دانلود بک آپ بازی Halo Infinite برای PC
دانلود بک آپ بازی Halo Infinite برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Halo Infinite برای PC

پارسی گیم 25 آبان 1400 56 دیدگاه
19,730 بازدید

دانلود بازی Halo Infinite برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Halo Infinite

ظهور اولین نسخه از کنسول Xbox در کنار یک عنوان انحصاری شکل گرفت که نقش به سزایی در شکوفایی آن داشت. سری بازی‌های Halo با معرفی گیم پلی انقلابی در سبک شوتر اول‌شخص در کنار یک داستان عمیق و پرمحتوا، برگ برنده کنسول Xbox بوده‌اند و بسیاری از افراد صرفاً برای تجربه این سری بازی‌ها به سمت Xbox می‌روند. موفقیت سری Halo باعث شد تا در طول سالیان متوالی، دنباله‌های زیادی برایش منتشر شود. بازی Halo Infinite از استودیو 343 Industries جدیدترین شماره از این سری موفق و محبوب است که ماجراهای مستر چیف افسانه ما را در این دنیای آینده‌گرایانه و جذاب ادامه خواهد داد.

بخش آنلاین جذابی که رایگان است!

قبل از پرداختن به سایر ویژگی‌های بازی، اولین نکته‌ای که سیاست جالبی از سازندگان را نشان می‌دهد، رایگان بودن بخش چندنفره بازی Halo Infinite است. اگر از طرفداران قدیمی این سری باشید، میدانید که به‌جز قسمت داستانی و جذاب بازی، بخش آنلاین و چندنفره‌اش دنیایی وسیع از سرگرمی و لذت بوده و از همان گذشته تا به امروز، ریشه محکمی برای حفظ محبوبیت سری بازی‌های Halo بنا کرده است. سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا بخش آنلاین و چندنفره بازی Halo Infinite را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار همه بازیکنان قرار دهند که امری بسیار تحسین‌برانگیز است.

حالت‌های بخش چندنفره بازی Halo Infinite

دانلود بخش مولتی پلیر بازی بازی Halo Infinite هیلو: بی‌کرانبخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت به دو حالت اصلی تقسیم می‌شود. اولین حالت برای بازی، Arena نام داشته که همان تجربه کلاسیک سری بازی‌های Halo است و به‌نوعی بازگشت به ریشه‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از تجهیزات و سلاح‌ها را باید داخل نقشه پیدا کنید و تیم‌های بازیکنان هرکدام از 4 نفر تشکیل شده‌اند. حالت دیگر Big Team Battle نام داشته که ترکیبی از تمامی حالت‌های ممکن بوده و هرج‌ومرج زیادی داخلش در انتظارتان خواهد بود. تلفیق سلاح‌های مختلف، وسایل نقلیه نظامی و رویدادهایی که در این حالت حضور دارند تجربه‌ای سرگرم‌کننده و لذت بخشی را در اختیار شما قرار می‌دهند که نظیرش را در هیچ عنوان شوتر اول‌شخص دیگری تجربه نکرده‌اید. در واقع این بخش را می‌توان تلفیقی از سبک Sanbox با شوتر اول‌شخص دانست زیرا آزادی عمل شما در مبارزه بسیار بالا است.

داستانی که بیشتر به شخصیت مستر چیف می‌پردازد

سازندگان در استودیو 343 industries اقرار کرده‌اند که داستان بازی Halo Infinite محوریت بیشتری بر روی شخصیت محبوب همه، Master Chief، دارد. این بازی در واقع سومین شماره از سری داستان‌های Reclaimer Saga بوده که از بازی Halo 4 آغاز گشت. این بار شما به یکی دیگر از دنیاهای حلقه‌ای شکل سفر می‌کنید که ظاهراً به شکل مرموزی صدمه دیده است و از آن با نام Installation 07 یا Zeta Halo یاد می‌شود. مستر چیف در این ماجراجویی باید دنبال یک هوش مصنوعی جدید با اسم رمزی The Weapon بگردد و به کمک او، یار قدیمی‌اش که ازقضا یک هوش مصنوعی بوده (Cortana) را پیدا کرده و به خطری که برای کهکشان ایجاد کرده‌اند پایان دهد.

گیم پلی‌ مانند همیشه به اصول پایبند است

ازلحاظ گیم پلی، همواره سری بازی‌های Halo انقلابی و متفاوت عمل کرده‌اند و سبکی متفاوت از شوتر اول‌شخص را به خورد بازیکنان داده‌اند. از همان ابتدا، زمانی که هدف اصلی بازیکنان در بازی‌های شوتر، پیدا کردن جعبه کمک‌های اولیه برای بازیابی سلامتی بود، Halo سیستم زره هوشمندی را معرفی کرد که با پناه گرفتن به‌صورت خودکار شارژ می‌شد و نیاز بازیکن به بازیابی سطح سلامتی از بین می‌رفت. این سیستم به‌قدری کارآمد بود که در شماره‌های جدید سری Call of Duty نیز از آن الهام گرفتند.

