بازی Halo Infinite
یحیی رحیمی

Halo Infinite پیشتاز نظرسنجی بهترین بازی سال گیم اواردز از نظر بازیکنان

یحیی رحیمی 14 آذر 1400 بدون دیدگاه
850 بازدید

برندگان جوایز گیم اواردز هر ساله توسط تیمی از داوران تعیین می‌شود، اما یکی از جوایز این برنامه با نظرسنجی از بازی‌کنندگان انتخاب می‌شود. بازی‌کننده‌ها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت Game Awards به انتخاب بهترین بازی بپردازند. از آنجایی که بازی‌های بسیار زیادی وجود دارد، تیم برگزارکنندگان تصمیم گرفته‌اند تا رأی‌گیری در سه مرحله انجام شود و با اتمام مرحله‌ی اول رأی‌گیری، Halo Infinite به عنوان پیشتاز نظرسنجی بهترین بازی سال معرفی شد و اثر MMO شرکت آمازون به نام New World با کسب مقام آخر به کار خود پایان داد.

بازی Halo Infinite در حال حاضر صدر فهرست نظرسنجی را در اختیار دارد و کسب چنین جایگاهی برای این اثر تیراندازی اول‌شخص عجیب نیست. انتشار رایگان حالت چند نفره هیلو با استقبال صدها هزار نفر در روزهای اول همراه شد و افرادی زیادی از روند بازی تعریف کردند. در سوی دیگر نظرسنجی، بازی New World قرار دارد که علیرغم جذب بازی‌کنان فعال در روزهای اول، محبوبیت چندانی میان گیمرها پیدا نکرده است. بازی Battlefield 2042‌ نیز پس از اثر MMO شرکت آمازون از دور اول رأی‌گیری حذف شد.

ایرادات بازی Battlefield 2042 به حدی زیاد بود که الکترونیک آرتز تصمیم گرفت تا مدیر این برند را تغییر دهد و مدیر شرکت ریسپاون را برای نجات این مجموعه بگمارد. بازی‌های متنوعی در دور اول رأی‌گیری قرار داشتند و این باعث شد تا رأی‌ها میان عناوین مختلفی پخش شود. در حال حاضر Halo Infinite در جایگاه اول قرار دارد و پس از آن نیز Resident Evil Village با اختلاف اندکی جایگاه دوم را کسب کرده است. بازی Forza Horizon 5 نیز مقام سوم را با کسب 6 درصد آرا به دست آورده است.

Halo Infinite محبوب‌ترین بازی سال

بازی‌های چندنفره و آنلاین رقیب هیلو مانند Warzone‌ در جایگاه‌های آخر قرار گرفته‌اند و بازی‌کنان چندان روی خوشی به آن‌ها نشان نداده‌اند. حذف Battlefield 2042 و New World اتفاق چندان عجیبی نیست و اخیراً بازی‌کنان این دو اثر آنلاین نیز با توجه به مشکلات موجود؛ دست از این دو اثر کشیده‌اند و امیدوارند با برطرف شدن ایرادات، امکان بازگشت را پیدا کنند. گزارش‌های حاکی از جدایی 500 هزار نفر از بازیکنان New World در هفته اول است.

دومین رأی‌گیری انتخاب بهترین بازی سال از نظر بازی‌کنان به زودی شروع خواهد شد و می‌توانید میان بازی موردعلاقه خود را میان 30‌ اثر باقی‌مانده انتخاب کنید. Halo Infinite در حال حاضر با رقیب قدری به نام Resident Evil Village روبه‌رو است که ممکن است در دور بعدی بتواند صدر لیست را به دست گیرد. این رأی‌گیری در سه دور انجام می‌شود تا بالاخره بهترین بازی سال از نظر طرفداران انتخاب شود. اثر انتخاب‌شده در مراسم روز پنج‌شنبه جایزه را دریافت خواهد کرد.

Halo Infinite‌ بهترین بازی سال

بازی Halo Infinite اگرچه جزو نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازی سال نیست؛ اما همچنان در فهرست قرار داده شده است و ممکن است در نهایت بتواند جایزه را از آن خود کند. منتظر پخش مراسم The Game Awards 2021 در روز پنج‌شنبه باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.