بهترین بازی های اکشن آنلاین اندروید
سارا هابطی

بهترین بازی های اکشن آنلاین اندروید

سارا هابطی 24 فروردین 1401 3 دیدگاه
8,414 بازدید

تصور کنید بعد از گذراندن یک روز پر کار و شلوغ چه چیزی غیر از استراحت و هیجان می‌تواند این خستگی را از بین ببرد؟ شاید همه‌ی آدما پاسخ‌های مختلفی به این سوال بدهند، اما پاسخ یک گیمر قطعا وارد شدن به فضای بازی مورد علاقه‌اش است. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین بازی های اکشن اندروید که به صورت آنلاین قابل تجربه هستند؛ آشنا کنیم، همراه ما باشید.

بازی‌ های اکشن و آنلاین برای موبایل

در عصری حضور داریم که تنها دیگر کنسول‌ها و PC حرف اول را در انجام بازی‌های اکشن و گرافیکی نمی‌زنند، بلکه زمان تغییر کرده و پلتفرم‌های دستی نیز امروزه وارد عرصه رقابت شده‌اند. در گذشته افراد به بازی‌های موبایلی تنها به عنوان یک جانشین معمولی برای کنسول و رایانه‌های شخصی خود نگاه می‌کردند. اما با گذشت زمان و پیشرفت شگفت‌انگیز دنیای بازی‌های اندروید، این نگاه 360 درجه تغییر کرد.

تقریبا می‌توانیم بگوییم که دیگر دوران گیم‌پلی پیکسلی و گرافیک‌های متلاطم گذشته است و امروزه با موج جدیدی از بازی‌های موبایلی روبرو هستیم که همه چیز از داستان غنی، گرافیک خیره‌کننده، هیجان بالا و گیم پلی روان را برای گیمرها فراهم می‌کنند. اگر به دنیای بازی‌های اندروید به خصوص سبک اکشن علاقه دارید، این مقاله مخصوص شما است. ما در این محتوا لیستی از بهترین بازی های اندروید که در سبک اکشن آنلاین هستند را آماده کرده‌ایم، که علاوه بر تجربه هیجان‌انگیز، شما را به یک قهرمان دنیای اندرویدی تبدیل می‌کنند.

بازی Garena Free Fire

Garena Free Fire

اگر به بازی‌های بتل رویال مانند پابجی یا فورتنایت علاقه دارید، این بازی گزینه مناسبی برای شما است. نبردی در یک جزیره متروکه، روبرو شدن با 49 بازیکنان دیگر که برای زنده ماندن با یکدیگر رقابت می‌کنند می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. برای زنده ماندن در این جزیره متروکه باید آیتم و سلاح‌های مورد نیاز خود را در محیط بازی پیدا کنید. راحت ترین و سریع ترین راه ممکن برای به دست آوردن زودتر آیتم‌ها این است که حریفان خود را از بین ببرید و آن‌ها را غارت (لوت) کنید.

خوشبختانه این بازی دارای تنظیمات گرافیکی مختلف است. مثلا اگر گوشی اندرویدی شما از گرافیک بالا پشتیبانی نمی‌کند می‌توانید روی تنظیمات گرافیکی پایین این بازی را تجربه کنید. همین قابلیت باعث می‌شود تا بازی Garena Free Fire متمایزتر با دیگر بازی‌های هم عصر خود ظاهر شود. این بازی اصلا حالت واقع‌گرایانه ندارد و شما می‌توانید از هر قابلیتی استفاده کنید. مثلا برخلاف بازی‌های دیگر که بازیکنان با چتر وارد بازی می‌شوند، می‌توانید به جای استفاده از چتر با اسکیت بور از داخل هواپیما به داخل بازی بپرید. البته لازم به ذکر است که شما برای دانلود و دسترسی باید با آی پی غیر از ایران وارد پلی استور شوید.

