دانلود بک آپ بازی Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition برای PC
دانلود بک آپ بازی Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition برای PC

پارسی گیم 12 دی 1400 4 دیدگاه
16,665 بازدید

دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition

بازسازی عناوین قدیمی و ارائه نسخه جدیدی از آن‌ها امری نسبتاً پر ریسک اما رایج در دنیای امروز صنعت بازی‌های ویدیویی است و استودیوهای بسیاری به آن پرداخته‌اند. گاهی بازسازی‌ها صرفاً تغییرات جزئی در گیم پلی و گرافیک همان عناوین گذشته هستند که با نام Remaster منتشر می‌شوند، گاهی نیز کاملاً عناوین قدیمی فراموش شده و همه عناصر از نو نوشته می‌شوند. بازسازی سری محبوب Tomb Raider توسط استودیو Crystal Dynamics در دسته دوم قرار می‌گیرد و حس و حال جدیدی را در کنار باستان‌شناس و ماجراجوی محبوب همه یعنی لارا کرافت در اختیار طرفدارانش می‌گذارد.
آخرین شماره این سری یعنی بازی Shadow of the Tomb raider ماجراهای او را دنبال کرده و به سرانجام خواهد رساند. برای تجربه محتوایی جذاب و سرگرم‌کننده در قالب یک عنوان ماجرایی سوم شخص آماده باشید. نسخه Definitive بازی نیز منتشر شده که تمام محتوای اضافی را در بر دارد.

داستان بازی دو ماه پس از وقایع Rise of the Tomb Raider جریان دارد و لارا این بار به سراغ سرزمین‌های آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی در شهر مخفی Paititi می‌رود تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. او دوباره به جنگ با Trinity می‌رود و باید قبل از رسیدن Trinity مانع از وقوع آخرالزمان قوم مایا شود. نسخه‌ی سوم بازی، نقشه‌ی بزرگ‌تری را نسبت به دو نسخه‌ی قبلی دارد و شهر مخفی Paititi اسرار زیادی را دربر دارد که گشت‌وگذار در محیط را لذت‌بخش و جذاب می‌کند. یکی از مواردی که در بخش داستان بازی موردتمجید قرار گرفته است، شخصیت‌پردازی یک سری از شخصیت‌های داخل بازی و تعامل آن‌ها با یکدیگر است که به بهترین شکل ممکن در بازی پیاده‌سازی شده است.

این دفعه جنگل‌های سرسبز و وسیع، بخش اصلی محیط بازی را تشکیل داده‌اند و لارا باید در مقابل تعداد بسیاری زیادی از دشمنان با استفاده از مخفی‌کاری، آن‌ها را از پا درآورد. در Shadow of the Tomb Raider نسبت به نسخه‌های قبل، توجه بیشتری به مخفی‌کاری شده است و شما می‌توانید بخش زیادی از مراحل بازی را با مخفی‌کاری به اتمام برسانید. بخش شنا کردن بازی نیز دچار تغییرات زیادی شده است و لارا می‌تواند مدت طولانی‌تری را به لطف Air Pocket‌ها در زیر آب بماند. همانند نسخه‌های قبلی، شما همچنان قادر به شکار حیوانات وحشی و حل کردن پازل‌های سخت مقبره‌های بازی هستید. برخی از پازل‌های بازی نسبت به نسخه‌های قبل تا حدودی پیشرفته‌تر شدند که جذابیت بیشتری در حین جستجو در مقبره‌ها به بازی تزریق می‌کند. یک ویژگی جالب که در بازی قرار داده شده است آن است که شما می‌توانید با فعال کردن این ویژگی، صحبت کردن مردم آن منطقه را به زبان اصلی خودشان بشنوید که البته می‌توانید همان زبان انگلیسی را به‌عنوان پیش‌فرض قرار دهید.

مهم‌ترین تغییری که این شماره نسبت به شماره‌های قبلی داشته، پیشرفت قابل‌توجه گرافیکش است که جلوه‌های خیره‌کننده‌ای را پیش چشمان شما به نمایش خواهد کشاند. پشتیبانی از فناوری RTX و تمامی قابلیت‌های آن، باعث شده تا نورپردازی‌ها و سایه‌ها به شکلی واقع‌گرایانه داخل بازی وجود داشته باشند و این عنوان به خط کش مناسبی برای تست قدرت سخت‌افزارهای رایانه‌های شخصی تبدیل شود. جزییات انیمیشن‌های کاراکترها و به‌خصوص خود لارا کرافت، دقت در طراحی مو و جزییات صورت و… همگی از ویژگی‌های بارز گرافیک این بازی هستند.

نسخه Definitive بازی، تمامی محتوای اضافی اعم از بسته‌های الحاقی، لباس‌ها و تجهیزات جدید را در دل خود جای داده است. بسته‌های الحاقی بازی شامل قسمت‌های داستانی اضافی، معبدهای جدید برای اکتشاف و همچنین لباس‌های جدیدی که قابلیت‌های ویژه به لارا می‌دهند، هستند. شما با تجربه این نسخه، کامل‌ترین محتوای این بازی سرگرم‌کننده و جذاب را به خورد خود خواهید داد و از آن لذت فزاینده‌ای می‌برید. اگر به ماجراجویی و اکتشاف علاقه دارید و در کنارش طعم اکشن و شکار حیوانات وحشی را نیز دوست دارید بچشید، این بازی تمام نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های God of War و Horizon Zero Dawn را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 bit
Processor: i3-3220 INTEL or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 660/GTX 1050 or AMD Radeon HD 7770
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7 4770K, 3.40 Ghz or AMD Ryzen 5 1600, 3.20 Ghz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 480, 8GB
DirectX: Version 12
Storage: 40 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition experience the final chapter of Lara’s origin as she is forged into the Tomb Raider she is destined to be. Combining the base game, all seven DLC challenge tombs, as well as all downloadable weapons, outfits, and skills, Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition is the ultimate way to experience Lara’s defining moment.
Survive and Thrive In the Deadliest Place on Earth: Master an unforgiving jungle setting in order to survive. Explore underwater environments filled with crevasses and deep tunnel systems.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 58 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    سلام ایا این بازی ترجمه داره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohammad

      پشتیبانی

      خیر

  • Avatar

    mohamad

    مهمان

    سلام لطفا بکاپ اپیک استور برای بازی PREY هم قرار بدید. نسخه‌ی موجود داخل سایت رو دانلود کردم و فقط 3-4 گیگابایتش شناسایی شد. (البته ایراد از دیتا نبود، نسخه ای که دانلود کردم با اپیک سازگاری کامل نداشت)

    پاسخ دهید
  • Avatar

    linda

    مهمان

    سلام ببخشید به سوال دارم شما میگید یعنی من الان این لینکارو دان کنم بریزم تو فایل بازی ای پیک گیم بازی بالا میاد دیگه نیاز نیست بازی رو از خود اپبک گیرم دام کنم؟ ممنون

    پاسخ دهید