بهترین بازی ها برای تجربه در پایان سال 2021
هادی اسماعیل‌زاده

بهترین بازی هایی که در پایان سال 2021 می‌توانید تجربه کنید

هادی اسماعیل‌زاده 7 دی 1400 4 دیدگاه
3,922 بازدید

بازی‌های ویدئویی، یکی از بهترین راه‌ها برای سپری کردن تعطیلات کریسمس هستند؛ بنابراین فرصت را مناسب دانستیم تا تعدادی بازی مناسب برای لحظات پایانی سال 2021 معرفی کنیم.هرچند شاید رویداد کریسمس در کشورمان چندان حائز اهمیت نباشد اما فضا و حس و حال آن در صنعت بازی های ویدیویی و به تبع آن، مخاطبانش تاثیر خواهد گذاشت. بازی‌های معرفی شده کاملا بر اساس نظرات شخصی هستند و شما می‌توانید با آن‌ها موافق یا مخالف باشید. همچنین این بازی‌ها برای سخت افزارهای خاص در دسترس هستند و ممکن است برخی از بازی‌های معرفی‌شده، انحصاری برای کنسول‌های خاص باشند؛ بنابراین عنوانی را انتخاب کنید که با مشخصات سیستم شما سازگار باشد. بدون معطلی، برویم به سراغ بهترین بازی‌ هایی که در پایان سال 2021 می‌توانید تجربه کنید.

بهترین بازی‌ ها برای تجربه در پایان سال 2021

تجربه بازی‌های ویدئویی در آخرین روزهای سال و حال و هوای تعطیلات، یکی از بهترین راه‌ها برای جشن گرفتن تعطیلات به همراه خانواده و دوستان است. اما با گزینه‌های بسیاری که پیش رویمان است، شاید انتخاب یک بازی مناسب تبدیل به کاری دشوار شود.سال 2021 عناوین خوب و ناامیدکننده بسیاری را مهمان سیستم‌های ما کرد و اکنون در آخرین روزهای آن به سر می‌بریم.با پارسی گیم همراه باشید تا بهترین بازی‌هایی که با در پایان سال 2021 می‌توانند همراه شما باشند را معرفی کنیم.

بازی Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

تجربه سری بازی‌های مسابقه‌ای فورزا، همواره یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این مجموعه که مدت‌هاست به عنوان یکی از نمادین‌ترین بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس شناخته می‌شود، اکنون با یکی از بهترین نسخه‌های خود بازگشته است. با ورود این فرنچایز به رایانه‌های شخصی، حال مخاطبان بیشتری می‌توانند از این مجموعه فوق‌العاده لذت ببرند. بازی Forza Horizon 5 نیاز به توضیحات اضافه ندارد؛ یک بازی مسابقه‌ای کلاسیک که می‌تواند لحظات خوبی را برای شما رقم بزند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بازی Forza Horizon 5 آزادی عمل بالایی است که در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. شما در این عنوان، وارد سرزمین زیبا و رنگارنگ مکزیک خواهید شد که در سبک جهان‌باز طراحی شده و آزاد هستید به جای‌جای آن سفر کرده، رویدادهای مختلفی را در قالب مسابقات تجربه کرده و یا صرفاً در این دنیای زیبا به آرامی به اکتشاف بپردازید. هم‌چنین گرافیک خیره‌کننده، وجود تنوع بسیار بالای اتومبیل‌ها، سرزمین زیبای مکزیک و هم‌چنین بخش آنلاین جذاب و سرگرم‌کننده از ویژگی‌های بارز این بازی هستند که آخرین روزها را در پایان سال 2021 را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

بازی Metroid Dread

Metroid Dread

شاید خیلی‌ها این بازی را به دلیل دوبعدی بودنش قضاوت کنند اما باید گفت که Metroid Dread، یکی از بهترین بازی‌های سال 2021 است. در این بازی نه تنها شاهد بازگشت ساموس آران، جایزه‌بگیر کهکشانی محبوبمان هستیم، بلکه جانی دوباره به فرنچایزی بخشیده شده که از مدت‌ها پیش تصور می‌کردیم به پایان راه خود رسیده است. اتمسفر بازی و داستان‌سرایی بصری عالی آن، به یک انتخاب عالی برای تعطیلات آخر سال 2021 تبدیل شده است. اگر تجربه‌ای کلاسیک در سبک شوتر و آرکید می‌خواهید، این بازی گزینه مناسبی است و تمامی عناصرش برای سرگرم کردن شما به خوبی کنار یکدیگر چیده شده‌اند.

