دانلود بازی Gears of War برای XBOX 360
دانلود بازی Gears of War برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Gears of War برای XBOX 360

پارسی گیم 31 مرداد 1398 7 دیدگاه
9,368 بازدید

دانلود بازی Gears of War برای ایکس باکس 360

بازی‌های اختصاصی هستند که عیار واقعی یک کنسول را مشخص می‌کنند و باعث جذب مخاطبان به سمت فروش کنسول می‌شوند. یکی از بازی‌هایی که اثر جدی روی فروش Xbox 360 داشت اما Gears of War است. Epic Games آن زمان از دل موتور Unreal خود شاهکاری بیرون آورد که هنوز هم در خاطر همه باقی‌مانده است. فضایی‌ها به سیاره‌ای خیالی که جایگاه بسیاری از انسان‌هاست حمله کرده‌اند و باید در نقش یک ناجی ظاهر شد و بشریت را برای همیشه نجات داد. مایکروسافت باعرضه این بازی فکرش را نمی‌کرد که چنین مخاطبانی پیدا کند و این آغاز یک فرانچایز فوق‌العاده بود که مرزهای خود را به سراسر دنیا کشاند.

Gears of War دنیای عجیب‌وغریبش را از دید سوم شخص به خورد ما داد. سیاره‌ای به نام Sera که شباهت زیادی به زمین آبی ما دارد، محیط اصلی بازی است و انسان سال‌هاست که آنجا را برای بقا برگزیده است و حالا این سیاره نیز در شرف نابودی است. مارکوس فینکس قوی‌هیکل شخصیت اصلی را به دست گرفته است و در ابتدا او زندانی تحت کنترل ژنرال هافمن است. او بعدها توسط دوست خود آزاد می‌شود و از همان لحظه دست به تفنگ می‌برد و برای نجات سیاره تا پای جانش پیش می‌رود. این بازی شاهکاری درزمینهٔ گرافیک و گیم پلی بود و به‌نوعی دنیای بازی‌های ویدیویی را تکان داد. از یک‌سو کسی فکرش را نمی‌کرد Xbox 360 آن‌قدر قدرتمند باشد. صحنه‌هایی که تصویر می‌لرزد و تکان‌های عجیبی مشاهده می‌شود، حس و حالی فوق‌العاده را منتقل می‌کند.

Gears of War جزو اولین بازی‌هایی است که به‌خوبی توانست مکانیسم‌هایی مانند پناه گرفتن در پشت مانع و دویدن به‌صورت نیم‌خیز را به کار بگیرد و البته که شیرجه زدن در هنگام تیراندازی نیز کیف خودش را دارد. شما در این بازی تنها نیستید و سه تن از دوستان وفادارتان نیز همراه شما هستند و فیلم هندی نیست که بتوانید تنهایی صدها دشمن تادندان‌مسلح را به درک بفرستید. هوش مصنوعی دشمنان فوق‌العاده است و آن‌ها به‌خوبی جواب تیراندازی‌های شمارا می‌دهند و پایان بردن بازی نیز نسبت به سطح سختی که انتخاب می‌کنید، بین 10 تا 12 ساعت طول خواهد کشید. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی نیز حالت Split Screen است و می‌توانید صفحه را دو قسمت کنید و همراه دوستتان به کشتن چندین دشمن سرسخت و کله خراب بپردازید.

Gears of War موج عجیبی در صنعت بازی‌های ویدیویی راه انداخت و نشان داد که یک فرانچایز فوق‌العاده باید چطور باشد و به‌نوعی خط‌مشی عصر جدیدی از بازی‌های اکشن داستانی را برای ما کشید. نیاز به تعریف نیست و تنها کافی است خشاب عوض کنید و هدشات کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gears of War با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Gears of War is a 2006 military science fiction third-person shooter video game, and the first installment of the Gears of War series. It was developed by Epic Games and published by Microsoft Game Studios, initially as an exclusive title for the Xbox 360 in November 2006, before a Microsoft Windows version of the game, developed in conjunction with People Can Fly, was released a year later in 2007. The game’s main story, which can be done in single or co-operative play, focuses on a squad of troops who assist in completing a desperate, last-ditch attempt to end a war against a genocidal subterranean enemy, and save the remaining human inhabitants of their planet Sera. The game’s multiplayer mode allows up to eight players to control characters from one of the two factions in a variety of online game modes. Gameplay features players using cover and strategic fire in order to win battles.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    سروش

    مهمان

    با شبیه ساز 360 میشه بازی کرد؟
    نسخه کرک بازی خیلی داغونه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    samurai

    مهمان

    سلام
    امکان رایت روی دیسک هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مجتبي

    مهمان

    با سلام من در مرحله دوم اونجايي كه مخ هست تو سايه ميريد گير كردم گيم پلي چيزي نداره ببينيم چجوري ردش كنيم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرین علی رمضانی

    مهمان

    سلام فقط می خواد من هرکدوم و را استخراج سازی کنم و بعد از طریق فلش بریزم تو دستگاه بدون برنامه یا چیزی

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به آرین علی رمضانی

      مهمان

      سلام باید دستگاه کپیخور باشه یا با اوریجسنال هم میشه؟

  • Avatar

    ممد

    مهمان

    سلام اگر من فایلو بریزم تو فلش و بعد به دستگاه وصل کنم و بریزم تو هارد بدون مشکل بازی اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ممد

      پشتیبانی

      سلام
      بله