بازی Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile

برای بازی کالاف دیوتی موبایل توسعه‌دهندگان ابتدا نسخه بتا آن را وارد بازار کردند تا متوجه شوند آیا این عنوان همان چیزی است که می‌خواهند یا خیر؟ بعد از گذشت تنها چند روز از عرضه نسخه بتا، هیاهوی بسیاری به پا شد و طرفداران خواستار انتشار هرچه سریعتر نسخه اصلی شدند. اینگونه بود که بازی Call of Duty Mobile سریعتر از همیشه و با موفقیت بسیار زیادی عرضه شد. این بازی تجربه‌ جذاب و لذت‌بخش سری کال آف دیوتی را این بار در گوشی‌های موبایل به خورد شما می‌دهد و تمامی عناصر کلاسیک و مهیج آن نیز حضور دارند.

شاید می توانیم بگوییم که اگر مشارکت Tencent Games نبود، بازی Call of Duty Mobile به این موفقیت چشمگیر دست پیدا نمی‌کرد. این بازی محبوب در سبک اکشن و شوتر اول شخص است که بازیکنان می‌توانند با وارد شدن به سرورهای مختلف به رقابت با دیگر افراد بپردازند. اگرچه دانلود ابتدایی بازی رایگان است، اما پرداخت‌هایی درون برنامه‌ای برای خرید آیتم‌های مختلف وجود دارد. بازی به خاطر موفقیت بسیار زیادی که به دست آورد، توانست عنوان بهترین بازی اکشن اندروید سال 2019 را از آن خود کند. البته لازم به ذکر است که شما برای دانلود و دسترسی باید با آی پی غیر از ایران وارد پلی استور شوید.

بازی Cover Fire Shooting Games

Cover Fire: Shooting Games

در این شلوغی بازی‌های بتل رویال اکشن اندروید، ناگهان بازی Cover Fire از نظر گرافیک، گیم‌پلی هیجان‌انگیز و روان، داستان جالب توجه چهره دیگری از بازی‌های اکشن اندروید را به مخاطبان نشان می‌دهد. شما با یک نگاه ساده به بازی متوجه می‌شوید با چیزی فراتر از یک بازی موبایلی روبرو هستید. حالت‌های مختلف و داستان های متنوعی در بازی وجود دارد که انگیزه شما را از هر جهتی برای ادامه بازی حفظ می‌کند.

به عنوان یک تیرانداز چیره دست و یک کهنه سرباز حرفه‌ای می‌توانید در نبردهای مختلف موقعیت خود را فرماندهی کنید. مثلا در یک مرحله می‌توانید به همکارتان فرمان بدهید که چه کارهایی برای موفقیت و پیروزی در آن مرحله انجام دهد. این بازی همان چیزی است که عاشقان سبک اکشن از بازی‌های اندرویدی انتظار دارند. شما می‌توانید در حالت آفلاین و آنلاین به تجربه این بازی بپردازید، البته کمپین‌های مختلفی در حالت آنلاین وجود دارند که هیجان بازی را چندین برابر می‌کنند. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی Dead Cells

Dead cells

بازی Dead Cells یکی از جدیدترین بازی‌های اکشن اندرویدی است که توانسته در مدت کوتاهی توجه‌های زیادی را به خود جذب کند. در این بازی شما ابتدا قرار بود به یک موجود فرازمینی که نیروهای قدرتمندی دارد، تبدیل شوید اما متاسفانه براساس یک سری مشکلات به یک آزمایش شکست خورده تبدیل می‌شوید.

بازی داستان منحصر به فردی دارد و شما را تا ساعت‌ها می‌تواند سرگرم کند. بازی از اکشن و هیجان بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می‌تواند باعث افزایش آدرنالین خون شما شود. هزینه دانلود این بازی در پلی استور 8.99 دلار است، اگر توانایی خرید دارید تجربه این بازی را از دست ندهید.

