بازی Halo Infinite
محمد صادق شجاعی

نارضایتی فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس از نمایش اولیه بازی Halo Infinite

محمد صادق شجاعی 25 آبان 1400 بدون دیدگاه
305 بازدید

با وجود طرفداران پر‌تعداد و سر‌سخت سری هیلو در سراسر جهان، رونمایی اولیه بازی Halo Infinite به هیچ عنوان نتوانست رضایت‌بخش عمل کند و بسیاری از بازیکنان از این اثر ناامید شدند. با این حال به نظر می‌رسد این تنها بازیکنان نیستند که از معرفی اثر مذکور ناراضی هستند؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، رئیس بخش Xbox یعنی فیل اسپنسر از نارضایتی خود نسبت به نمایش اولیه بازی Halo Infinite به عنوان بازی هنگام عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس گفته است.

فیل اسپنسر در مصاحبه با رسانه British GQ، نمایش اولین گیم‌پلی از بازی Halo Infinite را که انتقادات بسیاری را به دنبال داشت و پس از آن عرضه اثر مذکور به تعویق افتاد، مرور کرد. او در این باره گفته است که از عملکرد بخش ایکس باکس و نحوه نمایش بازی هیلو اینفینیت راضی نیست. گفته‌های وی به شرح زیر است:

من از نحوه نمایش گیم‌پلی بازی Halo Infinite ناراضی هستم. اصلا کارهایی که کردیم یعنی نمایش بازی، صحبت در مورد اینکه بازی و کنسول به صورت همزمان عرضه می‌شوند و در نهایت تغییر تاریخ انتشار بعد از یک ماه، مورد رضایت من نیستند.

فیل اسپنسر در ادامه صحبت‌هایش اضافه می‌کند که تصمیم برای تاخیر در عرضه بازی هیلو اینفینیت، تنها چند ماه پیش از انتشار، در راستای فریب دادن بازیکنان و افکار عمومی نبوده است. رئیس ایکس باکس می‌گوید که اعضای این بخش و سازندگان Halo Infinite از مدت‌ها قبل می‌دانستند امکان انتشار این اثر در تاریخ مشخص‌شده وجود ندارد. با این حال عدم صداقت با خودشان و امیدی که به تحقق این هدف داشتند، باعث شد در آخرین لحظه و پس از دریافت واکنش‌های منفی بازیکنان اقدام به تغییر تاریخ عرضه کنند. پس از این رخداد، فیل اسپنسر به این نتیجه رسیده است که امیدواری، استراتژی مناسبی برای ساخت بازی‌های ویدیویی نیست.

بازی Halo Infinite

تبدیل تهدید‌های بازی Halo Infinite به فرصت

تاخیر در عرضه بازی Halo Infinite باعث شد که این اثر در حدود یک سال دیرتر در دسترس قرار بگیرد. با این وجود با استناد به گیم‌پلی اخیر بازی مذکور، به نظر می‌رسد شرایط کنونی هیلو اینفینیت ارزش انتظار کشیدن را داشته است. این نمایش باعث شد که بسیاری از نگرانی‌های بازیکنان نسبت به استفاده دوباره از کاراکتر مستر چیف از بین برود. همچنین پیش‌نمایش بخش چند‌نفره توانست بسیاری از بازیکنان را مشتاق خود کند. حتی شخصیت کریگ که به علت گرافیک ضعیف نسخه اولیه بازی Halo Infinite به یک میم تبدیل شده بود، اکنون به عنوان یکی از جنبه‌های مثبت اثر در نظر گرفته می‌شود. استودیو 343 Industries اعلام کرده است که بهبود شرایط کاراکتر کریگ و رساندن طراحی Brutes به سطح مورد‌نظر سازندگان، یکی از عواملی بوده که موجب به تعویق افتادن عرضه بازی هیلو اینفینیت شده است. همچنین این اقدام ثابت می‌کند که استودیو 343 اینداستریز همواره برای همسو کردن خود با انتظارات طرفداران هیلو تلاش می‌کند.

بازی Halo Infinite در تاریخ 8 دسامبر (17 آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد نمایش اولیه و نارضایتی فیل اسپنسر از بازی Halo Infinite چیست؟ آیا تاخیر در عرضه به سود بازی مذکور بوده و کیفیت آن را بهبود بخشیده یا همچنان بازی هیلو اینفینیت اثری ناامید‌کننده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.