دانلود بازی The Quarry برای PS4
دانلود بازی The Quarry برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی The Quarry برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 6 تیر 1401 بدون دیدگاه
3,012 بازدید

دانلود بازی The Quarry برای پلی استیشن 4

یکی از سبک‌های جذابی که در بازی‌های ویدیویی نوپا و تازه محسوب می‌شود، آن دسته از بازی‌هایی هستند که تمامی تمرکزشان بر روی داستان، انتخاب‌های حساس و روایت مختلف کاراکترها است. چنین بازی‌هایی مانند عناوین Heavy Rain، Life is Strange یا Until Dawn تجربه‌ای مانند تماشای یک سریال یا فیلم را به بازیکن می‌دهند با این تفاوت که فیلم‌نامه و وقایع موجود کاملاً توسط بازیکن نوشته و اجرا می‌شود. بازی The Quarry از استودیو Supermassive Games جدیدترین عنوان در این سبک جذاب بوده که با حال و هوای ترسناک، گرافیک خیره‌کننده و همچنین روایت داستانی عمیق، سرنوشت گروهی از جوانان که اسیر ماجرایی شوم و هولناک شده‌اند را در دستان شما قرار خواهد داد.

روایتی ترسناک در شبی مرموز

داستان بازی در یک کمپ تابستانی جریان دارد که در آن گروهی 9 نفره از نوجوانان برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت آمده‌اند. روزهای ابتدایی عادی و خوب سپری می‌شود اما هنگام غروب آخرین روز، وقایع هولناک و مرموزی شکل می‌گیرد که سرنوشت این 9 نفر را به هم گره زده و مرز میان مرگ و زندگی از تار مو هم نازک‌تر می‌شود. افراد محلی وحشی در کنار یک موجود شرور و ناشناخته دائم گروه را تهدید می‌کنند و انتخاب‌های مهم کلیدی در کنار برقراری روابط شاید بتواند این شب شوم را بدون تلفات به پایان برساند.

تصمیم‌های شما، سرنوشت آن‌ها

گیم پلی بازی تماماً به انتخاب‌ها و تصمیم‌های مهم شما خلاصه می‌شود و باید در مواقع حساس بتوانید از پس این امر برآیید. اینکه عواقب تصمیم چه چیزی باشد مشخص نیست و مانند زندگی واقعی، گاهی پشیمانی در پی خواهد داشت. هر تصمیم کوچک و بزرگی در روند پیشروی داستان و شکل‌گیری وقایع تأثیرگذار است و مجموعه‌ای از تمامی این انتخاب‌ها، سرنوشت کاراکترها و داستان را مشخص خواهد کرد. سبک و سیاق سینمایی صحنه‌ها و کات سین‌ها نیز این تجربه را واقع‌گرایانه‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. تمامی کاراکترهای موجود در بازی توسط اشخاص حقیقی بازی شده‌اند و با استفاده از فناوری Motion Capture حرکت‌ها و انیمیشن‌های آن‌ها به ثبت رسیده است.

راهنمای قدم به قدم بازی The Quarry

راهنمای قدم به قدم بازی The Quarry

بازی The Quarry توسط استودیو Supermassive Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی The Quarry با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Quarry

گرافیکی خیره‌کننده

بازی The Quarry با استفاده از تکنیک‌های روز گرافیکی، یکی از زیباترین و واقع‌گرایانه‌ترین جلوه‌ها را برای شما آماده کرده تا به خوبی در اتمسفر تاریک و ترسناکش غرق شوید و حس کاراکترهای درون آن را بهتر درک کنید. تمامی کاراکترها و انیمیشن‌های آن‌ها، ویژگی‌ها و حالات صورت، نورپردازی‌ها و جزییات محیط به خوبی طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای درخور نسل جدید را داشته باشید و از آن لذت ببرید. وجود جلوه‌های گرافیکی و بصری خیره‌کننده در کنار داستان محور بودن، بیشتر آن را به یک سریال شبیه می‌کند.

پشتیبانی از حالت چندنفره

از نکات جالب بازی The Quarry می‌توان به پشتیبانی از حالت چندنفره اشاره کرد که میتوانید در کنار 7 نفر از دوستان خود، بازی را به صورت همزمان تجربه کنید. هر بازیکن در این حالت نظر متفاوتی داشته و تصمیم‌هایش در تعامل با سایر بازیکنان خواهد بود. اگر میخواهید تجربه‌ای منحصر به فرد و متفاوت را داشته باشید، حتما این بازی را با چند نفر از دوستان خود پیش بروید.

از دیگر ویژگی‌های بازی The Quarry می‌توان به قابلیت شخصی‌سازی تجربه آن برای سلایق مختلف اشاره کرد. جدای از سطح دشواری متفاوت که اجازه می‌دهد هر فرد با هر سطحی از مهارت از بازی لذت ببرد، حالتی به اسم Movie Mode وجود داشته که عملاً بازی را به یک فیلم سینمایی تبدیل می‌کند و بازیکن کمترین دخالت را در آن خواهد داشت. در این حالت فقط باید پاپ کورن خود را آماده کرده و به تماشای این ماجرای لذت‌بخش و ترسناک بنشینید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Until Dawn و Evil Dead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Quarry برای پلی استیشن 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

As the sun sets on the last day of summer camp, the teenage counselors of Hackett’s Quarry throw a party to celebrate. No kids. No adults. No rules.
Things quickly take a turn for the worse. Hunted by blood-drenched locals and something far more sinister, the teens’ party plans unravel into an unpredictable night of horror. Friendly banter and flirtations give way to life-or-death decisions, as relationships build or break under the strain of unimaginable choices. Play as each of the nine camp counselors in a thrilling cinematic tale, where every decision shapes your unique story from a tangled web of possibilities. Any character can be the star of the show—or die before daylight comes.
How will your story unfold?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 32.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی The Quarry در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی The Quarry نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.