مدیر Halo بانی راس
سارا هابطی

مدیر Halo پس از گذشت پانزده سال کار از مایکروسافت جدا شد

سارا هابطی 22 شهریور 1401 بدون دیدگاه
160 بازدید

طی پیغامی در توییتر، بانی راس (Bonnie Ross)، رئیس و موسس استودیو 343 Industries، بعد از گذشت پانزده سال تصمیم به جدایی از این استودیو گرفت. او در این توییت گفت که بسیار امیدوار بودم تا زمان آپدیت زمستانی با Halo بمانم، اما به شما اطلاع می‌دهم که 343 را ترک خواهم کرد تا به یک مشکل پزشکی خانوادگی رسیدگی کنم.

به گزارش پارسی گیم، بانی راس (Bonnie Ross) بعد از گذشت 15 سال فعالیت در استودیو 343 Industries توانسته بود به موفقیت‌های زیادی با سری بازی Halo دست پیدا کند و این واقعه به نوعی شوک بزرگی به کارکنان و سازندگان این استودیو وارد کرد. با این حال او در ادامه به گفته‌های افزود که شدیدا به کاری که همه در 343 Industries برای Halo Infinite، The Master Chief Collection و سریال تلویزیونی Halo و چیزهای زیاد دیگری که انجام دادند، افتخار می‌کنم. خدمت کردن در کنار این تیم در پانزده سال گذشته و بخشی از دنیایی که دوستش دارم، باعث افتخار من بوده است. از تمام اعضای انجمن Halo برای حمایتشان سپاسگزارم. آینده Halo روشن است. من نمی‌توانم منتظر بمانم تا همه شما برنامه‌های ما را تجربه کنید و در مسابقات قهرمانی جهانی Halo در ماه اکتبر، در کنار شما، به عنوان یک هوادار حضور داشته باشم.

مدیر Halo بانی راس

جدایی مدیر Halo از مایکروسافت

حال بعد از جدایی راس، رسانه ویندوز سنترال خبر داد که به جای او پیر هینتز، رئیس بخش تولید به عنوان رئیس 343 Industries قرار گرفته است. همچنین براساس شایعه‌ای به گفته جز کوردن، مقام خانم Bonnie Ross قرار نیست به صورت کامل به یک نفر داده شود سمت‌های ایشان به ۳ بخش تقسیم خواهد شد و ۳ فرد متفاوت مسئولیت هر یک از آن‌ها را بر عهده می‌گیرند. همینطور کوردن می‌گوید آقای Pierre Hintz به عنوان رییس استودیو برگزیده خواهد شد، خانم Liz Doth سمت رییس Business and Operations را به عهده خواهد گرفت و همچنین آقای Brian سمت Head Of Franchise را به عهده می‌گیرد. دلیل انجام این کار به گفته جز کوردن، ارتباط و مدیریت بهتر استودیو 343 است.

استودیو 343 اینداستریز خبر داد که در حال گسترش فصل دوم بازی  Halo Infinite بوده و همچنین طرفداران می‌توانند منتظر فصل سوم این عنوان در ماه مارس 2023 باشند. در حالی که حالت کو-آپ اسپلیت ‌اسکرین بازی Halo Infinite به صورت کامل لغو شد، حال باید طرفداران منتظر اضافه شدن به‌روزرسانی زمستانی بازی که احتمالا حالت پرطرفدار Forge به صورت بتا است، باشند. همچنین تقریبا اوایل سال 2022 بود که شایعه‌ای از این استودیو مبنی بر توسعه‌ی یک عنوان معرفی نشده از بازی هیلو منتشر شد.

منبع: Ign

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.