دانلود بازی Ghostrunner 2 برای PC
دانلود بازی Ghostrunner 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ghostrunner 2 برای PC

پارسی گیم 2 آبان 1402 25 دیدگاه
40,366 بازدید

دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر

گوست رانر 2 دنباله‌ای هیجان‌انگیز و خیره‌کننده‌ای برای بازی Ghostrunner است که همه ویژگی‌هایی که قسمت اول را عالی کرده است، درون خود جای داده و آن را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا می‌دهد. اگر عاشق اکشن‌های شامل سلاح سرد و اول شخصِ Ghostrunner با سرعتِ حملات یک ضربه‌ای بودید، پس از این اثر ناامید نخواهید شد. این دنباله عناصر اصلی را حفظ می‌کند که عنوان اول را تعریف کرده‌اند: سریع دویدن، سریع سر خوردن، سریع کشتن و اگر نمی‌توانید این کارها را به اندازه کافی سریع انجام دهید، سریع مردن. به تمام این موارد، اسلحه‌های جدید، باس‌های سخت و دنیایی چشم نواز و بسیار خیره کننده را نیز اضافه کنید.

یکی از لذت‌بخش‌ترین شوترهای سال

Ghostrunner 2 ابعاد جدیدی به گیم پلی بازی اضافه می‌کند، مانند سوار شدن بر یک موتور سیکلت شیک و معرفی طیف گسترده‌تری از ترفندهای نینجایی برای شخصی سازی سبک بازی شما. این دنباله همچنین دارای دنیایی فراگیرتر، مراحل متنوع، نبردهای حماسی باس، و موسیقی متن تپنده‌ای است که اکشن را تشدید می‌کند. بدون شک یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های اکشن سال را در اختیار دارید. Ghostrunner 2 داستان را مدت کوتاهی پس از اتفاقات بازی اول ادامه می‌دهد. روایت این بار نقش محوری‌تری را ایفا می‌کند. بازیکنان با شورشیان همکار تعامل کرده و در مورد داستان‌های جذاب و چالش‌های آنها می‌آموزند.

گیم پلی بهبودیافته و بسیار پیچیده اکشن

شهر سایبرپانک بازی بیشتر شکل گرفته و تجربه‌ای فراگیرتر را ارائه می‌دهد که بازیکنان را در دنیای بازی مستقر می‌کند. شخصیت‌هایی مانند Zoe، Saul، Kira، و چند غافلگیری دیگر، داستان را جذاب می‌کنند. با این حال عمق بازی‌های نقش آفرینی عظیم‌تر را نخواهند داشت. گیم پلی بازی Ghostrunner 2 مکانیک یک ضربه برای کشتن را هم برای بازیکن و هم برای دشمنان حفظ می‌کند و تجربه‌ای فوق‌العاده سریع را ایجاد می‌کند. متوجه خواهید شد که در موقعیت‌های اکشن به شدت چالش برانگیز و دشوار، با طراحی دقیق پرتاب می‌شوید و بین اجتناب از حمله دشمن و بستن فاصله برای سرکوب دشمنان تعادل برقرار می‌کنید.

دشمنان و باس‌های بسیار چالش برانگیز

Ghostrunner 2 یک استقامت سنج را معرفی می‌کند که بر توانایی شما در جلوگیری از حملات و ضربات متوالی چندین بار تأثیر می‌گذارد. در حالی که بلاک کردن می‌تواند یک نجات دهنده برای شما باشد، فرار از دشمنان به دلیل تخلیه سریع انرژی و وجود حملات غیر قابل لمس، کلید بقا است. معرفی بلاک کردن، به خصوص در برخورد با باس، کمی آزادی عمل بیشتری را ارائه می‌دهد و بازی را بخشنده‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. Ghostrunner همچنین مهارت‌های جدیدی مانند توانایی Shadow را دارد که شما را نامرئی کرده و یک طعمه ایجاد می‌کند و Flux که به شما امکان می‌دهد یک پرتو لیزر مداوم را برای حذف جمعیت آزاد کنید.

