دانلود بازی Super Mario Odyssey برای PC
دانلود بازی Super Mario Odyssey برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Mario Odyssey برای PC

پارسی گیم 3 فروردین 1400 8 دیدگاه
28,802 بازدید

دانلود بازی Super Mario Odyssey برای کامپیوتر

Mario جزء آن نام‌هایی است که ظاهراً به زمان و مکان وابسته نیست و در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی، همواره حضورداشته و حضور خواهد داشت. این سری بازی‌ها که به‌نوعی حکم امضای شرکت Nintendo را دارند، طرفداران به خصوصی را در سرتاسر دنیا به خود اختصاص داده و سبک خاص خود در بازی‌های پلتفرمر ارائه می‌دهد. بازی Super Mario Odyssey دومین عنوان سه‌بعدی در این دنیای رنگارنگ است که توسط استودیو Koji Kondo عرضه‌شده است.

تبدیل یک بازی پلتفرمر دوبعدی به یک بازی با همان سبک گیم پلی و در سه بعد، کار ساده‌ای نیست؛ اما استودیو سازنده در این امر بسیار موفق عمل کرده و به کمک کنسول Nintendo Switch علاوه بر ارائه یک بازی خوش رنگ و لعاب ازنظر گرافیکی، به اصول نیز پایبند بوده و سبک خودش را حفظ کرده است. داستان نیز ریشه‌های اصلی خودش را حفظ کرده و همان روایت نجات پرنسس از دست آدم بد داستان را برای شما تعریف می‌کند.

گیم پلی بازی تلفیقی از معماها، پرش از نقاط مختلف و جمع‌آوری آیتم‌های گوناگون است. در این بازی ما یک آیتم خاص با نام Power Moon را نیز در نقاط مختلف جمع‌آوری کنیم و توسط آن سوخت لازم برای سفینه فضایی خود را تأمین کرده تا بتوانیم در سیاره‌های مختلف کهکشان گشت‌وگذار کنیم. لوکیشن های مراحل تنوع خوبی دارند، دنیایی یخ‌زده، محیط‌های جنگلی و صحرایی همه در بازی وجود دارند. کنترل کردن Mario نیز بسیار روان و ساده است و حرکت کردن و پرش با او، حس سبک و خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

یکی از عناصر جدید بازی، کلاه Mario است که برای خود اسم دارد، سخنگو است و یک جفت چشم درشت نیز بر روی او قرار دارد. Mario می‌تواند از کلاهش علیه دشمنان استفاده کرده یا حتی آن‌ها را وادار به اطاعت از خودش کند. این موضوع گیم پلی بازی را بیش‌ازحد پویا و متنوع می‌کند به‌طوری‌که می‌توانید با کنترل تمامی موجوداتی که در سر راه خود می‌بینید، لحظات جذاب و لذت بخشی را برای خود بیافرینید. این موضوع در کنار گرافیک رنگارنگ و چشم‌نواز بازی، یک تجربه منحصربه‌فرد را برای شما به ارمغان خواهد آورد، خواه طرفدار بازی باشید خواه یک بازیکن که تابه‌حال Mario را تجربه نکرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Super Mario Run و Super Mario 3D را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Super Mario Odyssey با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی انحصاری Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد که با پیشرفت در مسیر بازی این مشکلات کاهش می یابند.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Explore incredible places far from the Mushroom Kingdom as you join Mario and his new ally Cappy on a massive, globe-trotting 3D adventure. Use amazing new abilities—like the power to capture and control objects, animals, and enemies—to collect Power Moons so you can power up the Odyssey airship and save Princess Peach from Bowser’s wedding plans!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    سلام من نصب کردم یه نرم افزار شبیه. شبی ساز باز شد بعد وقتی میرم تو پوشه هیچ سند توش نیست که بزنم چطوریه اموزش ویدویی دارین ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام من زمانی که داشتم بازی رو نصب میکردم نوشت An error occurred when unpaking Unarc.dll returned an error code.1
    ERROR: archive data corrupted (decompression fails حالا باید چکار کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      متن ** ارور ISDone.dll ** رو در گوگل سرچ کنید

    • Avatar

      طاها در پاسخ به محمد

      مهمان

      سلام خدمت پشتیبانی پارسی گیم موقعی که بازی رو نصب کردم رانش نمیکنه و این ارور رو میده (the code execution cannot proceed because Msvcp140.dll was not found reinstalling the program may fix this problem) یعنی چی ممنون میشم پاسخ دهید

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    لطفاً بازی paper Mario origami king رو قرار بدید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Huggg

    مهمان

    میشه بگید چجوری با کابی حرکت کنیم چون بازی اصلی وقتی دسته رو حرکت کنی کابی حرکت میکنه میشه سریع جواب بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد علی

    مهمان

    سلام من سیستم بازی را دارم ولی بعد زدن گزینه شروع بازی توی منو صدای بازی رو دارم ولی تصویر سیاهه اگه میشه کمکم کنید لطفا!!!!!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    ممنونم.
    بیشتر بازی های نینتندو بزارید

    پاسخ دهید