بازی Fortnite
یحیی رحیمی

فصل هشتم بازی Fortnite با موتور گرافیکی آنریل 5 ساخته می‌شود

یحیی رحیمی 10 مرداد 1400 بدون دیدگاه
373 بازدید

بازی Fortnite از زمان انتشار تابه‌حال از موتور گرافیکی آنریل 4 استفاده کرده و حمایت کامل توسعه‌دهندگان این موتور گرافیکی را به همراه داشته؛ بر اساس توییت جدید یکی از افشاگرهای معروف بازی فورتنایت، فصل هشتم این اثر بتل رویال توسط موتور گرافیکی آنریل 5 ساخته خواهد شد و برای اولین بار، شاهد تغییرات بزرگی در بطن بازی خواهیم بود.

تغییر موتور گرافیکی، فرایند عظیمی است که فعلاً استودیوهای معروفی مانند The Coalition را مجبور به امتحان و خطا کرده و مشخص است که استفاده از ابزارهای موتور آنریل 5، نیازمند تجربه و دانش بالایی است. مشخص نیست چه تغییراتی در بازی Fortnite پدید خواهد آمد و ازآنجایی‌که موتور جدید، ویژگی‌های کاملاً متفاوتی دارد، انتظار تغییرات بزرگی در گیم پلی راداریم؛ اگرچه تعدادی از بازی‌کنندگان حرفه‌ای فورتنایت، باور دارند که گیم پلی تغییرات چندانی نخواهد کرد؛ زیرا که Epic Games مایل به تغییر ترکیب برنده نیست و باور دارد که بازی فعلی برای همگان مناسب است و هرگونه تغییر رادیکال، باعث صدمه زدن به بازی می‌شود.

شرکت اپیک ‌گیمز با معرفی موتور آنریل 5، قول استفاده از آن را در بازی فورتنایت داد و اگرچه در طی چند ماه اخیر، گرافیک بازی را کاملاً بهبود بخشیده؛ اما تغییر موتور گرافیکی، دروازه‌ی ورود به دنیایی زیباتر و با تخریب پذیری بیشتر خواهد بود. HYPEX که اطلاعات جدید در مورد بازی Fortnite را در اکانت توییتر خود منتشر کرده، به سازندگان نقشه‌‌های بخش Creative بازی Fortnite پیشنهاد کرده که موتور گرافیکی آنریل 5 را بررسی کنند و ابزارهای جدید آن را یاد بگیرند تا مشکلی هنگام ساخت ماد پیدا نکنند.

بازی Fortnite

بازی Fortnite در طی چند سال اخیر، طرفداران بی‌شماری پیداکرده و هرروز هم به تعداد این افراد، اضافه می‌شود. موفقیت بازی با واکنش‌های گیمرها و افراد مشهور هم همراه بوده، برای نمونه ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید، به‌تازگی در مورد بازی فورتنایت اظهارنظر کرده و باور دارد که ژانر بتل رویال یک کابوس است و بازیکنان ساعت‌ها به تجربه‌ی «آن آشغال» می‌پردازند. اگرچه انتقادات نسبت به این بازی همچنان ادامه دارد اما این باعث نشده تا توسعه‌دهندگان، دست از ساخت محتوای جدید بکشند و به‌تازگی هم رویداد Rift Tour شروع‌شده که بازی‌کنندگان را به یک ماجراجویی اسرارآمیز می‌برد.

در حال حاضر، استفاده از موتور آنریل 5 در بازی فورتنایت تائید نشده اما درصورتی‌که صحبت‌های HYPEX درست باشند، فصل هشتم، آغازگر تغییرات مهمی برای بازی و طرفداران پر و پا قرص خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.