هالووین بازی Fortnite
یحیی رحیمی

رویداد هالووین بازی Fortnite با هیولاها و آریانا گرانده همراه است

یحیی رحیمی 28 مهر 1400 بدون دیدگاه
491 بازدید

تمامی بازی‌های آنلاین همانند Fortnite و PUBG هر ساله به مناسبت هالووین، رویداد ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند. رویداد هالووین بازی Fortnite که با نام «The Wrath of the Cube Queen» شناخته می‌شود، به زودی شروع به کار می‌کند و می‌توانید مسابقات ترسناک و مهیجی را همراه هیولاهای عظیم و همچنین آریانا گرانده در لباس فضایی مخصوص فورتنایت تجربه کنید.

بازی فورتنایت در حال حاضر، بزرگ‌ترین سرویس آنلاین میان دیگر بازی‌ها را دارد. مدیرعامل اپیک گیمز به دنبال تبدیل این اثر بتل رویال به یک متاورس و جهان در هم‌پیوسته است که بسیاری آن را آینده اینترنت می‌دانند و حتی فیس بوک نیز ایده‌ی آن را به شدت دنبال می‌کند. رویداد هالووین بازی Fortnite برای بازی‌کنان قدیمی آشنا خواهد بود، زیرا که به جنگ هیولاهای مکعبی خواهید رفت. اگرچه دفعه‌های پیشین تنها با هیولاها سر و کله زدید، اما این بار قرار است با ملکه مکعبی‌ها و یک نمونه از هیولاهای جدید به نام Caretaker روبه‌رو شوید.

Caretaker‌ها قدی بلند دارند و ظاهر سیاه آن‌ها باعث شده تا افرادی فوق‌العاده ترسناک باشند. اگرچه ممکن است فکر کنید آن‌ها افرادی چندان خطرناک نیستند، اما باید بدانید که به راحتی می‌توانند شما را از بازی حذف کنند. در صورتی که بتوانید از حمله این افراد جان سالم به در ببرید، قطعاً تجربه‌ی مهمی پیدا می‌کنید که بعدها، بازی را برای شما ساده‌تر می‌کند. سلاح‌هایی مانند پرتاب‌کننده کدوتنبل نیز برای هالووینی کردن فضای بازی Fortnite اضافه‌شده‌اند.

آریانا گرانده Fortnite‌

بازگشت آریانا گرانده به بازی Fortnite

علاوه بر رویداد معرفی شده، حالت Horde Rush نیز بازگشته است. می‌توانید به صورت تیمی وارد بازی شوید و سپس مأموریت‌ها و تورنومنت‌های مخصوص به خود را دریافت کنید. هدف اصلی آن است که هر چه برایتان تعیین می‌شود را از بین ببرید و آیتم‌های مناسبی را غارت کنید. این حالت از امروز فعال‌شده و قرار است تا روز دوم نوامبر ادامه پیدا کند. اگر به دریافت امتیاز و آیتم علاقه دارید، حتماً تورنمنت طراحی‌شده را امتحان کنید.

علاوه بر رویدادهای متنوع، جوایز جذابی نیز برای بازی‌کنان فورتنایت در نظر گرفته شده است. از جمله آن‌ها باید به اسپری Raven’s Curse و یک صفحه‌ی لودینگ جدید اشاره کرد. مهم‌ترین اتفاق رویداد هالووین بازی Fornite نیز بازگشت آریانا گرانده است. او اولین بار یک کنسرت بزرگ در بازی برگزار کرد و به عنوان یکی از شخصیت‌های فورتنایت شناخته شد؛ این دفعه با پوشیدن لباس فضایی، به دنبال کشتن دشمنان و هیولاها است.

رویداد هالووین بازی Fortnite امتیاز (XP) بیشتری را با تکمیل مأموریت‌ها هدیه می‌دهد و برای نمونه امتیاز روزانه از 30 هزار به 45 هزار امتیاز رسیده است. از روز جمعه نیز می‌توانید با ورود به اکانت خود، فرصت دریافت امتیاز بیشتر را داشته باشید. یادتان باشد که رویداد جدید، روز دوم نوامبر به اتمام می‌رسد و بهتر است همین حالا سری به بازی بزنید. علاوه بر آریانا گرانده، ریک گرایمز نیز به فورتنایت اضافه شده است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.