بازی Shadowgun Legends

Shadowgun Legends

این بازی جزء یکی از بهترین بازی‌های اکشن و تخیلی اندروید است که طرفداران بسیار زیاد و رتبه بالایی را توانسته از آن خود کند. جدا از اینکه بازی Shadowgun Legends چهره‌ بصری فوق‌العاده جذابی دارد، می‌تواند شما را ساعت‌ها درگیر گیم‌پلی هیجان‌انگیز خود کند. بهتر است برای فهم بهتر داستان، نمایش مقدماتی نسبتاً سرگرم‌کننده اول بازی را تا آخر مشاهده کنید. این بازی به صورت کاملا رایگان بوده و توسط Madfinger Gamesساخته شده است. برای اینکه به یک قاتل بیگانگان تبدیل شوید، بازی در اختیار شما صدها نوع اسلحه و زره می‌گذارد.

از همه مهم‌تر دیالوگ‌هایی است که میان بازیکنان رد و بدل می‌شود و تجربه بازی را دلنشین‌تر می‌کند. در این بازی شما به عنوان شخصیت اصلی داستان به نام John Slade وظیفه دارید مهاجمان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و سیاره خود را از دست این موجودات بیگانه نجات دهید. بازی به خوبی برای اجرا در گوشی‌های هوشمند بهینه شده و کاملا با آن‌ها سازگار است. البته لازم به ذکر است که شما برای دانلود و دسترسی باید با آی پی غیر از ایران وارد پلی استور شوید.

بازی Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

آوردن نام استودیو NEKKI سازنده بازی کافیست تا طرفداران با اطمینان بیشتری به سراغ نسخه جدید بازی بروند. این استودیو با ساخت بازی‌های خوش ساختی مانندVector و 2 Shadow Fight معروف شده است. در بازی Shadow Fight 3 تنوع سلاح بسیار بالا رفته و هر سلاح تجربه منحصر به فردی را به بازیکن منتقل می‌کند. تجربه اجرای فنون رزمی جذاب و مبارزات تن به تن که شباهت زیادی به عناوین محبوب مانند Mortal Kombat دارد از پشت صفحه موبایل می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

اگر در گذشته سری‌های پیشین بازی را تجربه کرده باشید، قطعا از انجام نسخه سوم از این بازی پشیمان نخواهید شد. اگر به بازی‌های اکشن مبارزه‌ای علاقه دارید، Shadow Fight 3 به صورت رایگان در انتظار شما است.

بازی Unkilled

Unkilled

پیشنهاد ما از تجربه یک اثر مهیج و هیجان‌انگیز از سازنده بازی Dead Trigger، بازی Unkilled است. این بازی امروزه به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های اکشن موبایلی به حساب می‌آید. شما در این بازی نقش کاراکتری به نام Joe را برعهده دارید که باید به همراه گروه خود، شهر را از وجود موجودات آلوده شده پاک کند. اگر به سبک و سیاق بازی Dead Trigger البته با ویژگی‌های متفاوت و متنوع‌تر علاقه دارید، بازی Unkilled به صورت رایگان در دسترس است. البته لازم به ذکر است که شما برای دانلود و دسترسی باید با آی پی غیر از ایران وارد پلی استور شوید.

بازی Overkill 3

Overkill 3

در اینجا در حال نگاه کردن به یک بازی پر طرفدار و با جزئیات بسیار بالا هستید. این عنوان به خوبی از نیاز بازیکنان سبک اکشن آگاه است و به خوبی توانسته تمام المان‌های مورد نیاز برای هر گیمر موبایلی را طراحی و به اجرا برساند. این بازی به صورت کاملا آفلاین و آنلاین قابل انجام است و طرفداران از تجربه آن می‌توانند هیجان بسیار زیادی را برای خود به ارمغان بیاورند.

