دانلود بازی Madden NFL 22 برای PS5
دانلود بازی Madden NFL 22 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Madden NFL 22 برای PS5

پارسی گیم 12 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,016 بازدید

دانلود بازی Madden NFL 22 برای پلی استیشن 5

عناوین ورزشی جایگاه ویژه‌ای در بازی‌های ویدیویی دارند و تمامی رشته‌های پرطرفدار در دنیای واقعی، یک بازی ویدیویی مخصوص به خود را در این صنعت به خود اختصاص داده‌اند تا طرفداران دوآتشه، در دنیای مجازی هم از ورزش موردعلاقه خود بهره‌مند شوند. بازی Madden NFL 22 از استودیو EA Sports جدیدترین بازی ورزشی بر مبنای رشته فوتبال آمریکایی بوده و با گرافیکی امروزی و مدرن، این ورزش را واقع‌گرایانه‌تر از قبل مهمان سیستم‌های شما می‌کند.

مهم‌ترین تغییری که در این بازی مشاهده خواهید کرد، گرافیک زیبا، واقع‌گرایانه و خیره‌کننده آن است. به لطف قدرت سخت‌افزارهای نسل جدید، یکی از زیباترین فوتبال آمریکایی‌ها را شاهد هستید که تمامی عناصرش با جزییات بالا و نزدیک به واقعیت طراحی ‌شده‌اند. همه‌چیز از استادیوم، چمن، حالت چهره بازیکنان و انیمیشن‌های آن‌ها زیبا و چشم‌نواز است. همچنین فیزیک مورداستفاده برای توپ و حرکت دادن آن به لطف موتور قدرتمند بازی، واقع‌گرایانه بوده تا تجربه یک فوتبال آمریکایی واقعی را داشته باشید.

گیم پلی نیز روان اجرا شده و طرفداران این ورزش، به‌سادگی می‌توانند با کنترل‌های آن کنار آیند. حالت‌های مختلفی در بازی وجود داشته، از حالت‌های بازی‌های قدیمی‌تر که همگی اینجا هم حاضر هستند تا حالت‌های جدیدی مانند Staff Management، Scenario و چالش‌های هفتگی که محتوای بازی را بیشتر و عمیق‌تر کرده‌اند. تمامی تیم‌های موجود در بازی لیسانس شده بوده و لیگ‌های دنیای واقعی نیز در کنار لیگ‌های شخصی که خودتان طراحی می‌کنید حضور دارند. فهرست بازیکنان نیز بر اساس آخرین نقل و انتقالات تدوین ‌شده است. اگر به این ورزش مهیج، خشن و متفاوت علاقه دارید، Madden NFL 22 را حتماً تجربه کنید زیرا واقع‌گرایانه‌ترین و مدرن‌ترین عنوان با محوریت فوتبال آمریکایی بوده و محتوای جذابش، تا مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم خود نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های NHL 22 و FIFA 22 را نیز بررسی کنید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

All-new features in Franchise include staff management, an enhanced scenario engine, and weekly strategy. Share avatar progress and player class between Face of The Franchise and The Yard with unified progression. And for the first time ever in Ultimate Team, adjust Superstar X-Factors at halftime.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 61.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.