دانلود بازی Unbearable برای PC
دانلود بازی Unbearable برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Unbearable برای PC

پارسی گیم 2 فروردین 1403 بدون دیدگاه
3,930 بازدید

دانلود بازی Unbearable برای کامپیوتر

به دنیای وهم‌آور Unbearable خوش آمدید. این بازی یک تجربه ترس و بقا است که عناصر بازی‌های کلاسیک دوران پلی‌استیشن 2 را با مکانیک‌های گیم‌پلی مشارکتی مدرن ترکیب می‌کند. به جای کلودیا، یک خبرنگار سابق که سفری خطرناک را برای کشف رازهای وحشتناک بیمارستان روانپزشکی متروکه Milagros آغاز می‌کند، قدم بگذارید. با این حال، کلودیا به زودی متوجه می‌شود که وحشت واقعی نه تنها در دیوارهای فرسوده این آسایشگاه بلکه در اعماق ذهن او نیز نهفته است. خود را در یک داستان هیجان انگیز با الهام از بازی‌های کلاسیک ترس و بقا غرق کنید. تجربه‌ای که شاید تا مدتی طولانی نیز از ذهن شما پاک نشود.

اسرار بیمارستان روانپزشکی جن زده Milagros را در حالی که در راهروهای تاریک آن حرکت می‌کنید و گذشته وحشتناک آن را کشف می‌کنید، بیابید. به تنهایی با وحشت‌ها روبرو شوید یا با یک دوست برای یک تجربه مشارکتی دلخراش، متحد شوید. با قابلیت تقسیم صفحه، شما و یکی از دوستانتان می‌توانید با همدیگر وحشت‌های Unbearable را پشت سر بگذارید و در ترس و هیجان شریک شوید و اسرار تاریک پناهگاه را کشف کنید. با بالا رفتن، خزیدن، و پیمایش موانع در محیط‌های پیچ خورده بازی عبور کنید تا به اهداف خود برسید. همان‌طور که در محیط خالی از سکنه کاوش می‌کنید، با پازل‌های به شدت درگیرکننده‌ای روبرو می‌شوید.

بقا در Unbearable کلیدی است و گاهی اوقات احتیاط گزینه بهتری نسبت به شجاعت است. از کنار دشمنان در کمین عبور کنید و از محیط به نفع خود استفاده کنید تا شناسایی نشوید. با این حال، هنگامی که مخفی کاری با شکست مواجه شد، آماده باشید تا با زرادخانه‌ای از سلاح‌های سرد و اسلحه‌های گرم، با وحشت به صورت رودررو مقابله کنید. منابع خود را عاقلانه مدیریت کنید و به دنبال اقلام ضروری پراکنده در سراسر آسایشگاه باشید. بازی Unbearable با روایت همه‌جانبه، گیم پلی همکاری و پازل‌های چالش برانگیز، مطمئناً طرف‌داران بازی های کلاسیک ترس و بقا را مجذوب خود می‌کند و نباید آن را به هیچ وجه از دست بدهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lethal Company و Lost in Nowhere را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Unbearable برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: intel core i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 / AMD Radeon R9 390
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel Core i5 / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 / AMD Radeon R9 390
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Claudia, a woman who has lost her job as a reporter, decides to go to investigate the psychiatric hospital “Milagros” which keeps a story as secret as it is macabre. During this journey she meets people who have the same intentions and others who will get in the way. With the help of her new companions, she must face the secrets of the psychiatric hospital, but the biggest fight is against her own mind. Narrative Story: Delve into a dark and gritty story with mechanics inspired by survival horror games from the ps2 era.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.