دانلود بازی The House of Da Vinci 3 برای PC
دانلود بازی The House of Da Vinci 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The House of Da Vinci 3 برای PC

پارسی گیم 6 دی 1401 بدون دیدگاه
4,835 بازدید

دانلود بازی The House of Da Vinci 3 برای کامپیوتر

به دلیل گیم پلی سخت و چالش برانگیزشان، بازی‌های پازل و معمایی از طرف‌داران کمتر نسبت به سایر بازی‌ها برخوردارند. این عناوین البته طرف‌داران پروپاقرصی دارند که صبر و حوصله زیادی برای حل پازل‌ها دارند. سبک پازل پس از انتشار سری بازی The Room وارد مسیر تازه‌ای شده و حتی از پیش نیز معروف‌تر شد. یکی از سری بازی‌هایی که با الهام گرفتن از این مجموعه ساخته شد The House of Da Vinci از استودیوی Blue Brain Games بوده که نسخه سومش نیز به تازگی منتشر شده است.

نکته‌ای که مجموعه The House of Da Vinci را تبدیل به عناوینی جذاب کرده، حضور المان‌های سفر در زمان و فضاسازی استیم پانک است که کمتر در آثار دیگر مشاهده می‌شود. داستان این سری حول محور حل معماهای باستانی برای کشف آثار باستانی قیمتی است. هر سه بازی داستانی دنباله دار را شامل می‌شوند که قسمت سوم نیز به بهترین شکل ماجراها را به اتمام می‌رساند. تنوع فوق‌العاده بالای محیط‌های مختلف بازی به همراه معماهای رنگارنگ و دشوار، این پکیج را باارزش‌تر از سایرین کرده است.

پازل‌های بازی The House of Da Vinci 3 به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا علاوه بر اینکه ذهن گیمرها را درگیر کنند، آن‌ها را کنجکاو نیز کرده و به هیچ وجه خسته نکنند. شما ابتدا از سطح آسان‌تر بازی را آغاز می‌کنید و به‌مرورزمان با جلوتر رفتن، دشواری معماها نیز افزایش میابد. استفاده از المان‌های علمی تخیلی و سفر در زمان نیز در حین حل معماها به کارتان آمده و باید آن‌ها را دخیل کنید. در نهایت اگر به دنبال یک بازی شایسته پازل می‌گردید، The House of Da Vinci 3 گزینه‌ای عالی است.

بازی The House of Da Vinci 3 عنوانی در سبک پازل و معمایی است. این بازی سومین و آخرین قسمت از سه‌گانه محبوب The House of Da Vinci بوده که مجموعه‌ای از بازی‌های پازلی و تاریخی هستند. حضور ویژگی سفر در زمان، این بازی را از دیگر عناوین متمایز کرده و می‌توانید ساعت‌ها درگیر معماهای جذابش شوید. پس آن را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The House of Da Vinci 2 و The House of Da Vinci را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The House of Da Vinci 3 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: 2.0 GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Video card with 1024MB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970
DirectX: Version 10
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The grand finale to The House of Da Vinci trilogy is here! Solve numerous new puzzles and mind benders and explore new mystifying locations of ravishing beauty. Use your wits and observational skills to escape rooms and solve the mysterious story behind one of the world’s most prolific inventors in history.
With sharp wits and an open mind, you will prevail. The time has finally come: become Giacomo one last time and join Leonardo da Vinci, the master of both art and science, as his friend and apprentice. Explore more of the Renaissance world full of puzzles, discover secret messages, and reveal mechanical wonders. Unravel conspiracies involving the most powerful people in Italy – and travel not only through space but time as well. Meet friends and rivals both old and new. Become the focus of a plan that might change history forever.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.