دانلود بازی Marvels Guardians of the Galaxy برای PS4
دانلود بازی Marvels Guardians of the Galaxy برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Marvels Guardians of the Galaxy برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 11 آبان 1400 بدون دیدگاه
6,233 بازدید

دانلود بازی Marvels Guardians of the Galaxy برای پلی استیشن 4

اگر به ابرقهرمان‌ها و دنیاهای علمی تخیلی کمیک علاقه‌مند هستید، قطعاً با سری فیلم‌های ساخته‌شده در دنیای کمیک‌های مارول آشنا شده‌اید. این فیلم‌های علمی تخیلی، مملو از جلوه‌های ویژه، لحظات مهیج و قهرمان‌های قدرتمند و متنوعی هستند که دائم درگیر ماجراهای پرمخاطره و جذابی می‌شوند. همچنین داستانی نسبتاً مناسب و پیوسته در آن‌ها روایت شده تا مخاطب را به دیدن تمامی فیلم‌ها ترغیب کند. موفقیت این سری پای آن‌ها را به صنعت بازی‌های ویدیویی نیز باز کرده و عناوین جدید و مهیجی با محوریت این ابرقهرمان‌ها ساخته می‌شود. بازی Marvels Guardians of the Galaxy از استودیو Square Enix جدیدترین عنوان ابرقهرمانی منتشر شده بوده که تلاش دارد خاطرات تلخ انتشار ناموفق Marvel Avengers را جبران کند.

بازی داستان شخصیت‌های فیلم Guardians of the Galaxy را روایت می‌کند. شما در نقش رهبر گروه که Star-Lord نام داشته و موفق شده‌اید تیمی از مزدوران را گرد آورید تا در مأموریت‌ها و ماجراهای مختلف همراهتان باشند. این بار شما به‌طور اتفاقی منجر به رویدادی شده‌اید که تمام کهکشان را تهدید می‌کند و حال باید برای نجات آن، گروه خود را آماده کرده و عازم سفری پرمخاطره به نقاط مختلف کهکشان شوید. در طول این سفر شخصیت‌های معروفی از دنیای مارول را ملاقات کرده، لحظات خنده‌دار و بامزه زیادی را تجربه کرده و هیجانی بی‌انتها را به خورد خود خواهید داد.

بازی در سبک اکشن ماجرایی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و ازلحاظ گرافیکی و جلوه‌های ویژه، بی‌نظیر است. نسل جدید سخت‌افزارها بسیاری از سدها را برای سازندگان شکسته و باعث شده که شاهد جهشی بزرگ در زمینه گرافیکی این بازی باشیم. همه‌چیز از نورپردازی‌ها تا انیمیشن کاراکترها و جزییات بافت‌ها با دقتی بالا و واقع‌گرایانه طراحی شده تا محیط‌های بازی تفاوت چندانی با آنچه در فیلم دیده‌اید نداشته باشد.

اگر فیلم Guardians of the Galaxy را دیده باشید، میدانید که عنصر طنز حضور قوی و گسترده‌ای در سرتاسر آن دارد. تمامی اعضای تیم پنج‌نفره شما دیالوگ‌هایی خوب و جذاب دارند و همراهی با آن‌ها در محیط‌های مراحل و همچنین صحنه‌های سینمایی به‌شدت سرگرم‌کننده و گاهی خنده‌دار است. ازلحاظ گیم پلی، شما علاوه بر استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود مانند پرواز کردن و استفاده از سلاح لیزری، می‌توانید فرمان‌های مختلفی به گروه خود داده و آن‌ها را رهبری کنید. هیجان و سرعت گیم پلی بسیار بالا بوده و تنوع مراحل و دشمنان نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد تا در هر نقطه از کهکشان، موجودات جدیدی را ملاقات کنید. سازندگان ادعا کرده‌اند که برخی از انتخاب‌های شما نیز در روند روایت داستانی بازی تأثیرگذار خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mass Effect: Legendary Edition و The Outer Worlds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Marvels Guardians of the Galaxy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Fire up a wild ride across the cosmos with a fresh take on Marvel’s Guardians of the Galaxy. In this third-person action-adventure game, you are Star-Lord, and thanks to your bold yet questionable leadership, you have persuaded an oddball crew of unlikely heroes to join you. Some jerk (surely not you) has set off a chain of catastrophic events, and only you can hold the unpredictable Guardians together long enough to fight off total interplanetary meltdown. Use Element Blasters, tag-team beat downs, jet boot-powered dropkicks, nothing’s off-limits.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 44 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.