Call-of-Duty-Mobile
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty: Mobile معرفی شد: بتل رویال به زودی!

یحیی رحیمی 28 اسفند 1397 بدون دیدگاه
944 بازدید

سالهاست که طرفداران Call of Duty درخواست یک بازی مناسب از این سری محبوب را برای موبایل دارند و هر چند که بازی های فوق العاده زیادی در این سبک برای موبایل منتشر شده است اما هیچ کدام آن حس و حال و گیم پلی روان Call of Duty را ندارند. حالا به نظر می رسد که دل Activision به رحم آمده باشد و دیشب بود که غول چینی Tencent اعلام کرد قرار است Call of Duty: Mobile که فعلا تنها در دسترس چینی هاست به زودی برای دیگر کشورها نیز عرضه شود.

در مورد بازی باید بگوییم که کاملا رایگان است و همچنین نسخه مولتی پلیر بازی Call of Duty است که بسیاری از نقشه های محبوب و سلاح ها و شخصیت های جذاب سری بازی های Modern Warfare و Black Ops را در خود جا داده است. این به معنی آن است که بازیکنان مثلا قادر به استفاده از سلاح Type 25 از بازی Black Ops 2 باشند یا حتی به عنوان Ghost به میدان جنگ بروند.

علاوه بر اینها Activision از بخش زامبی و بتل رویال نیز خبر داده است و احتمالا در آینده ای نزدیک به بازی اضافه شوند. به مبارکی این خبر خوب، توسعه دهنده بازی اما تریلر اولیه Call of Duty: Mobile را نیز منتشر کرده است و می توانید دقیقا هر آنچه که توسعه دهندگان از بازی اتنظار دارند را ببینید. قرار است که Call of Duty: Mobile به زودی و اواخر امسال برای موبایل های اندرویدی و iOS منتشر شود.

گفتنی است که برای دریافت بازی لازم است که پیش ثبت نام انجام دهید و می توانید از این لینک استفاده کنید و در مراحل اولیه توسعه قرار گیرید. مدت هاست که بازیکنان موبایل در به در دنبال یک شوتر آنلاین مناسب می گردند و هر چند گزینه هایی بوده است اما چه چیزی بهتر از Call of Duty: Mobile ؟ نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.