Halo-Infinite
یحیی رحیمی

تمام آنچه باید در مورد فصل اول رایگان Halo Infinite بدانید

یحیی رحیمی 25 آبان 1400 بدون دیدگاه
772 بازدید

تیم توسعه‌دهندگان استودیو 343 Industries در طی رویداد بیست‌سالگی ایکس باکس و بازی هیلو، آغاز به کار بخش مولتی پلیر Halo Infinite را اعلام کردند. این سورپرایز بزرگ با حمایت طرفداران و بازی‌کنان مواجه شد و بیش از 270 هزار نفر در همان ساعات اولیه، ماجراجویی خود را از طریق شبکه‌ی استیم آغاز کردند. فصل اول Halo Infinite که با نام «Heroes of Reach» شناخته می‌شود تا ماه مه 2022 ادامه خواهد یافت و در این مدت، رویدادهای متفاوتی برای بازی‌کنان در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه تمام آنچه باید در مورد فصل اول از جمله نقشه‌ها و حالت‌های مختلف بدانید را شرح خواهیم داد.

فصل اول Halo Infinite رویدادهای پس از پایان بازی Halo 5 را ادامه می‌دهد و نقطه‌ی مهمی برای بازی به حساب می‌آید. نسل تازه‌ای از قهرمانان و اسپارتان‌ها از راه رسیده‌اند و قرار است مقابل دشمنان بایستند و آن‌ها را تار و مار کنند. اولین فصل با انواع و اقسام حالت‌ها و نقشه‌ها همراه است که هرکدام، جذابیت خاص خودشان را دارند و به صورت کامل رایگان در دسترس هستند. نیازی به خرید اشتراک هیچ‌گونه سرویسی نیست و کافی است بازی را دانلود کنید و همچنین یک اکانت ایکس باکس رایگان داشته باشید.

بازی Halo Infinite

حالت‌های فصل اول Halo Infinite

به طور کل چهار حالت اصلی در فصل اول هیلو اینفنیت فعال‌شده‌اند که هرکدام، ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. اولین مود که Big Team Battle‌ نام دارد، دو تیم دوازده نفره را مقابل هم قرار می‌دهد و این تیم‌ها می‌توانند حالت‌های مختلفی مانند تسخیر پرچم، Deadlock و Slayer on Fragmentation را تجربه کنند. دومین حالت Quickplay نام دارد که سریعاً شما را وارد بازی کند و نقشه‌های متفاوتی مانند بازار (Bazzar) و حالت‌های مشهور تسخیر پرچم در اختیار بازی‌کنان قرار دارد.

سومین مود نیز Bot Bootcamp نام دارد که دو تیم 4 نفره همراه بات‌های رایانه‌ای را جلوی همدیگر قرار می‌دهد. در این حالت تمامی بازی‌کنان واقعی نیستند و تعدادی از آن‌ها توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند که برای آشنایی با مکانیسم‌های اصلی بازی پیشنهاد می‌شود. آخرین مود نیز Ranked نام دارد که روی سطح بازی‌کننده تأثیر جدی می‌گذارد و در صورتی که به مهارت‌های خود اطمینان کامل دارید و میدانید که جزو برترین بازیکنان هیلو هستید، حتماً این مود را تجربه کنید. در ادامه نگاهی به فهرست کامل حالت‌های مختلف فصل اول Halo Infinite بیندازید:

  1. Slayer
  2. Capture the Flag
  3. Oddball
  4. Attrition
  5. Elimination
  6. Strongholds
  7. Fiesta

فصل اول Halo Infinite

نقشه‌های فصل اول

فصل اول Halo Infinite با معرفی 7 نقشه جدید همراه است که هرکدام دارای فضایی ویژه و منحصربه‌فرد هستند. معروف‌ترین نقشه که Bazaar نام دارد، تعادل بسیار مناسبی از جهت طراحی دارد و بخش بزرگ نبردها در وسط نقشه انجام می‌شود و قابلیت استفاده از سلاح‌های مختلف و استراتژی‌های گوناگون را فراهم می‌کند. در زیر نگاهی به 7 نقشه‌ی حالت اصلی بازی هیلو بیندازید.

  1. Live Fire
  2. Behemoth
  3. Streets
  4. Recharge
  5. Aquarius
  6. Bazaar
  7. Launch Site

3 نقشه نیز برای حالت Big Team Battle در دسترس است که شامل: Deadlock، Fragmentation‌ و High Power می‌شوند. این نقشه‌ها فضای وسیعی دارند و نیازمند همکاری نزدیکی میان اعضای تیم برای کسب پیروزی هستند. گفتنی است مودها و نقشه‌های بازی با باگ‌های فنی مواجه است و اگر با مشکلاتی مانند کاهش فریم ریت یا عدم شمارش صحیح امتیازهای کسب‌شده روبه‌رو شدید، باید منتظر آپدیت‌های بعدی باشید.

فصل اول Halo Infinite

اولین رویداد Halo Infinite

اولین رویداد مخصوص بازی هیلو، Fracture: Tenrai نام دارد و قرار است روز 23 نوامبر (3‌ آذر) آغاز به کار کند. این رویداد کاملاً رایگان است و جوایز و اسکین‌های نایاب را در اختیار بازی‌کنان قرار می‌دهد. مهم‌ترین جایزه زره سامورایی Yoroi خواهد بود که به دست آوردن کار ساده‌ای نیست. هنوز پلی‌لیست و ویژگی‌های اصلی رویداد Tenrai اعلام نشده است و استودیو قرار اطلاعات بیشتری در طی روزهای آینده منتشر کند. گفتنی است این رویداد به مدت یک هفته در دسترس خواهد بود و پس از آن حذف خواهد شد.

