جرج آر آر مارتین بازی Elden Ring
محمد صادق شجاعی

جرج آر آر مارتین ساخت بازی Elden Ring را هیجان‌انگیز توصیف کرده است

محمد صادق شجاعی 13 دی 1400 بدون دیدگاه
281 بازدید

یکی از ویژگی‌های بازی Elden Ring، مشارکت جرج آر آر مارتین در ساخت دنیای آن است. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، خالق مجموعه ترانه یخ و آتش اعلام کرده که پیشنهاد کار کردن روی بازی الدن رینگ به حدی هیجان‌انگیز بوده که امکان رد کردن آن وجود نداشت.

سابقه استودیو FromSoftware و حضور هیدتاکا میازاکی به عنوان کارگردان، تنها دو ویژگی مهم بازی Elden Ring هستند. دیگر نقطه قوت این اثر مورد‌انتظار، خلق دنیای آن توسط جرج آر آر مارتین، نویسنده مشهور، است. حال خالق مجموعه A Song of Ice and Fire، به شرح حس و حالش نسبت به بازی الدن رینگ پرداخته است.

جرج آر آر مارتین با انتشار پستی در وب‌سایت شخصی‌اش به حضور در بازی Elden Ring اشاره کرده است. وی گفته است که هیدتاکا میازاکی و تیمش در استودیو فرام سافتور، چند سال قبل تماسی با او داشته‌اند. در این تماس از مارتین خواسته شد تا به آن‌ها در خلق پیش‌زمینه داستانی و تاریخچه بازی Elden Ring کمک کند. هرچند جرج آر آر مارتین تصدیق می‌کند که طرفدار بازی‌های ویدیویی نیست؛ اما فرصت کار روی بازی الدن رینگ آنقدر هیجان‌انگیز بوده که او نتوانست این پیشنهاد را رد کند. جرج آر آر مارتین در پست خود گفته است:

«میازاکی و تیمش در استودیو FromSoftware کار‌های نو‌آورانه‌ای را با هنر فوق‌العاده خود انجام داده‌اند. خواسته آن‌ها از من خلق دنیای بازی بود. جهانی عمیق، تاریک و پر‌طنین که به عنوان پایه‌ای برای بازی آن‌ها استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید، من عاشق خلق دنیا‌ها و نوشتن تاریخ خیالی هستم».

در ادامه جرج آر آر مارتین می‌گوید:

«بنابر‌این من وظیفه‌ام را انجام دادم و آن را به دوستان جدیدم در ژاپن تحویل دادم. از این مرحله به بعد همه چیز بر عهده آن‌ها است. بازی‌های ویدیویی این روز‌ها به اندازه فیلم‌ها بزرگ (در واقع بزرگتر از فیلم‌ها) هستند.  ساخت آن‌ها به همان اندازه طول می‌کشد. با این حال زمان انتشار بازی Elden Ring نزدیک است. باید بگویم که این اتفاق باور‌نکردنی به نظر می‌رسد».

جرج آر آر مارتین بازی Elden Ring

بازی Elden Ring تنها پروژه جرج آر آر مارتین در سال جاری نیست

همچنین جرج آر آر مارتین در پست خود گفته است که برخی از بازی‌ها را در گذشته تجربه کرده است. او عمدتا دست به انجام بازی‌های استراتژیک مانند Railroad Tycoon ،Romance of the Three Kingdoms و Master of Orion زده است.

بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بازی الدن رینگ تنها پروژه جرج آر آر مارتین در سال 2022 نیست. او هم‌اکنون در حال کار روی پیش‌در‌آمد سریال Game of Thrones با نام سریال House of the Dragon است. این سریال در سال جاری از شبکه HBO پخش خواهد شد.

نظر شما در مورد حضور جرج آر آر مارتین در بازی Elden Ring چیست؟ آیا توانایی‌ها و استعداد‌های او باعث می‌شوند که دنیای الدن رینگ دارای اتمسفری متفاوت باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.