بازی Halo infinite

Halo Infinite

استودیوی 343 industries، با وجود تمام اشتباهاتش در گذشته، حال با بازی Halo Infinite موفق به ارائه تجربه‌ای شده که مدت‌هاست منتظر آن هستیم. هرگز فکر نمی‌کردم که فرنچایز Halo به یک بازی جهان‌باز تبدیل شود اما در نهایت این کمپین توانست به خوبی از عهده کار برآید و مستر چیف را به شکوه سابق خود بازگرداند. این بازی همچنین دارای یک بخش چندنفره به ظاهر عالی بوده که به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. تنوع سلاح‌ها و همچنین قابلیت‌های ویژه‌ای که لباس مستر چیف در اختیارش قرار می‌دهد، در مبارزه با دشمنان بسیار کارآمد هستند و شلیک با هرکدام از سلاح‌ها، حس متفاوت و لذت بخشی می‌دهد. علاوه بر عناصر کلاسیک، بازی Halo Infinite سبکی نیمه جهان‌باز داشته که در آن می‌توانید آزادانه به گشت‌وگذار بپردازید. اگرچه این بازی به خوبی سه بازی اول سری Halo نیست اما هنوز هم یک تجربه سرگرم‌کننده و کلاسیک از مجموعه هیلو و یکی از بهترین بازی‌‌ها برای تجربه در پایان سال 2021 است که به شدت تجربه آن را توصیه می‌کنیم.

بازی Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima یک بازی فوق‌العاده است که داستان جین ساکای، آخرین سامورایی باقی مانده در جزیره Tsushima و هجوم مغول‌ها به این جزیره را دنبال می‌کند. یک تجربه جهان‌باز وسیع با طراحی هنری شگفت‌انگیز و داستانی که حول خیانت، شرافت و یافتن مسیر درست می‌چرخد. استودیوی Sucker Punch Productions با خلق این عنوان، نشان داد که چقدر لایق احترام و تحسین طرفداران صنعت بازی است. شاید مدت زمان طولانی‌ای از انتشار بازی گذشته باشد اما هنوز هم یک شاهکار در عرصه بازی‌های ویدیویی محسوب شده و یکی از بهترین انحصاری های کنسول پلی استیشن است که اگر به آن دسترسی دارید، آخرین روزهای سال 2021 برای شما به شدت لذت‌بخش تر خواهد شد.

بازی Spider Man Miles Morales

Spider-Man: Miles Morales

این بازی یک دنباله درخشان از بازی Spider-Man  است که سال 2018 بر روی پلی استیشن 4 عرضه شد. بار دیگر با این بازی، به سراغ داستان مایلز مورالس در شهر نیویورک می‌رویم. Spider-Man: Miles Morales بدون هیچ تردیدی، یکی از بهترین بازی‌های جهان‌باز سال 2020 است و اگر احیاناً یک کنسول پلی استیشن 5 یا 4 در خانه دارید، حتماً به سراغ تجربه این بازی بروید. این بازی جذاب، عنوانی انحصاری برای پلی استیشن بود که به دنبال موفقیت شماره قبلی بازی منتشر گشت و توانست به خوبی قدرت کنسول جدید سونی را به رخ بکشد. گرافیک فوق العاده، گیم پلی سریع و اکشن و روایت داستانی مناسبی که کمی کوتاه است از ویژگی‌های اصلی این بازی هستند.