بازی داستان بسیار بزرگی را روایت می‌کند که در راس این داستان، شخصیت اصلی (شما) حضور دارد. شخصیت اصلی داستان باید فرماندهی گروهی را به عهده بگیرد که برای حفاظت از دیگر افراد، باید مقابل ربات‌ها و دشمنان به مبارزه بپردازند. بازی سادگی خاصی در طراحی مراحل و سلاح‌ها دارد و بازیکنان را با طراحی‌های پیچیده سردرگم نمی‌کند، همین عامل محبوبیت بازی را افزایش داده است. اگر علاقه‌مند به بازی‌های اکشن تیراندازی هستید، بازی Overkill 3 به صورت رایگان در دسترس است.

بازی PUBG Mobile

PUBG Mobile

اولین بازی که توانست راه سبک بتل رویال را میان گیمرها باز کند بازی پابجی موبایل بود. به نوعی اگر بازی PUBG Mobile موفق نمی‌شود ما امروزه شاهد پیشرفت این سبک از بازی‌ها نبودیم. PUBG Mobile با وجود فراز و فرودهای مختلف، گیم پلی واقع‌گرایانه و ارائه عملکردی خوب در دستگاه‌های هوشمند، موارد دوست‌داشتنی به بازیکنان هدیه می‌کند.

در PUBG Mobile بازیکنان می‌توانند به صورت انفرادی یا چند نفره بازی کنند و مهارت‌های خود را به چالش بکشند. بازی PUBG Mobile قابلیت‌های جالب توجهی دارد که هر بازیکن موبایلی را به خود جذب می‌کند. اگر قصد تجربه یک بازی بتل رویال تمام عیار را دارید، پیشنهاد ما PUBG Mobile است. ناگفته نماند که اگر دوست دارید بازی دیگری در همین سبک با گرافیک کارتونی را تجربه کنید، بازی Fortnite گزینه مناسبی است. البته لازم به ذکر است که شما برای دانلود و دسترسی باید با آی پی غیر از ایران وارد پلی استور شوید.

بازی Modern Combat 5

Modern Combat 5

خود را برای ورود به یک بازی تیراندازی اکشن پر هیجان به نام Modern Combat 5 آماده کنید. این بازی تمام نیازهای بازیکنان را در سبک اکشن برطرف می‌کند و به شما تجربه شگفت‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد. در این بازی شما به عنوان یک سرباز حرفه‌ای باید هواپیماهای دشمن، دشمنان مختلف را از بین ببرید.

یک تیم 4 الی 9 نفره تشکیل دهید و مبارزات و مهارت‌های رقابتی خود را به دیگر رقیبان نشان دهید. خوشبختانه بازی آیتم و تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار بازیکنان برای انجام یک مبارزه پر از هیاهو ارائه می‌کند. بدون شک سری بازی Modern Combat می‌تواند به بازیکنان تجربه لذت‌بخشی را هدیه کند. پیشنهاد می‌کنیم حداقل فرصت تبدیل کردن دنیا به مکانی زیبا و بدون جنگ در این بازی را از دست ندهید.

بازی Into the Dead

Into the Dead

استودیوی سازنده PIKPOK توانست با ادغام سبک های اکشن، رانر و ایجاد یک زاویه دید کاملا اول شخص یک بازی به شدت اعتیار آور برای تمامی سنین به نام Into the Dead را خلق کند. این بازی دوگانه است و هر فردی که نسخه اول بازی را تجربه کرده باشد قطعا به سراغ نسخه دوم با اضافه شدن ویژگی‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده خواهد رفت.

داستان بازی شما را با خود تا آخر همراه می‌کند و در کل ما نقصی در روایت داستان نمی‌بینیم. از داستان خوب بازی گرفته تا اتمسفر جذب‌کننده و گیم‌پلی روان باعث شده‌اند که دوگانه Into the Dead در لیست بهترین بازی های اکشن آنلاین اندروید ما قرار گیرد. البته لازم به ذکر است که این بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل انجام است.

