کریس ردفیلد جیل ولنتاین بازی Fortnite
محمد صادق شجاعی

کریس ردفیلد و جیل ولنتاین به بازی Fortnite اضافه شدند

محمد صادق شجاعی 2 آبان 1400 بدون دیدگاه
877 بازدید

اضافه شدن شخصیت‌های مشهور و مطرح تاریخ به بازی Fortnite، دیگر خبر جدیدی نیست. در طی ماه‌های اخیر کاراکتر‌های متنوعی از ریک گرایمز، پروتاگونیست سریال The Walking Dead گرفته تا بتمنی که می‌خندد، یکی از وحشتناک‌ترین شخصیت‌های DC، در دسترس علاقه‌مندان این اثر قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد هیچ نقطه توقفی برای اپیک گیمز وجود ندارد؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شخصیت‌های کریس ردفیلد و جیل ولنتاین از سری Resident Evil به جمع کاراکتر‌های بازی Fortnite اضافه شده‌اند.

زامبی‌ها موجوداتی هستند که میل تمام نشدنی به گوشت و مغز انسان‌ها دارند. از این جهت می‌توان آن‌ها را با شرکت اپیک که به صورت سیری ناپذیر در صدد به دست آوردن IPهای مختلف و اضافه کردن آن‌ها به بازی فورتنایت است، مقایسه کرد. اکنون که این اثر میزبان شخصیت‌هایی همچون کریتوس و مستر چیف بوده، اضافه شدن کاراکتر‌های جیل ولنتاین و کریس ردفیلد چندان غیرمنتظره نیست.

جیل ولنتاین و کریس ردفیلد را می‌توانید به صورت جداگانه یا در قالب یک باندل از طریق فروشگاه بازی Fortnite خریداری کنید. علاوه بر پوشش اصلی می‌توانید از پوشش‌های جایگزین برای این شخصیت‌ها استفاده کنید که به موجب آن‌ها ظاهر کریس ردفیلد به شکل بازی Resident Evil Village و ظاهر جیل ولنتاین به شکل بازی Resident Evil 3 Remake تغییر می‌کند.

کریس ردفیلد جیل ولنتاین بازی Fortnite

به مانند گذشته در کنار اسکین‌ها، تعدادی از آیتم‌های مختلف از جمله کلنگ و کوله‌پشتی جدید در دسترس بازیکنان فورتنایت قرار خواهد گرفت. بر این اساس می‌توانید از گیاه شفا‌بخش در رنگ‌های سبز، قرمز و آبی به عنوان کوله‌پشتی استفاده کنید. علی‌رغم کارکرد این گیاه در سری رزیدنت اویل، این آیتم تاثیری در سطح سلامتی شما نخواهد داشت. کوله‌پشتی Saving Keystrokes دیگر آیتم جدید بازی Fortnite بوده که ارجاعی به ماشین تحریر‌های مشهور سری Resident Evil است. در رابطه با کلنگ‌ها، می‌توانید از Hot Dogger متعلق به بازی Resident Evil 3 یا Stun Rod که در چندین بازی از سری رزیدنت اویل استفاده شده، بهره ببرید.

همراه با شخصیت‌های جیل ولنتاین و کریس ردفیلد، ایموت جدیدی Brolly Stroll نیز به بازی Fortnite اضافه شده که در قالب آن شخصیت شما چتری شبیه به لوگو شرکت Umbrella را روی شانه گذاشته و می‌چرخاند. با خرید باندل این شخصیت‌ها، صفحه لودینگ زیبایی به نام Survival که توسط رودریگو لورنزو (Rodrigo Lorenzo) طراحی شده، در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این صفحه لودینگ، کریس ردفیلد و جیل ولنتاین را در حالی مشاهده می‌کنید که با زامبی‌هایی به شکل شخصیت‌های بازی فورتنایت مبارزه می‌کنند.

فیلم Dune بازی Fortnite

شخصیت‌های فیلم Dune در بازی Fortnite

جدید‌ترین کاراکتر‌هایی که به بازی Fortnite اضافه شده‌اند، شخصیت‌های پاول اتردایس (با بازی تیموتی شالامی) و چانی (با بازی زندیا) از فیلم Dune هستند. پیش از آن که شرکت Epic به طور رسمی از این اسکین‌ها رو‌نمایی کند، فردی به نام Venom خبر از اضافه شدن آن‌ها به جمع شخصیت‌های بازی فورتنایت داده بود. در کنار پاول و چانی، موارد دیگری از جمله کلنگ‌های Maker Hook و Twinblade، گلایدر Ornithopter، ایموت Sandwalk و صفحه لودینگ Stickworm نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفتند.

به نظر می‌رسد بازی Fortnite قصد دارد تمامی آثار اکشن یا علمی تخیلی تاریخ از فیلم‌های جدیدی همچون Dune گرفته تا مجموعه فیلم‌های قدیمی مانند Bad Boys را به زیر چتر حمایت خود آورده و محتواهایی با محوریت آن‌ها را در اختیار بازیکنان قرار دهد. نظر شما راجع به این رویکرد شرکت اپیک چیست؟ آیا موافق اضافه شدن کاراکتر‌ها و شخصیت‌های جدید هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.