دنباله‌ای قوی و حتی بهتر از نسخه اول

Ghostrunner 2 دنباله‌ای مهم است که ویژگی‌های خوب نسخه اصلی را می‌گیرد و آن را تقویت می‌کند. مبارزه برق آسای سریع و مبتنی بر مهارت، با ترفندها و توانایی‌های جدید برای متنوع کردن رویکرد شما در هر موقعیت، هیجان انگیز است. پارکور مثل همیشه دقیق است و سکانس‌های موتورسیکلت هیجان انگیز خواهد بود. اگر از نسخه اصلی لذت بردید، این دنباله یک بازی ضروری است، هرچند کسانی که با گیم‌پلی شدید اولین Ghostrunner خو نگرفتند، ممکن است این پیشرفت‌ها را مطابق میل خود پیدا نکنند. در هر صورت، Ghostrunner 2 از مهم‌ترین شوترهای اول شخص و اکشن سال بوده و دانلود آن به همه پیشنهاد می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ghostrunner Project Hel و Ghostrunner Neon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i5-4590 (4 * 3300) or equivalent / AMD FX-8350 (4 * 4000) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 (4096 MB) / Radeon RX 480 (8192 MB) or Intel Arc A380 (8192 MB)
DirectX: Version 11
Storage: 65 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i9-9900k (8 * 3600) / AMD Ryzen 5 5600X (6 * 3700 ) or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce RTX 2070 Super (8192 MB) / Radeon RX 6800 XT (16384 MB) or Intel Arc A770 (16384 MB)
DirectX: Version 12
Storage: 65 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Blood will run in the highly anticipated hardcore FPP slasher set one year after the events of Ghostrunner. Adventure through a post-apocalyptic cyberpunk future that takes place after the fall of the Keymaster, a tyrant who ruled over Dharma Tower, the last refuge of mankind. Jack is back to take on the violent AI cult that has assembled outside Dharma Tower and shape the future of humanity.
Featuring incredible katana combat mechanics, a deeper exploration of the world beyond Dharma Tower, nonlinear levels with complex motorbike sections, exciting new modes, and all the action you loved about Ghostrunner. Plus, boss fights are more interactive, giving players freedom to choose how to survive battles against the toughest opponents.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 34.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 9 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Ghostrunner 2 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Ghostrunner 2 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر 34.2 گیگابایت است.

۲
آیا بازی Ghostrunner 2 کرک شده است؟

بله. بازی Ghostrunner 2 توسط FLT کرک شده است.

۳
آیا سیستم من بازی Ghostrunner 2 را اجرا می کند؟

برای اجرای بازی Ghostrunner 2 شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-4590 یا AMD FX-8350 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 4GB یا AMD Radeon RX 480 8GB خواهید بود. فضای مورد نیاز برای نصب این بازی هم 65 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ghostrunner 2 را بررسی کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 25 دیدگاه
  • Avatar

    sina

    مهمان

    سلام این بازی و بازی روبوکاپ رو زیرنویس نمیکنین؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Alireza

    مهمان

    سلام من نسخه FitGirl رو دانلود کدوم کامل نصب شد ولی وقتی روی ایکن بازی میزی بره داخل بازی اصلا جواب نمیده اصلا وارد بازی نمیشه نه لگی میگیره نه چیزی چه کنم ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohsen

    مهمان

    سلام من نسخه flt با اپدیت ها کرک رو دانلود کردم ولی ارور دایرکت ایکس میده و وارد بازی نمیشه.ویندوز 11 اورجینال دارم با گرافیک 4050 و همه چی اپدیته

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohsen

      پشتیبانی

      سلام
      متن دقیق ارور لطفا

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام خسته نباشید ببخشید روی این سیستم اجرا میشه؟
    Ram 16
    Graphics Nvidia Geforce GTX 1650
    Core I5-12400F

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به مهدی

      مهمان

      بله

    • Avatar

      jvd در پاسخ به مهدی

      مهمان

      سلام بله co3 نمک

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 25 دیدگاه