بازی Psychonaust 2

Psychonauts 2

سرانجام دنباله مورد انتظار بازی کلاسیک Psychonauts از دوران پلی استیشن 2 و ایکس باکس از راه رسید. بازی Psychonauts 2 به عنوان بهترین بازی‌ ها برای تجربه در پایان سال 2021 ، به روایت ادامه داستان رازپوتین می‌پردازد که حال کارآموز تیم Psychonauts است. سبک هنری بازی اول حفظ شده و همه صداپیشگان اصلی، برای ایفای نقش‌های خود بازگشته‌اند و همچنین چهره‌های جدیدی هم به بازی اضافه شده است. یک بازی سرگرم‌کننده که برای برخی یک تجربه کاملاً جدید و برای برخی دیگر، یک نوستالژی دوست‌داشتنی به شمار می‌رود. گیم پلی بازی سبک کلاسیک پلتفرمر را با عناصر ماجرایی در دنیایی فانتزی ترکیب کرده است. دوربین بازی از زاویه دید سوم شخص بوده و کاملاً محیطی سه‌بعدی و رنگارنگ را در آن تجربه می‌کنید. ترکیب مأموریت‌های عجیب‌وغریب و توطئه‌های سازمانی در کنار قدرت‌های ذهنی فراوانی که می‌توانید بسیاری از آن‌ها را تغییر داده یا ارتقا دهید، عناصر بسیاری را برای سرگرم شدن در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این حضور طنز در سراسر بازی نیز کمک شایانی به سرگرم‌کننده بودن Psychonauts 2 کرده است. قطعا اگر به سبک پلتفرمر سه بعدی علاقه داشته باشید، از تجربه این بازی لذت خواهید برد. فریب ظاهر کارتونی و کودکانه و طراحی هنری Pychonauts 2 را نخورید زیرا این بازی کاملا پلتفرمری برای بزرگسالان است!

بازی Doom Eternal

DOOM Eternal

بازی DOOM Eternal، مسلماً طرفداران بسیاری دارد و یکی از بهترین بازی‌ ها برای آخرین روزهای سال 2021 است. شخصاً معتقدم که حضور بازی در این لیست، هیچ اما و اگری ندارد زیرا بسیاری، این بازی را یکی از بهترین شوترهای اول‌شخص صنعت بازی توصیف می‌کنند. گیم پلی پویا و داستان‌سرایی بصری بازی، تقریباً بی‌رقیب است و موسیقی متن آن، یکی از بهترین نمونه‌های صنعت بازی به شمار می‌رود. اگر خودتان را یک گیمر دوآتشه می‌دانید، از تجربه این بازی غافل نشوید زیرا گیم پلی اکشن و چالش برانگیز آن می‌تواند نفس شما را در سینه حبس کند و فرصت سر خاراندن را نیز به شما ندهد.هم‌چنین بسته‌های الحاقی جدید این بازی محتوای جذاب و سرگرم کننده بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا فرصت بیشتری برای کشتن موجودات شرور اهریمنی داشته باشید!

بازی Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey

مانند مجموعه فورزا، بازی‌های ماریو هم جزو گزینه‌هایی هستند که هرگز از انتخابشان پشیمان نخواهید شد؛ به خصوص یک بازی ماریو سه‌بعدی. بازی Super Mario Odyssey، یک ماجراجویی سرگرم‌کننده و باارزش را این بار با حضور Wahoo Man دوست‌داشتنی، ماریو، و دوست جدیدش Cappy، به ارمغان می‌آورد. اگرچه بازی چند سالی عمر دارد اما هنگام تجربه آن، احساس می‌کنید که بازی همین دیروز منتشر شده است. یکی از بهترین بازی‌های انحصاری سوییچ که می‌توانید برای تعطیلات در نظر بگیرید؛ با گیم‌پلی سکوبازی سرگرم‌کننده، موسیقی و سایر ویژگی‌هایی که آن را تبدیل به یک تجربه فراموش‌نشدنی می‌کند. تبدیل یک بازی پلتفرمر دوبعدی به یک بازی با همان سبک گیم پلی و در سه بعد، کار ساده‌ای نیست؛ اما استودیو سازنده در این امر بسیار موفق عمل کرده و به کمک کنسول Nintendo Switch علاوه بر ارائه یک بازی خوش رنگ و لعاب ازنظر گرافیکی، به اصول نیز پایبند بوده و سبک خودش را حفظ کرده است. داستان نیز ریشه‌های اصلی خودش را حفظ کرده و همان روایت نجات پرنسس از دست آدم بد داستان را برای شما تعریف می‌کند.

