دانلود بازی Circuit Superstars برای PC
دانلود بازی Circuit Superstars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Circuit Superstars برای PC

پارسی گیم 21 مهر 1400 2 دیدگاه
4,381 بازدید

دانلود بازی Circuit Superstars برای کامپیوتر

رانندگی با اتومبیل‌های مسابقه‌ای سریع شاید آرزوی بسیاری از افراد باشد؛ اما این تجربه جذاب را هر کسی ممکن نیست در دنیای واقعی داشته باشد. در این موقعیت، بازی‌های ویدیویی و دنیای مجازی جذاب آن‌ها هستند که به کمک ما آمده و این سبک از سرگرمی را به شکلی متفاوت در اختیار ما قرار می‌دهند. تا به امروز عناوین مسابقه‌ای زیادی در سبک و سیاق مختلف منتشر شده که برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان مناسب هستند. بازی Circuit Superstars از استودیو Original Fire Games عنوانی در همین سبک بوده که تجربه رانندگی در پیست‌های حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اولین نکته در بازی، زاویه دوربین است که به جای سبک‌های کلاسیک اول‌شخص یا سوم‌شخص، به شکل ایزومتریک طراحی‌شده و دید خوبی از محیط‌های پیست به شما می‌دهد. همین موضوع علاوه بر اینکه تا حدودی بازی را به سبک آرکید نزدیک می‌کند، از چالش آن نیز کم کرده تا افراد بیشتری بتوانند از گیم پلی لذت ببرند. ولی با تمام این توصیفات، چالش‌هایی درون بازی وجود داشته که به شکل دیگری جلوی راه شما قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید بین 12 اتومبیل مسابقه‌ای انتخاب داشته و وارد پیست شوید. بیش از 19 مدل پیست مختلف در بازی وجود داشته که در 13 منطقه متفاوت طراحی‌شده‌اند. علاوه بر مصرف سوخت، باید استهلاک تایرهای خودروی خود را نیز مدنظر داشته باشید و همچنین تمامی خودروها می‌توانند صدمه ببینند که تأثیر مستقیمی بر روی عملکرد آن‌ها خواهد گذاشت. شما در طول مسابقه و بین دورهایی که می‌زنید باید فرایند معروف Pit Stop را که در مسابقات حرفه‌ای از آن استفاده می‌شود، در زمانی مناسب انجام دهید تا عملکرد خودروی شما تا پایان مسابقه افت نکند.

تنوع حالت‌های مسابقه نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازی محسوب می‌شود. شما می‌توانید وارد لیگ اصلی مسابقات شوید، در حالت آزاد شرکت کرده و مهارت خود را زیاد کنید و یا حتی مسابقاتی که بر مبنای وقت طراحی‌شده را به پایان برسانید. تمامی این مسابقات به افزایش سطح شما کمک کرده و آیتم‌ها و ویژگی‌های جدیدی را برای اتومبیل‌های شما باز می‌کند.

اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Need For Speed Heat و F1 2020 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Circuit Superstars با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 or Windows 10, 64 bit only
Processor: Intel Core i3 @2.3 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.4 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 730 or AMD Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: 9.0c compliant

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

CIRCUIT SUPERSTARS is a top-down racer built by racing fans, for racing fans. The game celebrates generations of multi-disciplinary motorsport, focusing on driving that feels great – but with a high skill ceiling, that will have players spending hours honing their perfect lap. Starting out is simple but learning the nuances of each car’s handling and finding the best racing line through each corner of each track will be a challenge for a long time to come. Not only that, but with the option of fuel usage, tire degradation and racing damage, even a good pit stop strategy could make the difference between hero and zero. Feel the rubber bite into the road as you pass the start/finish line and dive, brakes squealing, into the first corner!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Tysrng

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم ولی استیم باز میشه و میگه باید بازی رو خریداری کنید
    چجوری باید بدون پرداخت پول بازیش کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Tysrng

      پشتیبانی

      بازی رو کرک کنید