دانلود بازی Sniper Elite 5 برای PS4
دانلود بازی Sniper Elite 5 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Sniper Elite 5 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 15 خرداد 1401 1 دیدگاه
6,571 بازدید

دانلود بازی Sniper Elite 5 برای پلی استیشن 4

سبک شوتر و اکشن را می‌توان یکی از پرطرفدارترین ژانرها در بازی‌های ویدیویی دانست. این سبک محبوب که معمولاً در دو زاویه دوربین اول‌شخص و سوم شخص طراحی می‌شود، مملو از لحظات اکشن و هیجان‌انگیز و شلیک با انواع سلاح‌های گرم بوده و سوژه‌های بسیاری را تا به حال در اختیار طرفداران قرار داده است. از شلیک به اهریمن‌ها در دنیای آخرالزمانی Doom گرفته تا مبارزات فضایی در Halo و یا نبرد در جنگ جهانی و… که همگی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش هستند. بازی اسنایپر الیت 5 از استودیو Rebellion یکی از جدیدترین عناوین در سبک شوتر سوم شخص بوده که دنباله سری موفق Sniper Elite است و تجربه‌ای مدرن و تازه از این سری را در اختیار شما قرار دهد.

مبارزه در سال 1944 در جبهه فرانسه

سری بازی‌های Sniper Elite همواره سوژه جنگ جهانی دوم را برای خود برگزیده بود و شماره پنجم نیز در همان دوران جریان خواهد داشت. شما در نقش یکی از مأمورهای مخفی ایالات‌متحده که تک‌تیرانداز حرفه‌ای نیز هست، وارد فرانسه اشغالی می‌شوید تا به یکی از مقرهای مهم آلمان‌های نازی با نام Atlantikwall در نزدیکی بریتانیا نفوذ کرده و در کنار نیروهای مقاومت فرانسه از عملیات مهم و سری نازی‌ها پرده بردارید، عملیاتی مهم با نام Kraken که قرار است جنگ را قبل از ورود نیروهای متحدین به اروپا پایان دهد. روایت داستانی بازی لحظات حساس زیادی دارد و تجربه‌ای لذت‌بخش را در دوران جنگ جهانی به خوردتان می‌دهد تا در کنار گیم پلی اکشن بازی، داستان سرگرم‌کننده‌ای را نیز بشنوید.

راهنمای قدم به قدم بازی Sniper Elite 5

راهنمای قدم به قدم بازی Sniper Elite 5

بازی Sniper Elite 5 توسط استودیو Rebellion Developments ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Sniper Elite 5 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Sniper Elite 5

مراحل جذاب و طراحی دقیق آن‌ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سری بازی‌های Sniper Elite طراحی منحصر به فرد مراحلش بوده که به بازیکن آزادی عمل بسیاری برای پیشروی در هر قسمت می‌دهد. تمامی مناطق موجود در بازی Sniper Elite 5 از روی تصاویر و محیط‌های جغرافیایی واقعی شبیه سازی شده‌اند و تجربه‌ای واقع‌گرایانه را هنگام گشت و گذار در هر قسمت به خوردتان می‌دهد. قسمت‌های بسیاری برای نفوذ و پیشروی در هر مرحله وجود دارد که باعث می‌شود بتوانید انتخاب‌های زیادی داشته باشید و هر مرحله را با چندین روش مختلف به پایان برسانید. پشتیبانی از Co-op نیز از دیگر ویژگی‌های بازی بوده که به شما اجازه می‌دهد در کنار یکی از دوستان خود بازی را تجربه کنید و در مراحل جلو بروید. زاویه دوربین بازی سوم شخص طراحی شده و دید خوبی از تمامی جزییات مراحل و همچنین کاراکتر اصلی به شما می‌دهد.

سلاح‌های واقع‌گرایانه و متنوع

بازی Sniper Elite 5 طیف گسترده‌ای از انواع سلاح‌های دوران جنگ جهانی دوم را در اختیارتان قرار می‌دهد که هر کدام مکانیک و ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را داشته و شلیک کردن با آن‌ها متفاوت خواهد بود. علاوه بر این هر سلاح تعداد زیادی قطعه جانبی و افزودنی دارد که در کارایی آن تأثیرگذار است. هنگام شلیک با سلاح‌ها عوامل بسیاری در مسیر حرکت گلوله تأثیرگذار است که گیم پلی را واقع‌گرایانه‌تر می‌کند، از تأثیر جاذبه گرفته تا نوع لوله تفنگ، جهت وزش باد و میزان ضربان قلب. شلیک کردن در بازی Sniper Elite 5 بسیار واقع‌گرایانه‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید!

تهاجم به سایر بازیکنان به‌صورت آنلاین

از ویژگی‌های جدید بازی اسنایپر الیت 5 می‌توان به قابلیت وارد شدن به نقشه و بخش داستانی سایر بازیکنان به‌صورت آنلاین اشاره کرد. شاید مشابه این امر را در بازی‌هایی مثل Dark souls تجربه کرده باشید. کاراکتر شما هنگام تهاجم یک بازیکن دیگر می‌تواند درخواست نیروی کمکی کند. این ویژگی، لایه جدیدی از چالش و جذابیت را به گیم پلی بازی اضافه کرده که باعث می‌شود به‌جز لذت بردن از مراحل بخش داستانی، از مبارزه با سایر افراد به‌صورت آنلاین نیز لذت ببرید.

دوربین سینمایی بهبودیافته

سری بازی‌های Sniper Elite مانند بسیاری از عناوین اکشنی که بر پایه تک‌تیراندازها طراحی شده‌اند، یک دوربین سینمایی ویژه دارند که مسیر گلوله شلیک شده را دنبال کرده و با جزییات بالا، آسیب و صدمه واردشده را به شما نشان می‌دهند. بازی جدید نیز نسخه جدید و بهبودیافته این دوربین را در دل خود جای داده که قدرت تخریب انواع گلوله‌ها را بر روی بدن سربازان به‌خوبی نشان می‌دهند. در بازی Sniper Elite 5 نه‌تنها سلاح تک‌تیرانداز بلکه انواع مسلسل‌ها نیز قابلیت فعال کردن این دوربین را دارند که صحنه‌های آهسته سینمایی و جذابی را پدید می‌آورند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sniper Elite 4 و Hitman 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sniper Elite 5 برای پلی استیشن 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

The latest instalment in the award-winning series, Sniper Elite 5 offers unparalleled sniping, tactical third-person combat and an enhanced kill cam. Fight your way across the most immersive maps yet, with many real-world locations captured in stunning detail, and an improved traversal system that lets you explore more of them than ever before.
France, 1944 – As part of a covert US Rangers operation to weaken the Atlantikwall fortifications along the coast of Brittany, elite marksman Karl Fairburne makes contact with the French Resistance. Soon they uncover a secret Nazi project that threatens to end the war before the Allies can even invade Europe: Operation Kraken.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 33.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Sniper Elite 5 در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Sniper Elite 5 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    خسته نباشید . برای pc هنوز نیومده؟ چون میگن قفل دنوو داره و احتمال کرکش کمه ؟ ایا حقیقته؟مرسی از سایت خوبتون.

    پاسخ دهید