بازی Mass Effect Legendary Edition

Mass Effect: Legendary Edition

سه‌گانه اصلی Mass Effect، یکی از بهترین سه‌گانه‌های تاریخ بازی است و مجموعه Legendary Edition آن، این فرنچایز را به شیوه‌ای فوق‌العاده، به سطحی بالاتر رسانده است. چه از طرفداران این مجموعه باشید و چه تازه با آن آشنا شده‌اید، نقش فرمانده شپرد را بر عهده بگیرید و با یکی از بهترین داستان‌های تاریخ بازی آشنا شوید. بهترین بخش ماجرا اینجاست که هر سه نسخه به‌یادماندنی فرنچایز، در بازی Mass Effect: Legendary Edition گنجانده شده و همین آن را به یکی از بهترین بازی‌ ها برای گذراندن پایان سال 2021  تبدیل کرده است. این سری ماجراجویی جذابی را در کنار روایت داستانی پرمحتوا و کاراکترهای دوست‌داشتنی به خوردتان می‌دهد و یکی از بهترین عناوین علمی تخیلی و نقش آفرینی محسوب می‌شود.

بازی Super Smash Bros

Super Smash Bros.: Ultimate

SMash Bros همیشه فرنچایزی بوده است که همه شخصیت‌های محبوب صنعت بازی را گرد هم می‌آورد؛ برخی از نمادین‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌هایی که هر کدام، نماینده فرنچایز مربوط به خود هستند. می‌توان با اطمینان گفت که همه، صرف‌نظر از پلتفرم و بازی موردعلاقه‌شان، از بازی  Super Smash Bros.: Ultimate لذت خواهند برد. توصیه می‌کنم که اگر قصد تجربه این بازی را دارید، حتماً بسته‌های الحاقی آن را نیز خریداری کنید تا یک تجربه کامل را از یک بازی ویدئویی شگفت‌انگیز داشته باشید. نکته قابل‌توجه ای که در Super Smash Bros. Ultimate به چشم می‌آید وجود کاراکترهای محبوب تمامی بازی‌های Nintendo در بازی است که به‌نوعی رؤیای تمامی طرفداران محسوب می‌شود. شخصیت‌های بازی Zelda، Street Fighter، Final Fantasy و… همگی در کنار خود شخصیت‌های Mario جمع شده‌اند تا یک بازی مبارزه‌ای همه‌جانبه و مهیج را بسازند. بیش از 74 کاراکتر مختلف که هرکدام قابلیت‌های مخصوص خود را دارند و با دنیای بازی آشنا هستند برای بازی کردن در دسترس شما است که عدد بسیار خوبی برای یک بازی مبارزه‌ای به‌حساب می‌آید. همچنین حالت داستانی جدیدی در بازی وجود دارد که شاید کوتاه باشد اما علاوه بر چالش‌برانگیز بودن بسیار سرگرم‌کننده ظاهرشده است.

بازی FIFA 22

FIFA 22

FIFA 22 جدیدترین نسخه از فرنچایز فوتبال الکترونیک آرتز است که تمام گیم‌پلی‌های کلاسیک فیفا و همچنین FIFA Ultimate Team را در خود جای داده است. این بازی شاید آخرین نسخه فیفا با این سبک و سیاق باشد و احتمالاً سال آینده، تغییراتی در کل فرنچایز ایجاد شود. طرفداران فوتبال، قطعاً از تجربه FIFA 22 و وعده داده شده برای به‌روزرسانی‌های فصلی تیم‌ها در سال آینده، لذت خواهند برد. در بازی FIFA 22 به دلیل شکستن مرزهای محدودیت در نسل جدید عناوین ویدیویی و قدرت رایانه‌ها و کنسول‌های جدید، این واقع‌گرایی به‌حداعلا رسیده و تقریباً می‌توان گفت که نزدیک‌ترین شبیه‌ساز به فوتبال واقعی را در دستان خود خواهید داشت. از طرفی دیگر هوش مصنوعی فیفا 22 دستخوش تغییرات جدی شده تا هر بازیکن با توجه به ویژگی‌های فردی خود تصمیم‌گیری کند، این یعنی در طول بازی، تصمیم‌گیری بازیکنان جداگانه بوده و همگی به‌طور هم‌زمان اجرایی می‌شوند. این ویژگی‌ها، بازی FIFA 22 را به تجربه‌ای لذت بخش ورزشی برای روزهای پایانی سال 2021 تبدیل خواهد کرد.

بازی Madden NFL 22

Madden NFL 22

اگر از طرفداران فوتبال آمریکایی هستید، بازی Madden NFL 22 بیشتر مناسب شماست. این بازی تمام محتویاتی را که مجموعه Madden تا به امروز ارائه داده است، دربرمی گیرد و هم‌زمان محتویات جدیدی نیز ارائه می‌دهد. هوش مصنوعی و سیستم‌های انیمیشن جدید، بازی را زیباتر از همیشه می‌کنند اما این تمام ماجرا نیست. در این بازی المان‌های گیم‌پلی که گزینه‌های تاکتیکی جدیدی را به هر بازی اضافه می‌کنند، معرفی شده‌اند تا به بازیکنان این امکان را بدهند که تأثیر بیشتری بر اتفاقات داخل زمین داشته باشند. مهم‌ترین ویژگی‌ای که در این بازی مشاهده خواهید کرد، گرافیک زیبا، واقع‌گرایانه و خیره‌کننده آن است. به لطف قدرت سخت‌افزارهای نسل جدید، یکی از زیباترین فوتبال آمریکایی‌ها را شاهد هستید که تمامی عناصرش با جزییات بالا و نزدیک به واقعیت طراحی ‌شده‌اند. همه‌چیز از استادیوم، چمن، حالت چهره بازیکنان و انیمیشن‌های آن‌ها زیبا و چشم‌نواز است. همچنین فیزیک مورداستفاده برای توپ و حرکت دادن آن به لطف موتور قدرتمند بازی، واقع‌گرایانه بوده تا تجربه یک فوتبال آمریکایی واقعی را در پایان سال 2021 داشته باشید.

بازی NBA 2K22

NBA 2K22

بسکتبال ممکن است برای عده‌ای چندان جذاب به نظر نرسد اما مجموعه NBA 2K، یکی از بهترین بازی‌ ها برای روزهای پایانی سال2021 است. یکی از بهترین فرنچایزهای ورزشی موجود در بازار که نسخه NBA 2K 22 آن، چند قدم جلوتر برداشته است. انیمیشن‌ها و سیستم‌های جدید، رفتار بازیکنان را واقع‌گرایانه‌تر کرده است. مانند اکثر عناوین ورزشی امسال، این بازی نیز از قدرت سخت‌افزاری پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری، نهایت بهره را می‌برد و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. جدای از گرافیک زیبا و واقع‌گرایانه بازی که کاملاً درخور و مناسب نسل جدید سخت‌افزارها است، انیمیشن‌ها و حرکات بازیکنان نیز با استفاده از تکنیک‌هایی حرفه‌ای پیاده‌سازی شده‌اند و کاملاً احساس کنترل یک انسان واقعی را در طول مسابقات به شما دست می‌دهد. همچنین کنترل‌های بازی بهینه‌سازی شده تا بتوانید راحت‌تر و روان‌تر فنون بسکتبال را اجرا کرده و لحظات زیبایی را خلق کنید. یادگیری گیم پلی نیز چندان زمان‌بر نیست و همه‌چیز را در تعداد کمی مسابقه یاد خواهید گرفت. علاقه‌مندان به ورزش بستکبال قطعا از تجربه این بازی در آخرین روزهای سال 2021 لذت خواهند برد.

بازی Battlefield 2042

Battlefield 2042

این بازی، جدیدترین نسخه از فرنچایز Battlefield است که مدت‌هاست منتظر آن هستیم. این نسخه از فرنچایز، شوتری مدرن را ارائه می‌دهد و گیم پلی بازی نیز کاملاً اصلاح شده است. بازی دیگر شامل کمپین یا حالت‌های مختلف نمی‌شود؛ تنها یک حالت چندنفره وجود دارد که حداکثر 128 بازیکن، می‌توانند در آن رقابت کنند. بازی صرفاً بر روی این تجربه چند نفره متمرکز شده و این عنوانی است که استودیوی DICE، برای چند سال آینده از آن پشتیبانی خواهد کرد. این بازی قرار است سرمایه‌گذاری روی محتوایی باشد که به این زودی‌ها از ترند نمی‌افتد و تا زمانی که عناوین تیراندازی همچنان طرفدار داشته باشند، همه را سرگرم خواهد کرد. بازی بتلفیلد 2042 بخش داستانی را حذف کرده و تمام تمرکزش بر روی بخش آنلاین و چندنفره است. گرافیک زیبا و چشم‌نواز بازی می‌تواند دلیل خوبی برای تجربه‌اش باشد. بازی با ارائه به‌روزرسانی‌های متعدد اکنون در وضعیت مناسب‌تری نسبت به زمان انتشار قرار گرفته و ارزش بازی کردن را دارد.