بازی Brawl Star

Brawl Stars

دو بازی‌ کلش آف کلنز و کلش رویال خاطرتان است که تقریبا تا چندین سال همه افراد بازی می‌کردند؟ حال سازنده این دو بازی، عنوان اکشن و جالب دیگری به نام بازی Brawl Stars منتشر کرده‌اند. شما در گروه‌های سه به سه یا کمتر با دیگر رقبا به مبارزه می‌پردازید و در حین مبارزه شاهد صحنه‌های اکشن فوق‌العاده بامزه خواهید بود. این بازی در عین سادگی، هیجان بسیار زیادی را به بازیکنان ارائه می‌کند به طوری که روند گیم‌پلی هیچ‌وقت برایتان خسته‌کننده نمی‌شود. البته لازم به ذکر است که شما برای دانلود و دسترسی باید با آی پی غیر از ایران وارد پلی استور شوید.

بازی Alpha Guns 2

Alpha Guns 2

بازی Metal Soldiers (به عنوان سرباز کوچولو شناخته می‌شد) به یاد دارید؟ این بازی در گذشته توانست طرفداران بسیار زیاد و دوران شیرینی را برای گیمرها به وجود بیاورد. بازی Alpha Guns 2 در همین سبک ساخته شده و شما می‌توانید این بازی را در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید.

کره زمین تحت تسخیر بیگانگان قرار گرفته و در حال نابودی است؛ شخصیت قهرمان داستان ما به نام مکس، باید به عنوان ارتش تک نفره به مبارزه به این موجودات بیگانه بپردازد. در این بازی بامزه موجودات و باس فایت‌های شگفت‌انگیز و منحصر به فردی طراحی شده‌اند که موجب هیجان‌انگیز شدن هرچه بیشتر مبارزه می‌شوند. البته شایان ذکر است که هم اکنون بازی Metal Soldiers برای دستگاه‌های اندرویدی قابل دریافت است.

بازی های اکشن و آنلاین موبایل

کلام آخر

همواره می‌دانید که بازی‌های موبایل هرروزه در حال رشد است و ما با توجه به جهش بزرگی که هرساله بازی‌های اندروید در حال انجام دادن هستند به آینده اندروید بسیار خوشبین هستیم. بازی‌های موبایلی از گذشته تا به امروز رفیق خوبی برای گیمرها در گذراندن اوقات فراغتشان بوده‌اند و همواره این دوستی ادامه خواهد داشت. ژانر اکشن در پلتفرم موبایل و گوشی‌های هوشمند نیز پرطرفدار بوده و بازی‌های اکشن آنلاین اندروید بسیاری برای تجربه در دسترس بازیکنان قرار دارند، از بتل رویال PUBG Mobile گرفته تا عناوین مبارزه‌ای مثل Shadow Fight 3 و تجربه سبک شوتر اول شخص در بازی Call of Duty Mobile هر کدام به شکلی متفاوت شما را سرگرم خواهند کرد.

در نهایت امیدواریم از خواندن محتوای بهترین بازی های اکشن آنلاین اندروید لذت برده باشید. به نظر شما چه عنوان دیگری می‌تواند جایگاهی در لیست بهترین‌های ما داشته باشد؟ شما چه بازی اکشن آنلاین دیگری پیشنهاد می‌کنید؟

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام بازی شباهت بسیار زیادی به Metal Soldiers دارد؟

بازی Alpha Guns 2 در همین سبک ساخته شده و شما می‌توانید این بازی را در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید

۱
کدام استودیو سازنده دوگانه Into the Dead است؟

استودیوی سازنده PIKPOK توانست با ادغام سبک های اکشن، رانر و ایجاد یک زاویه دید کاملا اول شخص یک بازی به شدت اعتیار آور برای تمامی سنین به نام Into the Dead را خلق کند.

۲
کدام بازی توانست عنوان بهترین بازی اکشن اندروید سال 2019 از آن خود کند؟

بازی Call of Duty در سال 2018 توانست عنوان بهترین بازی اکشن اندروید را کسب کند.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    سید محمد پیغمبری

    مهمان

    کالاف??

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mehrad

    مهمان

    من که کالاف

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    alpha gans 2

    پاسخ دهید