدایت کنید و تلاش کنید هر کدام را زنده نگه دارید. پیدا کردن منابع مناسب، سرپناه برای زندگی، انتخاب‌های مهم و حیاتی در شرایط حساس و… از ویژگی‌های اصلی بازی هستند. بازی دارای سناریوهای مختلفی است که در هر کدام، باید روایت متفاوتی را پیش بگیرید.

نسخه Complete Edition بازی شامل تمامی محتوای اضافی و بسته‌های الحاقی منتشرشده بوده و کامل‌ترین تجربه را به خوردتان خواهد داد. علاوه بر Season Pass بسته الحاقی The Little ones که شامل سه سناریوی جدید در بازی است نیز در این نسخه وجود دارد. با استفاده از ویژگی‌های این نسخه می‌توانید تجربه کاملی از سختی‌ها و چالش‌های جنگ برای افراد غیرنظامی داشته باشید و از سبک بقا و ماجرایی آن لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Satisfactory و Frostpunk را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی This War of Mine Complete Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo 2.4, AMD Athlon(TM) X2 2.8 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Geforce 9600 GS, Radeon HD4000, Shader Model 3.0, 512 MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad 2.7 Ghz, AMD Phenom(TM)II X4 3 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 260, Radeon HD 5770, 1024 MB, Shader Model 3.0
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In This War Of Mine you do not play as an elite soldier, rather a group of civilians trying to survive in a besieged city; struggling with lack of food, medicine and constant danger from snipers and hostile scavengers. The game provides an experience of war seen from an entirely new angle.
The pace of This War of Mine is imposed by the day and night cycle. During the day snipers outside stop you from leaving your refuge, so you need to focus on maintaining your hideout: crafting, trading and taking care of your survivors. At night, take one of your civilians on a mission to scavenge through a set of unique locations for items that will help you stay alive.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی This War of Mine Complete Edition در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی This War of Mine Complete Edition نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی This War of Mine Complete Edition کرک شده است ؟

بله. بازی This War of Mine Complete Edition توسط گروه FCKDRM کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی This War of Mine Complete Edition را اجرا می کند ؟

برای اجرای This War of Mine Complete Edition شما نیاز به ویندوز 7، حداقل 2 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Core 2 Duo 2.4 یا AMD Athlon X2 2.8 Ghz دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک Geforce 9600 GS یا Radeon HD4000 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 5 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی This War of Mine Complete Edition را بررسی کنید.

۳
داستان بازی This War of Mine Complete Edition در چه جهانی روایت می شود ؟

داستان بازی در مورد انسان‌های عادی و بی‌گناهی است که درگیر زندگی روزمره خود بوده‌اند و در صلح و صفا آن را سپری می‌کردند، اما آتش جنگ باعث شده تا درگیر چالش‌ها و سختی‌های بسیاری شوند، چالش‌هایی که به‌صورت ناخواسته آن‌ها را اسیر کرده است. گیم پلی بازی در سبک بقا و ماجرایی طراحی شده و در طول آن باید بازمانده‌ها را در یک دنیای جنگ‌زده هدایت کنید و تلاش کنید هر کدام را زنده نگه دارید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    متاسفانه تمام نوشته های بازی در تمام قسمت ها از منو گرفته تا بقیه جا نمایش داده نمیشه دوستان راهکاری ندارن؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه