دانلود زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village (آپدیت شد)

نوید قادری 1 اردیبهشت 1402 217 دیدگاه
93,092 بازدید

هیچ بازی مانند Resident Evil نتوانسته پایه‌های ژانر ترس و وحشت را بلرزاند و شخصیت‌هایی را معرفی کند که برای همیشه در قلب و یاد طرفداران بازی باقی بماند. شرکت کپکام پس از پرداختن به داستان‌های گوناگون بالاخره به یک سبک جدید ورود کرد و آن‌هم بازی وحشت اول‌شخص بود. این روند که با رزیدنت ایول 7 شروع شد و در بازی جدید این مجموعه با نام Resident Evil Village ادامه پیدا کرد؛ این مجموعه ها طرفداران بسیار زیادی پیداکرده و حال پارسی گیم مفتخر است چند روز پس از کرک شدن بازی و انتشار رایگان آن به‌صورت نیم بها، زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village را با کیفیت بالا و به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران عزیز و وفادار سرزمین بازی پارسی‌زبانان قرار دهد. زیرنویس بازی رزیدنت اویل ویلیج حاصل تلاش شبانه‌روزی مترجمانی خبره و عاشق مجموعه رزیدنت ایول است و خوشحالیم که توانستیم در سریع‌ترین زمان ممکن این زیرنویس کاملاً رایگان را به دست طرفداران بازی و رزیدنت ایول برسانیم.

بازی Resident Evil Village داستان شخصیت ایتن واترز را دنبال می‌کند که پس از مدت‌ها سعی و تلاش بالاخره به آرامش رسیده بود و اوقات خوشی کنار خانواده‌اش سپری می‌کرد. این روزهای شیرین به‌یک‌باره تبدیل به کابوسی وحشتناک می‌شود و تنها ایتن می‌ماند و آرزوی زندگی شیرینی که حال به یک چرخه‌ی خسته‌کننده و فرسوده کشتن زامبی‌ها و فریکرهایی تبدیل‌شده که ترس و وحشت را به جان ما می‌اندازد. داستان بازی دارای پیچ‌وتاب‌های مختلفی است و درک آن نیاز به دانش زیادی از زبان انگلیسی دارد. تیم زیرنویس بازی پارسی گیم با توجه به تجربه‌ای که درزمینه‌ی ترجمه زیرنویس و بازی رزیدنت ایول داشت، سریعاً دست‌به‌کار شد و توانست زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village را با آخرین کیفیت ممکن منتشر کند. تمامی دیالوگ‌ها و منو بازی به‌صورت کاملاً روان و صحیح به زبان فارسی روان ترجمه‌شده و خوشبختانه تمامی استانداردهای یک ترجمه‌ی سازمان‌یافته رعایت شده است.

دانلود زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village

زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village کاملاً رایگان

با نصب زیرنویس فارسی بازی رزیدنت اویل ویلیج نه‌تنها داستان پرپیچ‌وخم و جذاب بازی را خواهید فهمید، بلکه دانش کاملی از تنظیمات گرافیکی و منوهای بازی پیدا خواهید کرد و دیگر نیازی به جستجو در گوگل برای اعمال بهترین تنظیمات گرافیکی نخواهید داشت. تنها هدف تیم تولید زیرنویس پارسی گیم ارائه بهترین تجربه‌ی ممکن برای طرفداران بازی است که به دلیل عدم آگاهی از زبان انگلیسی، فرصت تجربه‌ی مهیج‌ترین لحظات بازی‌های ویدیویی را از دست می‌دهند.

.
با توجه به آنکه ناشران بزرگ توجهی به زبان فارسی و ارائه یک زیرنویس مناسب از سوی استودیو تولیدکننده نمی‌کنند، این مسئولیت را روی دوش خود احساس کردیم که بازی‌های جدید را به زبان فارسی ترجمه کنیم و به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شما کاربران عزیز پارسی گیم قرار دهیم. دانلود زیرنویس بازی نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اضافه‌ای ندارد و خوشحال می‌شویم با بازنشر مطالب ما در شبکه‌های اجتماعی، انگیزه‌ی ادامه‌‌ی مسیر را به ما بدهید. هدف اول و آخر ما شما طرفداران بازی‌های ویدیویی است تا اندکی از مشکلات و چالش‌‌های پیش رویتان بزداییم.

زیرنویس فارسی بازی رزیدنت اویل ویلیج به‌صورت یک‌هفته‌ای تهیه‌شده و این شاید سریع‌ترین ترجمه زیرنویس فارسی در تاریخ بازی باشد. تمامی استاندارهای لازم رعایت شده و داستان به بهترین وجه برای شما روایت خواهد شد. پارسی گیم از یک فونت اختصاصی و بسیار زیبا استفاده کرده که نمونه‌ی آن در هیچ بازی دیده نمی‌شود. تمامی این پکیج به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرارگرفته و می‌توانید با اشتراک‌گذاری مطلب زیرنویس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و پیام‌رسان تلگرام از ما حمایت کنید. وقت آن است به قسمت دانلود زیرنویس بروید و ماجراجویی ترسناک و مهیج را همراه با لیدی دیمتریس شروع کنید

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 39.4 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 91 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Resident.Evil.Village.Persian.Subtitle.v1.0-Par30Game.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

Resident Evil Village Persian

نکته 1: توجه بفرمایید که برای اجرای زیرنویس حتما در بخش تنظیمات بازی، بخش زبان، قابلیت زیرنویس روشن شده باشد و زبان نمایشی را بر روی گزینه “فارسی” قرار داده و زبان گفتاری روی گزینه انگلیسی قرار بگیرد.

نکته 2: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Resident Evil Village Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

نکته 3: پیشنهاد میشه قبل از هرگونه آپدیت بازی ابتدا زیرنویس فارسی را حذف کنید و سپس بعد از آپدیت بازی، مجدد نصب نمایید تا از مشکلات احتمالی آن جلوگیری شود.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Resident Evil Village لذت ببرید ?

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

من بازی Resident Evil Village را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۱
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۲
آیا زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی Resident Evil Village روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۳
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی Resident Evil Village با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۴
چطور می‌توانم زیرنویس فارسی را نصب کنم؟

کافی است از راهنمای نصب زیرنویس استفاده کنید که تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده است.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 217 دیدگاه
  • Avatar

    گیمذ

    مهمان

    سلام زیر نویس فارسی رزیدنت اویل ۷ رو هم بذارید و یه خواهش دیگه برای نسخه فیت گریل هم بذارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Jmstar

    مهمان

    با سلام خدمت دوستان عزیز اول از همه یه خسته نباشید بگم به پارسی گیم عزیز ممنون که بازی رو انقد زیبا و بی نقص فارسی کردید دمتون گرم. با قدرت به کارتون ادامه بدید.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدي بخشايش

    مهمان

    نسخه ای که سازگاره بذارید ! من gold-edition-v26-06-2023-p2p رو نصب کردم فارسی نمیشه ! عربی هم میذارم عربی میمونه !

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 217 دیدگاه