بازی New World
یحیی رحیمی

پرفرو‌ش‌ترین بازی‌های استیم: کسب 200 هزار بازیکنان هم‌زمان توسط New World

یحیی رحیمی 4 مرداد 1400 بدون دیدگاه
318 بازدید

شرکت آمازون چند سال پیش تصمیم به ایجاد استودیوهای اختصاصی و ساخت بازی‌های جدید گرفت. چندین بازی در دستور کار قرار گرفت که یکی از آن‌ها عنوان نقش‌آفرینی New World بود. بازی New World به‌تازگی در دسترس کاربران استیم قرارگرفته و توانسته رکورد مناسبی از خود به‌جا بگذارد و به‌عنوان پرفرو‌ش‌ترین بازی هفته‌ی پیشین استیم خود را بشناساند. اگر به دنبال یک اثر نقش‌آفرینی آنلاین می‌گردید، موفقیت بازی جدید آمازون می‌تواند خبر خوبی برای شما باشد.

بازی New World هنوز به‌صورت رسمی منتشرنشده و تنها نسخه‌ی آزمایشی بازی در دسترس کاربران استیم قرارگرفته اما استقبال از بازی، فراتر از چیزی بود که انتظارش را داشتیم. اگر به فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی پیشین استیم نگاه کنیم، خواهیم دید که بازی جدید آمازون، مقام اول و دوم را به‌صورت هم‌زمان تسخیر کرده است. این به معنی آن است که افراد زیادی نسخه‌ی آزمایشی را امتحان کرده‌اند و به پیش‌خرید بازی پرداخته‌اند که روز 9 مرداد منتشر می‌شود.

موفقیت بازی New World زمانی جالب می‌شود که بدانید نسخه‌ی آزمایشی به‌صورت بسته و محدود منتشر شد و دسترسی به بازی، نیازمند ثبت‌نام اولیه بود. استودیو توسعه‌دهنده از میان افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند، به‌صورت اتفاقی چندین هزار نفر را انتخاب کرده و شانس تجربه‌ی بازی را به آن‌ها اعطا کرده است. البته در صورت پیش‌خرید بازی، شانس امتحان نسخه‌ی بتا به‌صورت خودکار به بازی‌کننده داده می‌شود. گفتنی است نسخه آزمایشی بازی تنها در دسترس آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و برزیل قرارگرفته بود و این باعث شد تا تعداد کاربران هم‌زمان آن از مرز 200 هزار نفر عبور کند.

بازی New World

New World موفقیتی بزرگ برای آمازون

با توجه به آنکه با یک بازی کاملاً جدید روبه‌رو هستیم، دستیابی به 200‌ هزار بازیکن هم‌زمان روی استیم اتفاق بسیار بزرگی است و این می‌تواند چراغ سبزی برای شرکت آمازون به‌منظور تولید بازی‌های بهتر در آینده باشد. نسخه ‌آزمایشی New World ازلحاظ فنی هم موفق عمل کرده و تنها گزارش‌هایی در مورد بروز مشکل، هنگام اجرای بازی با کارت گرافیک RTX 3090 گزارش‌شده است. آمازون با انتشار اعلامیه‌ای، گزارش‌های منتشرشده را صحیح دانسته و توسعه‌دهندگان در حال تلاش‌اند تا نسخه‌ی نهایی بازی، عاری از هرگونه مشکل و باگ باشد.

در ادامه باید به موفقیت بازی Death’s Door که یک اثر اکشن ماجراجویی از شرکت Devolver Digital است اشاره کرد. این اثر توانسته امتیازهای بسیار خوبی از سوی منتقدان خارجی دریافت کند و خود را به‌عنوان یک اثر غنی برای پلتفرم‌های مایکروسافت ازجمله ویندوز و ایکس‌ باکس بشناساند. کسب مقام نهم در هفته‌ی اول برای بازی Death’s Door، اتفاق بزرگی است و احتمالاً شاهد جایگاه بهتری برای بازی در هفته‌ی آینده باشیم.

موفقیت بازی New World دور از باور نبود اما کسی انتظار چنین استقبالی از یک بازی جدید را نداشت. این اثر MMORPG با حضور پنج قبیله مختلف دنبال می‌شود که بازی‌کننده با انتخاب یکی از آن‌ها، شروع به یافتن منابع و تجهیزات مختلفی در دنیای گسترده‌ی بازی خواهد کرد و سپس جلوی دیگر بازی‌کنندگان یا هیولاها قرار خواهد گرفت و نبردی تا سر حد مرگ را خواهد چشید. منتظر انتشار بازی در روز 9 مرداد باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.