بازی guardians of the galaxy
یحیی رحیمی

بازی Guardians of the Galaxy به ایکس باکس گیم پس می‌پیوندد

یحیی رحیمی 10 اسفند 1400 بدون دیدگاه
250 بازدید

ایکس باکس از بازی‌های ماه مارس میلادی 2022 سرویس ایکس باکس گیم پس رونمایی کرد و شاهد افزودن بازی Guardians of the Galaxy در تاریخ دهم مارس (19 اسفند) هستیم. علاوه بر بازی محافظان کهکشان، چندین اثر دیگر مانند Kentucky Route Zero هم در راه هستند و در نهایت بازی‌های مهمی مانند NieR Automata اواسط نوامبر از این سرویس جدا می‌شوند.

طبق آخرین اخبار بازی و به نقل از صفحه توییتر ایکس باکس گیم پس، بازی‌های ماه مارس امسال با سورپرایز بزرگی همراه است. بازی Guardians of the Galaxy از جمله بهترین بازی‌های سال گذشته میلادی از روز دهم مارس به گیم پس اضافه می‌شود. این بازی با تحسین منتقدان و گیمرها مواجه شده است و علاوه بر آن، جوایز متعددی در رویدادهای اخیر دریافت کرده است. داستان‌سرایی بازی و استفاده از ساز و کارهای پویا برای روایت داستان به مذاق منتقدان و بازی‌کنان خوش آمده است.

Guardians of the Galaxy ایکس باکس گیم پس

Guardians of the Galaxy بازی جدید گیم پس

بازی FAR: Changing Tides از امروز برای کاربران گیم پس فعال شده است. این بازی از ساخته‌های استودیو Okomotive است و امروز به طور رسمی منتشر شده است. اگر عضو سرویس ایکس باکس گیم پس هستید؛ می‌توانید بدون خرید بازی، ماجراجویی خود را شروع کنید. با توجه به تعداد بازیکنان سرویس گیم پس، بسیاری از استودیوها تلاش می‌کنند تا بازی خود را روز اول در اختیار کاربران این سرویس قرار دهند تا تعداد بازی‌کنان بیشتری موفق به تجربه اثر جدید شوند.

بازی‌های دیگری مانند Young Souls و Lawn Mowing Simulator هم در روز دهم مارس از راه می‌رسند. Lightning Returns: Final Fantasy XIII دیگر بازی ماه مارس 2022 سرویس ایکس باکس گیم پس است که در روز پنج‌شنبه اضافه می‌شود. مانند همیشه با افزودن بازی‌های جدید، چند اثر گیم پس را ترک می‌کنند. NieR Automata مهم‌ترین بازی است که روز پانزدهم مارس، کاتالوگ بازی‌های گیم پس را ترک می‌کند. بازی‌های Torchlight 3 و The Surge 2 نیز در همان روز از این سرویس اشتراک بازی جدا می‌شوند.

مایکروسافت تغییراتی در مورد برنامه ایکس باکس برای کامپیوتر ایجاد کرده است. افرادی که برنامه ایکس باکس را استفاده می‌کنند؛ قادر به نصب بازی در پوشه جداگانه‌ای خواهند بود. همچنین دسترسی بیشتری به فایل بازی‌ها داده می‌شود تا بتوان فایل‌های بازی را اصلاح کرد. در نهایت امکان نصب ماد برای بازی‌های جدیدی فراهم شده است. سرویس گیم پس در ماه‌های اخیر بازی‌های خوبی دریافت کرده است که از جمله آن‌ها باید به Total War Warhammer III و همچنین Madden NFL 22 اشاره کرد. اگر دنبال فرصتی برای تجربه بازی Guardians of the Galaxy بودید؛ حال وقت مناسبی است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.