بازی Elden Ring
یحیی رحیمی

فرایند ساخت بازی Elden Ring به پایان رسید؛ اتمام بازی 30 ساعت طول می‌کشد

یحیی رحیمی 5 بهمن 1400 بدون دیدگاه
437 بازدید

استودیو From Software فرایند ساخت بازی Elden Ring را به پایان رسانده و این بازی به‌اصطلاح گلد (طلایی) شده است. دیسک نهایی بازی تولید شده و تمامی نسخه‌های دیگر از روی این دیسک کپی‌برداری خواهند شد. استودیو با اشاره به گلد شدن بازی، گفته است که فرایند توسعه ادامه دارد و توسعه‌دهندگان در حال آماده‌سازی آپدیت روز انتشار هستند.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، اتمام فرایند توسعه الدن رینگ در طی رویداد بازی تایپه اعلام شده است. یاسوهیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao) تولیدکننده بازی گفته است که زمان لازم برای اتمام بازی حدود 30 ساعت خواهد بود و این زمان به فاکتورهای مختلفی از جمله سبک بازی‌ و سفر به بخش‌های مختلف نقشه گسترده بازی بستگی دارد. تولید‌کننده معتقد است که داستان اصلی حدود 30 ساعت وقت لازم دارد و این زمان در هنگام توسعه تعیین شده بود. وی در این مورد گفت:

این زمان بسته به بازی‌کننده متفاوت است؛ اما آنچه هنگام انتشار در نظر داشتیم آن بود که مسیر اصلی بازی پس از 30 ساعت تکمیل شود. بازی به‌طور کل بسیار وسیع است و ساعات گیم پلی متعددی را در بردارد؛ اما اگر بخواهیم تنها در مورد بخش اصلی صحبت کنیم، اتمام آن نباید بیشتر از آن (30 ساعت) طول بکشد.

ساخت بازی Elden Ring الدن رینگ

تکمیل Elden Ring زمان زیادی لازم دارد

استودیو From Software ماهیت آپدیت روز انتشار Elden Ring را مشخص نکرده است و نمی‌دانیم آیا این آپدیت، محتوای تازه‌ای به بازی اضافه می‌کند یا تنها باگ‌های گزارش‌شده در نسخه‌ی آزمایشی را برطرف می‌کند. تولیدکننده در ادامه صحبت‌هایش به وسعت بازی الدن رینگ اشاره کرده و گفته است که این اثر، طوری طراحی شده تا بتوان بدون تجربه تمام محتوا، تکمیل شود. بازی‌کنان می‌توانند تمام نقشه را جستجو کنند و حتی بخش‌هایی را جا بگذارند و بعدها به سراغ آن بروند و یک حلقه‌ی تکرار تشکیل دهند.

کیتائو توضیحاتی در مورد زمان لازم برای تکمیل و 100 درصد کردن بازی هم ارائه کرده است. بسیاری از طرفداران به دنبال دریافت تروفی پلاتینیم الدن رینگ خواهند بود و او باور دارد که این کار ساده‌ای نیست. برای رسیدن به 100 درصد، یک‌بار تجربه کافی نخواهد بود و ممکن است مجبور شوید دوباره بازی را شروع کنید و مسیر دیگری را طی کنید.

با اتمام فرایند ساخت بازی Elden Ring، ایستگاه بعدی بازی، انتشار در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) برای کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس خواهد بود. به‌تازگی بخش خلق شخصیت الدن رینگ لو رفته و جورج آر آر مارتین هم بازی را هیجان‌انگیز توصیف کرده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.