بازی هیلو اینفینیت به اصول این سری پایبند بوده و همان تجربه جذاب و مهیج از شوتر اول‌شخص را در سبک خودش به شما هدیه می‌دهد. تنوع سلاح‌ها و همچنین قابلیت‌های ویژه‌ای که لباس مستر چیف در اختیارش قرار می‌دهد، در مبارزه با دشمنان بسیار کارآمد هستند و شلیک با هرکدام از سلاح‌ها، حس متفاوت و لذت بخشی می‌دهد. علاوه بر عناصر کلاسیک، بازی Halo Infinite سبکی نیمه جهان‌باز داشته که در آن می‌توانید آزادانه به گشت‌وگذار بپردازید. سازندگان علاوه بر طراحی مراحل خطی، آزادی عمل خوبی نیز به بازی اضافه کرده‌اند تا نقشه وسیع بازی حس و حال عناوین جهان‌باز را به آن‌ها منتقل کند.

راهنمای قدم به قدم بازی Halo Infinite

راهنمای قدم به قدم بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite توسط استودیو 343 Industries ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Halo Infinite با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Halo Infinite

درون نقشه، مقرهای مختلفی برای دشمنان وجود دارد که با تصرف هرکدام، آن نقطه در نقشه برای شما شده و می‌توانید از قابلیت Fast Travel برای جابه‌جایی سریع به آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این امکان درخواست نیروی کمکی و تجهیزات مختلفی نیز از این محل وجود دارد و لایه‌های بیشتری را به گیم پلی جذاب بازی Halo Infinite اضافه کرده است.

گرافیک درخور نسل جدید

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب بازی Halo Infinite گرافیک چشم‌نواز و خیره‌کننده‌اش است که کاملاً مناسب و درخور نسل جدید بازی‌های ویدیویی بوده و سخت‌افزارهای شما را به چالش خواهد کشاند. از طرفی به دلیل بهینه‌سازی در طراحی و ساخت، بازی روان اجرا شده و حتی سخت‌افزارهای قدیمی نیز می‌توانند تصاویر زیبای بازی را پیش چشمان شما بدون مشکل به نمایش بگذارند. در این بازی واقع‌گرایانه‌ترین تصویر از دنیای Halo و مستر چیف محبوب را مشاهده می‌کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Destiny 2 و Doom Eternal را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Halo Infinite با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 RS5 x64
Processor: AMD Ryzen 5 1600 or Intel i5-4440
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD RX 570 or Nvidia GTX 1050 Ti
DirectX: Version 12
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 19H2 x64
Processor: AMD Ryzen 7 3700X or Intel i7-9700k
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Radeon RX 5700 XT or Nvidia RTX 2070
DirectX: Version 12
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The next era of Halo begins! To celebrate the 20th Anniversary of the franchise, Halo Infinite’s multiplayer beta is available now and free to play on Xbox and PC. Begin your personal Spartan Journey today with Season 1, “Heroes of Reach”, and stay tuned for upcoming, limited-time in-game events and exclusive rewards. Halo Infinite’s campaign is available for pre-order now and launches December 8.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 25.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 9 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Halo Infinite در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Halo Infinite نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا سیستم من بازی Halo Infinite را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Halo Infinite شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel i5-4440 یا AMD Ryzen 5 1600 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک AMD RX 570 یا Nvidia GTX 1050 Ti هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 50 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Halo Infinite را بررسی کنید.

۲
داستان بازی Halo Infinite در چه جهانی روایت می شود ؟

سازندگان در استودیو 343 industries اقرار کرده‌اند که داستان بازی Halo Infinite محوریت بیشتری بر روی شخصیت محبوب همه، Master Chief، دارد. این بازی در واقع سومین شماره از سری داستان‌های Reclaimer Saga بوده که از بازی Halo 4 آغاز گشت. این بار شما به یکی دیگر از دنیاهای حلقه‌ای شکل سفر می‌کنید که ظاهراً به شکل مرموزی صدمه دیده است و از آن با نام Installation 07 یا Zeta Halo یاد می‌شود. مستر چیف در این ماجراجویی باید دنبال یک هوش مصنوعی جدید با اسم رمزی The Weapon بگردد و به کمک او، یار قدیمی‌اش که ازقضا یک هوش مصنوعی بوده (Cortana) را پیدا کرده و به خطری که برای کهکشان ایجاد کرده‌اند پایان دهد.

۳
آیا بازی Halo Infinite کرک شده است ؟

خیر، این بازی به دلیل ماهیت آنلاین دارای فایل کرک نیست و بخش مولتی پلیر آن رایگان است.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 56 دیدگاه
  • Avatar

    astonvilla682

    مهمان

    سلام و خسته نباشید.
    میشه لطفاً بک آپ استور مایکروسافت رو هم قرار بدید.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود

    مهمان

    لطفا بکاپ halo the mastercheif collection رو قرار بدید نمیشه از استیم دانلود کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابراهیم

    مهمان

    سلام سیزن 2 آمده میشه بک اپ سیزن 2 رو هم بزارین

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 56 دیدگاه