دانلود بازی Shortest Trip to Earth برای PC
دانلود بازی Shortest Trip to Earth برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shortest Trip to Earth برای PC

پارسی گیم 20 دی 1399 بدون دیدگاه
2,226 بازدید

دانلود بازی Shortest Trip to Earth برای کامپیوتر

فضا گاهی اوقات مکانی سرگرم‌کننده برای حضور در بازی‌های ویدئویی است؛ خواه عنوانی علمی و تخیلی مانند Mass Effect باشد یا بازیگران رنگارنگ Star Fox نینتندو، حتی در شرایط خطرناک نیز ظاهری از آینده‌ای روشن با بسته‌ای ایمن وجود دارد. این مورد در بازی Shortest Trip to Earth یا به عبارتی کوتاه‌ترین سفر به زمین، وجود ندارد. گیم پلی این بازی بیشتر به‌مانند یک شبیه‌ساز سرنوشت است. توسعه‌دهندگانی از استودیو Interactive Fate به همراه شرکت Iceberg Interactive برای علاقه‌مندان به سبک ماجراجویی و شبیه‌سازی منتشر کرده است.

اگر بازی Faster Than Light را تجربه کرده باشید، قطعاً در نگاه اول شباهت‌های آشکاری را بین دو بازی خواهید یافت؛ اما در این میان ویژگی‌های بسیاری نیز وجود دارد که Shortest Trip to Earth را از محصول سال 2012 متمایز می‌کند. گیم پلی بازی شامل موارد مختلفی از جمله اکتشاف، مدیریت کشتی فضایی، تصمیم‌گیری‌هایی که تحت تأثیر روند بازی اتخاذ می‌شوند و جنگ‌های تاکتیکی که در زمان واقعی مهارت‌های شما را به چالش خواهند کشید؛ زمان را از دست ندهید و یک جهان دقیق و کشنده را کاوش کنید. سفری خطرناک را از طریق یک جهان ایجاد شده در بیرون از جو زمین آغاز کنید و بخش‌های عظیم فضایی را که با شکل‌های حیاتی عجیب‌وغریب به نمایش درمی‌آیند، کشف کنید. درگیر جنگ‌های تاکتیکی عملیاتی علیه کشتی‌های خصمانه دشمن و هیولاهای فضایی بین بعدی شوید و با در نظر گرفتن راه‌حل‌های مبارزه‌ای مختلف، پیروزی را به دست آورید.

حق انتخاب به شما داده شده است و می‌توانید کشی فضایی موردپسندتان را انتخاب کنید؛ اما این نکته را نیز باید در گوشه ذهن داشت که هر کشتی دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود است و این موارد می‌تواند باعث شود تا در یک مبارزه تن‌به‌تن شکست‌خورده یا پیروزی و اقتدار به دست آورید. با سفارشی‌سازی کشتی خود به‌واسطه اجزا و مزایای مدولار، بر هنر بقا تسلط پیدا کنید. پس از انتخاب سفینه فضایی خود می‌توانید تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد از زندگی در کشتی را به دست آورده و به‌واسطه مدیریت، از اتمام زودهنگام منابع جلوگیری کنید. از خدمه، حیوانات خانگی و هواپیماهای بدون سرنشین گرفته تا ماژول‌ها و سلاح‌های کشتی، همه و همه در اختیار شما هستند. سفر خود را از طریق صدها رویداد چندگزینه‌ای که شامل تصاویر منحصربه‌فرد طراحی شده با جزئیات بالا و دقیق است، شکل دهید. با کاوش در فضایی ناشناخته، منابع را جمع‌آوری کنید، ماژول‌های مهم را به دست آورید و در نهایت کشتی خود را ارتقا داده تا از قدرت بالایی برخوردار باشید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌سازی و صحنه‌های اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا بازی های مشابه ای همچون Everspace و X4 Foundations را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Shortest Trip to Earth با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 7, 8, 10 – 64 bit
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD4400 or dedicated DX11 GPU (1280×720)
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 10 – 64 bit
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 1050 (1920×1080)
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space
Additional Notes: Large screen highly recommended (24″ or better)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the writer of “Teleglitch: Die More Edition” comes Shortest Trip to Earth, a roguelike spaceship simulator featuring exploration, ship management, game-influencing decision-making and real-time tactical battles.
Embark on a perilous journey through a procedurally generated universe and explore massive space sectors crawling with exotic lifeforms. Engage in action-packed tactical combat against hostile ships, boarding parties and inter-dimensional space monsters.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.