نحوه‌ی نصب بازی رایگان Halo Infinite

بخش مولتی پلیر بازی هیلو کاملاً رایگان است و حتی نیازی به اشتراک ایکس باکس لایو نیز ندارید. می‌توانید به سه شیوه بازی را دریافت کنید. در حالت اول، باید به فروشگاه مایکروسافت مراجعه کنید و پس از پیدا کردن بازی، دکمه‌ی دانلود را فشار دهید. ورود به بازی با اکانت ایکس باکس امکان‌پذیر است. پس از دانلود بازی، می‌توانید آن را اجرا کنید.

دومین حالت از طریق سرویس گیم امکان‌پذیر است. اگر عضو گیم پس هستید، کافی است اپ آن را اجرا کنید و سپس دکمه‌ی نصب را فشار دهید. خواهید دید که یک فایل 280 مگابایتی دانلود خواهد شد و سپس باید فایل‌های اصلی را به صورت آپدیت دریافت کنید. این آپدیت برای Xbox Series X حدود 25 گیگابایت و برای سری اس نیز 19 گیگابایت خواهد بود. پس از دانلود آپدیت، امکان شروع بازی را خواهید داشت.

آخرین روش نیز دانلود Halo Infinite از طریق استیم است. می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی بازی، دکمه‌ی «Play Game» را فشار دهید و سپس دانلود شروع خواهد شد. برای اینکه زودتر به بازی دست پیدا کنید، می‌توانید بک اپ موجود در پارسی گیم را دانلود کنید و سپس فرایند شناسایی فایل‌ها به استیم را انجام دهید.

کراس پلی Halo Infinite

کراس پلی

یکی از ویژگی‌های مهم فصل اول Halo Infinite، فعال بودن قابلیت کراس پلی میان کنسول و کامپیوتر است. کافی است لیست دوستان خود را در استیم یا ایکس باکس لایو اضافه کنید و پس از آن می‌توانید با دوستان خود روی دو پلتفرم بازی کنید. هیچ محدودیتی میان کاربران ایکس باکس سری، ایکس باکس وان و کامپیوتر ایجاد نشده است و همچنین نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافه نیز وجود ندارد. گفتنی است تعدادی از حالت‌های بازی نیازمند استفاده از کیبورد و موس خواهد بود و در نتیجه تمامی مودها فعال نیست.

فصل اول Halo Infinite

بتل پس فصل اول Halo Infinite

بتل پس بازی هیلو به دو صورت در دسترس است. اگر علاقه‌ای به پرداخت پول و هزینه کردن ندارید، می‌توانید 60 جایزه مختلف در 100‌ سطح بتل پس را دریافت کنید. گفتنی است تعداد از سطوح بتل پس، چندین جایزه به بازی‌کننده تقدیم می‌کنند و در نتیجه باید زمان بسیار زیادی برای دریافت تمامی جوایز صرف کنید. در صورتی که می‌خواهید از تمامی آیتم‌ها برخوردار شوید، کافی است بتل پس پولی با قیمت 10 دلار را خریداری کنید.

بتل پس پولی شامل جوایز ویژه‌ای می‌شود و همچنین 2800 امتیاز اضافه نیز در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد تا بتواند آیتم‌های موردعلاقه‌اش را خریداری کنید. بتل پس بازی Halo Infinite پس از اتمام فصل حذف نمی‌شود و می‌توانید همچنان به دریافت جوایز تا پایان سطح 100 ادامه دهید.

جوایز بازی نیز شامل زره‌ها و آیتم‌های تزئینی می‌شود که آن‌ها نیز در دسته‌بندی‌ها مختلف قرار گرفته‌اند. برای نمونه تعدادی از اسکین‌ها، مخصوص سر هستند و تعدادی نیز مخصوص دست‌ها یا بدن می‌شوند. بخش دیگری از جوایز نیز شامل پوسته‌هایی برای سلاح‌های بازی می‌شود که تنوع خوبی به فضای بازی می‌بخشد. همچنین آیتم‌های تزئینی برای وسایل نقلیه در نظر گرفته شده‌اند که با قرار گرفتن در آن‌ها، ظاهر اتومبیل تغییر خواهد کرد.فصل اول Halo Infinite از دیشب آغاز شده و می‌توانید ماجراجویی را شروع کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

فصل اول بازی Halo Infinite چه زمانی تمام می‌شود؟

ایکس باکس پایان فصل اول را اواسط ماه مه 2022 اعلام کرده است و پس از آن فصل دوم شروع می‌شود. گفتنی است جوایز و بتل پس فصل اول همچنان پس از اتمام فصل نیز فعال خواهند بود.

۱
چطور بازی Halo Infinite را دانلود کنم؟

برای این کار سه راه در اختیار دارید که داخل مطلب به طور کامل توضیح داده شده است. می‌توانید از استیم استفاده کنید یا فروشگاه مایکروسافت و همچنین اگر عضو گیم پس هستید، این فرایند ساده‌تر خواهد بود.

۲
آیا بخش مولتی پلیر Halo Infinite کاملا رایگان است؟

بله برای دانلود و اجرای بازی نیازمند خرید اشتراک یا پرداخت هیچ گونه مبلغی نیستید. کافی است یک اکانت ایکس باکس داشته باشید. بخش داستانی اما با قیمت 60 دلار به فروش می‌رسد.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.