مبین نعمت‌اللهی

بازی Halo Infinite با پشت سر گذاشتن Warzone به بزرگ‌ترین اثر رایگان ایکس باکس تبدیل شد

مبین نعمت‌اللهی 10 آذر 1400 بدون دیدگاه
391 بازدید

این روزها با فرا رسیدن موج جدیدی از بازی‌‌های تحت‌انحصار مایکروسافت، ایکس باکس اخبار زیادی پیرامون عناوینی همچون بازی Halo Infinite به گوش می‌رسد و با وجود سرویس Xbox Game Pass می‌توان انتظار استقبالی بی‌سابقه از جدیدترین ساخته‌ی استودیو 343 Industries توسط بازی‌کنندگان را داشت.

با استناد به گفته‌های فروشگاه رسمی ایکس باکس، بازی Halo Infinite به برترین بازی رایگان این پلتفرم تبدیل شده است. به‌طور دقیق‌تر، هیلو اینفینیت در بخش برترین بازی‌های رایگان کشورهای ایالت‌متحده و بریتانیا با پشت سر گذاشتن بازی‌های پرمخاطب این روزهای همچون Call of Duty Warzone یکه‌تازی می‌کند. از نظر تعداد بازی‌کنندگان فعال بر روی کنسول‌های ایکس باکس آمار دقیقی در دسترس نبوده، اما در‌ زمان راه‌اندازی بخش چندنفره Halo Infinite بیش از 272 هزار بازیکن به‌طور همزمان در استیم مشغول به بازی بوده‌اند.

Halo Infinite Multiplayer

محبوبیت بی‌سابقه‌ی مجموعه بازی‌های هیلو با انتشار Halo Infinite

کمتر از 2 هفته از انتشار رایگان بخش چندنفره بازی Halo Infinite به مناسبت بیستمین سالگرد برند Xbox زمان می‌گذرد و بنا بر اطلاعات ارائه‌شده از فروشگاه ایکس باکس، محبوبیت این اثر از همتایان به‌نام خود از جمله Call of Duty Warzone و ساخته‌ی بتل‌رویال شرکت اپیک‌گیمز، فورتنایت به‌مراتب بیشتر بوده است.

ساختار و مولفه بخش چند‌نفره هیلو اینفینیت این‌ روز‌ها به‌شدت مورد بازخوردهای مثبت منتقدان و طرفداران پر و پا قرص این فرنچایز قرار گرفته است تا جایی که وب‌سایت خبری آی‌جی‌ان در جدیدترین بررسی خود از بخش چندنفره این اثر، آن را مجذوب‌کننده و پایبند به المان‌های کلاسیک این مجموعه عنوان و در جمع‌بندی نهایی خود نمره‌ی 9/10 را اختصاص داد. همین‌حال، تعدادی از طرفداران از برخی از نگرانی‌های خود در‌ رابطه با بتل‌پس‌های پولی سخن به میان آورده‌اند که درواقع اقدامات استودیو 343 Industries در‌ راستای اجرای برخی از اصلاحات موردنیاز در رابطه با برطرف‌سازی مشکلات بتل‌پس‌های نسخه‌نهایی بازی Halo Infinite را به دنبال داشته است.

لازم به ذکر است که بازی Halo Infinite در تاریخ 8 دسامبر مصادف با 17 آذر علاوه بر سرویس Xbox Game Pass بر روی رایانه‌شخصی، و کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری عرضه می‌شود. با اضافه شدن جدیدترین نسخه از فرنچایز هیلو به لیست بازی‌‌های سرویس گیم پس و حق‌اشتراک ماهیانه‌ی 10 دلار، می‌توان از یک معامله‌‌ی دو سر برد یاد کرد. دسترسی به تمامی بازی‌های فرست‌پارتی مایکروسافت در روز انتشار، سرویس Game Pass را به یکی از بهترین پلتفرم‌ها با پشتیبانی از صدها اثر انحصاری و مولتی‌پتلفرم تبدیل کرده است.

منبع: Gamingbolt 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.