دانلود بازی Mass Effect Legendary Edition برای PS4
دانلود بازی Mass Effect Legendary Edition برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Mass Effect Legendary Edition برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 20 اردیبهشت 1400 5 دیدگاه
3,461 بازدید

دانلود بازی Mass Effect Legendary Edition برای پلی استیشن 4

شاید سری بازی‌های Mass Effect را بتوان یکی از موفق‌ترین عناصر نقش‌آفرینی دوران دانست. البته این موضوع برای آخرین شماره بازی به نام Mass Effect: Andromeda چندان صادق نیست و این بازی به‌شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. ناکام ماندن Andromeda، استودیو سازنده بازی، BioWare، را به این موضوع ترغیب کرد تا سه‌گانه موفق اول را بار دیگر بازسازی کند و همه آن‌ها را تحت یک عنوان به اسم Mass Effect Legendary Edition منتشر کند. این خبر برای هواداران این بازی جذاب به‌شدت لذت‌بخش و خوشایند بود چراکه می‌توانستند بازی محبوب خود را بار دیگر با گرافیکی تازه و امروزی تجربه کنند.

از جمله مواردی که به‌شدت در محبوبیت این سه‌گانه مؤثر بود، داستان بسیار عمیق و جذاب بازی است. Mass Effect جز اولین بازی‌هایی بود که سبک نقش‌آفرینی را وارد فضا و دنیای آینده کرد. درگذشته بیشتر عناوین نقش‌آفرینی در دنیای قدیمی و باستانی و با همراهی شمشیر، زره و مبارزات تن‌به‌تن بودند. Mass Effect اما کهکشان مرموز و بی‌انتها را با تمامی موجودات فضایی مختلف، سیاره‌های گوناگون و سلاح‌های مربوط به آینده را در کنار عنصر نقش‌آفرینی‌اش به ما هدیه داد.

شما در بازی در نقش یک فرمانده به نام Shepard بازی می‌کنید. تمام کهکشان درگیر ماجرایی بزرگ ‌شده است. ماشین‌های غول‌پیکر و پیشرفته‌ای که بسیاری آن‌ها را با نام Reaper می‌شناسند به این کهکشان برگشته‌اند تا بار دیگر چرخه نابودی تمام موجودات زنده را اجرا کنند و همه‌چیز را نابود کرده و از اول بسازند. شما آخرین امید تمامی نژادها و موجودات زنده برای رهایی از این انقراض اجباری هستید.

در کنار داستان بسیار زیبا و حیرت‌انگیز بازی، شخصیت‌پردازی عمیق تمامی کاراکترهایی که در طول این سه‌گانه با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید ازجمله نکات مثبت این سری بازی‌ها است. بازیکن ارتباط عمیقی با تمامی شخصیت‌ها برقرار می‌کند و سرنوشت تک‌تک آن‌ها برایش مهم می‌شود. حتی شخصیت‌های منفی داستان هم به‌خوبی طراحی‌شده‌اند و باوجود اهداف شومی که دارند، به‌یادماندنی هستند. وجود داستان شاخه‌ای و اهمیت تصمیم‌هایی که می‌گیرید، این قابلیت را به بازی اضافه کرده تا چند بار آن را تمام کنید و هر بار، جنبه‌ای جدید از داستان را مشاهده کنید. عواقب تصمیم‌های شما هیچ‌وقت تا این حد در یک بازی ویدیویی مهم نبوده است.

گیم پلی اما تلفیق مناسبی از یک بازی شوتر سوم شخص با عناصر نقش‌آفرینی نوبتی است. این‌گونه نیست که در مبارزات منتظر نوبت باشید و آزاد هستید تا به هر شکلی که می‌خواهید حرکت کنید. اما اعضای گروه خود و قابلیت‌های آن‌ها را می‌توانید به‌صورت کاملاً استراتژیک در نبرد کنترل کنید و به آن‌ها فرمان‌های متعددی بدهید. این موضوع گیم پلی بازی را بسیار جذاب و پویا می‌کند و مبارزات شکل جدیدی به خودشان می‌گیرند. طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها، قابلیت‌های مختلف علمی تخیلی در کنار قابلیت ارتقا دادن آن‌ها نیز وجود دارد تا تجربه‌ای خالص از نقش‌آفرینی را در این دنیای جذاب تجربه کنید.

در نسخه Legendary Edition تمام سه شماره بازی در کنار بیش از 40 بسته الحاقی آن وجود دارد. این نسخه، گرافیک بازی‌ها را دستخوش تغییرات زیادی کرده است تا بازی شکل و شمایلی امروزی بگیرد و در مقابل بازی‌های نسل جدید، قدیمی و کهنه به چشم نیاید. همین‌طور تغییرات جزئی در گیم پلی بازی‌های اول و دوم که منجر به بهبود آن‌ها شده از دیگر ویژگی‌های این نسخه جذاب است. Mass Effect Legendary Edition عنوانی است که به‌جرئت می‌توان گفت هیچ بازیکنی از تجربه آن پشیمان نخواهد شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Warframe را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mass Effect Legendary Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

One person is all that stands between humanity and the greatest threat it’s ever faced. Relive the legend of Commander Shepard in the highly acclaimed Mass Effect trilogy with the Mass Effect™ Legendary Edition. Includes single-player base content and over 40 DLC from Mass Effect, Mass Effect 2, and Mass Effect 3 games, including promo weapons, armors and packs — remastered and optimized for 4K Ultra HD.
Experience an amazingly rich and detailed universe where your decisions have profound consequences on the action and the outcome.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 66.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    سارا محمدی

    مهمان

    سلام
    این برای کنسول هک شدس یا نه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سارا محمدی

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    هادی

    مهمان

    سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    فایل آپدیت رو داخل همون قسمت فایل های دیتا کپی کنیم یعنی؟ (آپدیت و دیتا رو همشون یجا Extract کنیم؟)

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Darya در پاسخ به هادی

      مهمان

      آره باید همه‌ رو یک جا کپی کنی.

  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام به سایت خوب پارسی گیم می خواستم بدونم برای pc این بازی میاد یا نه ممنون

    پاسخ دهید