بازی Far Cry 6

Far Cry 6

جدیدترین ساخته یوبی‌سافت در مجموعه Far Cry، یکی از بهترین‌های این فرنچایز است اما برای همه مناسب نیست. این بازی، یک تجربه فوق‌العاده و به‌یادماندنی را ارائه می‌دهد اما فقط به عنوان یک بازی فارکرای. اگر طرفدار سبک تیراندازی هستید، ممکن است لزوماً از این بازی لذت نبرید اما قطعاً تجربه آن برای طرفداران فارکرای، ضروری است. در بازی Far Cry 6، بازیکنان نقش یک مبارز چریکی را بر عهده می‌گیرند و باید دیکتاتوری که کشور را به گروگان گرفته است، سرنگون کنند؛ در عین حال باید تلاش کنند تا به خوبی از عهده نقش خود در جهان سیاست بربیایند. طبق معمول شما در وسط هرج‌ومرج بزرگی وارد داستان خواهید شد. برخلاف شماره‌های قبلی، کاراکتر شما هیچ ارتباط نزدیکی با شخصیت منفی داستان، Anton Castillo، ندارد و به نوعی او اصلاً از وجود شما بی‌خبر است. اگر عناوین قبلی را تجربه کرده باشید، همواره تعامل نزدیک بین کاراکتر خودتان و شخصیت منفی را شاهد بودید اما اینجا کمی داستان متفاوت است.

بازی Call of Duty Vanguard

Call of Duty: Vanguard

جدیدتری نسخه Call of Duty با نام Call of Duty: Vanguard، شما را به جنگ جهانی دوم بازمی گرداند؛ در کمپینی که به عنوان یکی از بهترین کمپین‌های این فرنچایز، مورد تحسین قرار گرفته است. بازیکنان همچنین می‌توانند حالت‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند حالت چند نفره، زامبی‌ها و بخش بتل رویال Warzone را مانند هر سال، از طریق این بازی تجربه کنند. بخش داستانی بازی، نبرد را در چهار جبهه مختلف روایت کرده که هرکدام را از دید یک کاراکتر متفاوت تجربه خواهید کرد. هر شخصیت، سربازی از یک کشور در گروه متفقین هستند و عضو نیروهای ویژه محسوب می‌شوند. شخصیت‌های اصلی بازی به ترتیب لوکاس ریگز استرالیایی، آرتور کینگزلی انگلیسی، وید جکسون از ایالات‌متحده و پولینا پتروا از شوروی هستند که هرکدام نیز مهارت خاصی دارند. برای مثال پولینا یک تک‌تیرانداز ماهر بوده و آرتور عضو یگان چتربازها است. مهم‌ترین جنبه این بازی که بسیار به چشم می‌آید، گرافیک مدرن و زیبایش است که به‌جرئت می‌توان آن را بهترین گرافیک در سری Call of Duty دانست و تجربه آن در پایان سال را به شدت لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

بازی Pokemon Brilliant Diamond Shining pearl

Pokemon Brilliant Diamond  و  Shining Pearl

بازی‌های Pokemon Brilliant Diamond  و  Shining Pearl که از 19 نوامبر 2021 در دسترس هستند، بازسازی‌ نسخه‌های اصلی Diamond و Pearl به شمار می‌روند. این دو بازی، تمام محتویات بازی‌های اصلی را با ظاهری به روز شده، دربرمی گیرند و حتی محتوایات جدیدی را ارائه می‌دهند.اگر به سری Pokemon و دنیای فانتزی آن علاقه دارید، این بازی تجربه‌ای بی‌نقص و سرگرم‌کننده را در اختیار شما قرار می‌دهد. تجربه مبارزه بین موجودات قدرتمند و فانتزی در کنار مربی‌های آن‌ها، گرافیکی کارتونی و رنگارنگ و وجود داستانی سرگرم‌کننده و پرمحتوا باعث می‌شود لحظات خوبی را در طول بازی سپری کنید و آخرین روزهای سال 2021  را به شادی بگذارنید.

