دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای PC
دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای PC

پارسی گیم 19 مرداد 1398 بدون دیدگاه
4,762 بازدید

دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای کامپیوتر

ربات‌ها و هوش مصنوعی روزبه‌روز پیشرفت بیشتری می‌کنند و مشخص نیست که آینده به چه صورتی خواهد بود. بالاخره این ربات‌ها کم‌کم درگیر سیاست نیز می‌شوند و این چیزی است که انیمه های ژاپنی فعلاً به خورد ما داده‌اند. استودیو From Software سال 2004 بازی به نام Metal Wolf Chaos را روانه بازار کرد و حالا 15 سال بعدازآن روز، بازسازی کامل از آن بازی به کمک استودیو General Arcade انجام‌شده است و کمپانی Developer Digital نیز زحمت انتشار آن را کشیده است. بازی Metal Wolf Chaos XD برگرفته از انیمه ای جالب است که داستان چهل و هفتمین رئیس‌جمهور ایالات‌متحده را روایت می‌کند و او با تهاجم خارجی دشمن مواجه شده است.

شما نقش رئیس‌جمهور آمریکا را بر عهده‌دارید و برای خودتان ترامپی هستید البته اسم شما مایکل ویلسون است و برعکس رئیس‌جمهورهای آمریکا که آدم‌های کارکشته و باتجربه‌ای هستند، شما جوانی گنده هستید که سایز کت‌وشلوار شما قطعاً به یک غول خواهد خورد. به‌هرحال معاون رئیس‌جمهور دندان‌تیز کرده است و کنترل بسیاری از بخش‌های آمریکا را توسط نیروی ویژه‌ای به دست گرفته است. این بار شما باید آستین بالا بزنید و به نام آزادی و عدالت، دوباره آمریکا را فوق‌العاده کنید و با نیروهایی که می‌خواهند اسمی از آزادی باقی نگذارند بجنگید و نیست و نابودشان کنید و در آخر آن خائن را نیز به سزای اعمالش برسانید.

Metal Wolf Chaos XD دقیقاً شبیه انیمه هاست و حتی انیمیشن‌های آن نیز بی‌شباهت به فانتزی و فیلم هندی نیست. مطمئنم دیالوگ‌های بامزه بازی از خنده روده‌برتان خواهد کرد و بالاخره کشتن هزاران نفر و نابودی صدها ساختمان و ربات‌های پیشرفته شاید شیوه‌ای آمریکایی نیز باشد! سیاست در این بازی حرف اول را می‌زند و قطعاً از بینش سیاسی بازی شگفت‌زده خواهید شد. مبارزات نیز فوق‌العاده هستند و هر تفنگ دارای شعاع هدف‌گیری خاص خودش است و قدرت و استراتژی خود را نیز دارد. با یک سلاح سنگین نمی‌توانید بدوید و به قلب دشمن بزنید و اگر این کار را کنید واقعاً عقلتان را ازدست‌داده‌اید و قطعاً دوباره باید تلاش کنید. این انتخاب سلاح‌ها فوق‌العاده اهمیت دارد و همین‌طور راحت از کنارش نگذرید.

مراحل بازی Metal Wolf Chaos XD به جذابیت تمام ساخته‌شده‌اند و داستان را به‌خوبی پیش می‌برند. به هوا فرستادن دشمن، نابودی بالگردها و تکه و پاره کردن ربات‌ها چیزی است که رگ هیجان شمارا زنده خواهد کرد. بازی نسبت به نسخه قدیمی خود جانی دوباره یافته است و حالا بعد از 15 سال گذشت از آن تاریخ، تجربه‌ای فوق‌العاده را پیش رویمان گذاشته است.

در ادامه برای دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 32/64bit Windows 8.1 32/64bit Windows 10 32/64bit
Processor: Intel Core i3-2100 3.1GHz / AMD Athlon II X4 645 AM3 3100GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GeForce GTX 550 Ti, 1GB VRAM ATI Radeon™ HD 6850, 1GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i5-4670K 3.4GHz / AMD FX-6350 3.9GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GeForce GTX 750, 2GB VRAM ATI Radeon™ R7 260X, 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The country is in peril as President Michael Wilson defends the nation against a full-scale rebellion led by Vice-President Richard Hawk and the mechanized legions he commands. As the 47th President of the United States, it is your sworn duty to take your country back by any means necessary and end this unjust coup d’etat! Battle in your advanced mech – armed to the teeth – across iconic American landscapes including the Brooklyn Bridge, the Grand Canyon, and the front steps of the White House.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.