شخصیت بازی Elden Ring
محمد صادق شجاعی

بخش ساخت شخصیت بازی Elden Ring فاش شد

محمد صادق شجاعی 23 دی 1400 2 دیدگاه
427 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ویدیویی از بازی مورد‌انتظار امسال یعنی بازی Elden Ring فاش شده که بخش ساخت شخصیت آن را به نمایش می‌گذارد.

طرفداران بازی‌های استودیو FromSoftware و آثار هیدتاکا میازاکی، مشتاقانه در انتظار ماه فوریه هستند. در این ماه بازی Elden Ring پس از مدت‌ها روز‌شماری در دسترس قرار خواهد گرفت. این اثر به واسطه نمایش‌های هیجان‌انگیز و سابقه درخشان سازندگانش، به یکی از مشهورترین آثار تاریخ صنعت ویدیو گیم تبدیل شده است. دریافت جایزه مورد‌انتظار‌ترین بازی سال از رویداد The Game Awards در دو سال متوالی، نشان از علاقه شدید بازیکنان به بازی الدن رینگ دارد.

بر این اساس، بسیاری از بازیکنان برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با بخش‌های آن عطش زیادی دارند که به همین منظور جزئیات مختلفی از بازی Elden Ring فاش می‌شود تا بازیکنان را بیشتر با آن آشنا کند. یکی از کاربران یوتیوب به نام ER-SA در کانال خود ویدیو‌های جدیدی از گیم‌پلی بازی الدن رینگ منتشر کرده است. او یکی از افرادی بوده که در تست محدود شبکه بازی مذکور حضور داشته است. از بین محتوا‌های ER-SA، یکی از ویدیو‌ها بیش از دیگران جلب توجه می‌کند. به این واسطه بازیکنان توانستند بخش ساخت شخصیت بازی Elden Ring را مشاهده کنند. ساخت این بخش هنوز به پایان نرسیده است؛ اما در قالب ویدیوی آن می‌توانید شرایط کلی بخش مذکور و گزینه‌های آن را مشاهده کنید. از بین گزینه‌های ساخت شخصیت می‌توان به انواع بدن، نژادها، مدل مو، موهای صورت و ویژگی‌های چهره اشاره کرد.

شخصیت بازی Elden Ring

بازیکنان می‌توانند نژاد شخصیت بازی Elden Ring را تعیین کنند

بازی الدن رینگ در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که ویدیوی بخش ساخت شخصیت، تنها محتوای فاش شده از استودیو فرام سافتور نیست. اخیرا جزئیات و اسکرین‌شات‌هایی از بازی Armored Core 6 منتشر شده است. سری Armored Core یکی دیگر از مجموعه‌های استودیو سازنده سری Souls است. در طی سال‌های 1997 تا 2013 بازی‌های مختلفی از سری مذکور در دسترس قرار گرفته است.

نظر شما در مورد بخش ساخت شخصیت بازی Elden Ring چیست؟ آیا توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟ آیا پیشرفت‌های آن نسبت به آثار قبلی استودیو FromSoftware چشمگیر هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ROBI

    مهمان

    سلام. این بازی برای pc کِی منتشر میشه؟

    پاسخ دهید
    • محمد صادق شجاعی

      محمد صادق شجاعی در پاسخ به ROBI

      نویسنده

      سلام دوست عزیز
      6 اسفند