بازی Grand Theft Auto Trilogy

Grand Theft Auto Trilogy Definitive Edition

اخیراً نسخه‌های ریمستر شده GTA 3، GTA Vice City و GTA San Andreas همگی در قالب یک نسخه با نام بازی Grand Theft Auto Trilogy، برای کنسول‌های مدرن عرضه شدند. این بازی‌ها تقریباً به همان شکلی هستند که به یاد داریم اما جلوه‌های بصری آن‌ها، به‌طرز چشمگیری ارتقا یافته است تا تجربه آن‌ها در سال 2021، ظاهر و احساس بسیار بهتری داشته باشند.این تجربه نوستالژیک از عناوین کلاسیک GTA با تغییرات بزرگ گرافیکی همراه بوده و بیشترین تمرکز سازندگان نیز بهبود و بهینه‌سازی این عنصر بوده است. تغییر مهم و بزرگ دیگری که استودیو Rockstar اعمال کرده در مورد کنترل‌ها و نحوه هدایت کاراکتر شما چه زمانی که پیاده است و چه هنگام راندن وسایل نقلیه مختلف بوده و آن‌ها را مشابه با جدیدترین شماره سری GTA یعنی بازی GTA V طراحی کرده‌اند. این بازی‌ها ممکن است برای کسانی که فقط GTA 5 یا GTA Online را بازی کرده‌اند، خیلی جذاب نباشند اما تجربه آن‌ها برای کسانی که با این بازی‌ها بزرگ شده‌اند، قطعا لذت بخش و به‌یادماندنی خواهد بود.

به پایان لیست بهترین بازی‌ ها برای پایان سال 2021 رسیدیم. شاید مانند بسیاری فرصت داشته باشید تا از این حال و هوا و فضای ایجاد شده که در راستای کریسمس است، برای تجربه بازی‌های ویدیویی استفاده کنید و در این فهرست سعی شد تا عناوینی مناسب و درخور معرفی شود. اگر احساس می‌کنید بازی دیگری لایق قرار گرفتن در این لیست است، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Pantherettenews

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا می‌توان در روزهای پایانی سال 2021 برای خرید بازی‌های ویدیویی تخفیف گرفت؟

بله، بسیاری از فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های معروف، تخفیف های گسترده‌ای برای کریسمس و روزهای پایانی سال در اختیار خریداران قرار می‌دهند که ارزش بررسی کردن دارد.

۱
چرا تجربه بازی‌های ویدئویی در روزهای پایانی سال 2021 توصیه می‌شود؟

تجربه بازی‌های ویدئویی، یکی از بهترین راه ها برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده و دوستان است و به دلیل وقت آزادی که در اختیار همه قرار می‌گیرد، فرصت مناسبی برای این کار است.

۲
تعطیلات کریسمس 2021 از چه تاریخی شروع می‌شود؟

تعطیلات کریسمس هر ساله از تاریخ 25 دسامبر شروع می‌شود.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    God Of War

    مهمان

    ای پارسی گیمز برایمان چه آماده کردی؟
    الن ویک را زیرنویس می کنی ای شیر شیران؟(منتظر جوابم ای مدیر با سابقه و حرفه ای)

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به God Of War

      مدیر سایت

      ??
      مشغولیم

  • Avatar

    HAmid

    مهمان

    ولی تجربه این بازی ها یه چیز باارزش تر هم میخواد اونم چیه؟ یه سیستم خوب و قوی که خیلی گرونه طبیعتاً

    پاسخ دهید
  • Avatar

    خسرو صادقی

    مهمان

    خیلی از گیم های خوب نثل رمیسترهای کرایسیس و بیوشوک و الن ویک رو نگفتین

    پاسخ دهید