کاهش بازیکنان بازی New World
محمد صادق شجاعی

بیش از 500 هزار نفر بازی New World شرکت آمازون را ترک کرده‌اند

محمد صادق شجاعی 10 آبان 1400 1 دیدگاه
618 بازدید

شرکت Amazon در کنار ورود به حوزه‌های مختلف از جمله سینما و تلویزیون، از سال‌ها پیش تلاش کرده تا صنعت بازی‌های ویدیویی را نیز به زیر چتر خود بیاورد. بازی New World تازه‌ترین محصول این شرکت است که به عنوان یک اثر MMORPGs توانسته توجه بسیاری از بازیکنان و علاقه‌مندان سبک نقش‌آفرینی را به خود جلب کند. با این حال به نظر نمی‌رسد جذابیت بازی مذکور چندان پایدار باشد؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار، تعداد 500 هزار بازیکن تجربه بازی را کنار گذاشته‌اند.

بر این اساس، بازی مذکور از زمان عرضه در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) بیش از نیمی از بازیکنان خود را از دست داده است. بازی New World شروعی امید‌وار‌کننده و به شدت موفق داشت. این اثر در ابتدای عرضه توانست به تعداد 650 هزار بازیکن دست پیدا کند و در اوایل ماه اکتبر رکورد خود را به 900 هزار بازیکن افزایش داد.

این احتمال وجود دارد که بازی MMO شرکت آمازون به دلایل فنی در کمتر از یک ماه 500 هزار بازیکن خود را از دست داده باشد. این اثر در هنگام انتشار از مشکلات مختلف و متعددی رنج می‌برد که تجربه بازی را با دردسر همراه می‌کردند. علاوه بر این مهم‌ترین دستاورد بازی New World یعنی تعداد بالای بازیکنان، باعث شلوغی بیش از حد سرور‌ها شد. به این واسطه زمان انتظار شدیدا افزایش پیدا کرده و امکان جا‌به‌جایی بین سرور‌ها به تدریج با تاخیر بیشتری همراه بود. براساس آمار SteamCharts و گزارش وب‌سایت Forbes، اکثریت بازیکنان بازی New World از این مشکلات خسته شده و تا زمان انتشار آپدیت‌های جدید و تبدیل شدن بازی مذکور به اثر پایدارتر، دست از انجام آن برداشته‌اند. همچنین برخی از بازیکنان با هدف اضافه شدن ویژگی‌های بیشتر، فعلا تجربه آن را متوقف کرده‌اند.

کاهش بازیکنان بازی New World

تعداد بازیکنان بازی New World در هفته جاری

بیشترین تعداد بازیکن همزمان بازی New World در روز 3 اکتبر (11 مهر) ثبت شد. بر این اساس، تعداد 913027 بازیکن به صورت همزمان اقدام به تجربه اثر مذکور کردند. از این زمان، میانگین تعداد بازیکنان به صورت هفتگی کاهش پیدا کرده و بیشترین تعداد بازیکن همزمان در هفته جاری با افت 57 درصدی به رقم 398526 نفر رسیده است. به عبارت دیگر، بازی جدید شرکت آمازون در کمتر از یک ماه، تعداد 514501 بازیکن خود را از دست داده است.

در حالی که ممکن است مشکلات سرور، باگ‌ها، فقدان داستان یا کمبود‌های بخش ساخت شخصیت، بازیکنان را از دنیای بازی New World دور کرده باشد، اما این احتمال وجود دارد که در صورت رفع این موانع، علاقه‌مندان باری دیگر به اثر مذکور فرصت بدهند. آیا شما هم جزو این دسته از بازیکنان هستید؟ آیا شما هم برای تبدیل شدن بازی جدید آمازون به اثری سرگرم‌کننده و ارزشمند امیدوار هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    با گرافیک 3080 ti داخلش حس میکنم 100 تا گیم باز کردم اصلا فیکس

    پاسخ دهید