بازی Guardians of the Galaxy
یحیی رحیمی

فروش بازی Guardians of the Galaxy کمتر از حد انتظار بوده است

یحیی رحیمی 2 اسفند 1400 بدون دیدگاه
199 بازدید

بازی Guardians of the Galaxy قبل از انتشار کمتر به چشم آمد و بسیاری انتظار اثری مشابه مارول اونجرز را داشتند؛ اما انتقادات پس از انتشار بازی فروکش شد و شاهد یک اثر با کیفیت با داستانی تأثیرگذار بودیم که توجه صدها هزار نفر را در روزهای ابتدایی به خود جلب کرد. اگرچه بازی روی بخش داستانی و تک نفره تمرکز داشت؛ تعداد بازیکنان اثر اکشن ماجراجویی Eidos Montreal در روزهای اول، رکورد مناسبی ثبت کرد و بسیاری از بازی‌کنان آن را ستودند. به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس از میزان فروش بازی رضایت ندارد و امیدوار است که ارقام فعلی در گذر زمان، بهتر شوند.

به گزارش پارسی گیم، اسکوئر انیکس با انتشار گزارش مالی سه‌ماهه اخیر به تشریح میزان فروش بازی Guardians of the Galaxy پرداخته است و این گزارش نشان می‌دهد که رقم فعلی با انتظار ناشر، تفاوت دارد. این در حالی است که بازی پس از انتشار مورد توجه قرار گرفت و افراد زیادی آن را تجربه کردند. گفتنی است اسکوئر انیکس به افزایش فروش بازی امیدوار است و انتظار دارد که روند افزایشی همچنان ادامه پیدا کند.

اسکوئر انیکس در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر اذعان کرد:«برخلاف امتیازهای عالی، فروش بازی هنگام عرضه پایین‌تر از انتظارات اولیه ما بود. البته ابتکارات فروش که در نوامبر 2021 به کار بستیم باعث افزایش فروش بازی در سال جدید میلادی شد و ما به گسترش فروش بازی به‌منظور جبران شروع کند آن ادامه خواهیم داد». اسکوئر انیکس از فروش اولیه بازی رضایت ندارد و معتقد است که دریافت امتیازهای مناسب باید منجر به فروش بیشتری می‌شد.

فروش بازی Guardians of the Galaxy

عدم رضایت از میزان فروش Guardians of the Galaxy

انتظار در مورد بازی‌های لایسنس‌شده مارول به دلیل طرفداران گسترده، متفاوت با دیگر بازی‌های موجود است. بازی Marvel’s Avengers با توجه به امتیازهای ضعیف، شروع نامناسبی داشت و باعث ضرر قابل‌توجهی به اسکوئر انیکس شد. این ناشر ژاپنی مدتی پیش از میزان فروش Marvel’s Avengers گلایه کرده بود و اذعان کرد که بازی به‌سختی موفق به تأمین هزینه‌ی تولیدشده است. بسیاری از منتقدان، طراحی بازی به‌عنوان یک لایو سرویس را دلیل عملکرد ضعیف بازی دانستند و این محصولی بود که با هویت اسکوئر انیکس همخوانی نداشت. این ناشر ژاپنی به افزایش فروش Guardians of the Galaxy امیدوار است.

اسکوئر انیکس در مورد بودجه ساخت بازی محافظان کهکشان صحبتی نکرده است و نمی‌دانیم که آیا این بازی موفق به تأمین هزینه ساخت شده است یا خیر؟ گفتنی است استفاده از مکانیسم امنیتی دنوو باعث شد تا بازی هم کرک نشود و این تصمیم به‌منظور فروش بیشتر بازی گرفته شد. Guardians of the Galaxy در حال حاضر روی پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر دسترس است. مالکان نینتندو سوییچ هم می‌توانند از طریق سرویس‌های ابری، بازی را تجربه کنند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.