اسکین ریک گرایمز بازی Fornite
محمد صادق شجاعی

ریک گرایمز از سریال The Walking Dead به بازی Fortnite اضافه شد

محمد صادق شجاعی 19 مهر 1400 بدون دیدگاه
859 بازدید

در جریان رویداد هالووین بازی Fortnite که با نام Fortnitemares شناخته می‌شود، اسکین شخصیت ریک گرایمز، پروتاگونیست سریال The Walking Dead، به جمع کاراکتر‌های اثر مذکور اضافه شده و بازیکنان می‌توانند از طریق Item Shop اقدام به خرید آن کنند. این اقدام شرکت Epic در حالی است که پیش از این شخصیت‌های دریل و میشون، از مشهور‌ترین کاراکتر‌های سریال مردگان متحرک، در دسترس طرفداران بازی فورتنایت قرار گرفته‌اند.

علاقه‌مندان ریک گرایمز می‌توانند اسکین این کاراکتر را به همراه ست کامل وسایلش خریداری کنند. باندل شخصیت Rick Grimes در بازی Fortnite شامل مواردی همچون گلایدر، کوله‌پشتی و کلنگ است. ظاهر تمامی آیتم‌های ذکر شده از سریال The Walking Dead الهام گرفته شده‌اند. برای مثال، کوله‌پشتی موجود در این باندل براساس کیف پر از اسلحه‌ای که ریک در بیرون از Terminus مخفی کرده، طراحی شده است. همچنین گلایدر شخصیت ریک گرایمز یادآور ماهواره‌ای است که در فصل 10 سریال مردگان متحرک سقوط کرد. این در حالی بوده که به واسطه خروج اندرو لینکلن (بازیگر نقش ریک گرایمز) از تیم تولید سریال The Walking Dead، این شخصیت در فصل دهم سریال حضور نداشته است.

رویداد fortnitemares بازی Fortnite

اسکین‌های بیشتر در روزهای آینده

شایعات مربوط به اضافه شدن اسکین ریک گرایمز به بازی Fortnite برای اولین بار در فصل تابستان در رسانه‌های مختلف مخابره شد. پس از مدتی گمانه‌زنی و شایعه‌پردازی، در نهایت اوایل هفته جاری شرکت اپیک ضمن آغاز رویداد Fortnitemares 2021 ، با انتشار تصویر بالا به اسکین شخصیت Rick Grimes اشاره کرد. اسکین این شخصیت به همراه دستیارانش یعنی دریل و میشون برای مدت محدودی در دسترس قرار داشته و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه بازی Fortnite اقدام به خرید آن‌ها کنند. شرکت Epic در ماه اکتبر به صورت روزانه اسکین‌های جدیدی با محوریت رویداد Fortnitemares در دسترس قرار خواهد داد. در نتیجه اگر قصد دارید بازی فورتنایت را در قالب کاراکترهای ترسناک تجربه کنید، هم‌اکنون بهترین زمان است.

بدون شک در روز‌های آتی شاهد کراس اورهای بیشتری بین بازی فورتنایت و آثار مشهور ژانر ترس و وحشت خواهیم بود. شما مخاطبین پارسی گیم دوست دارید چه شخصیت‌ها و اسکین‌هایی را در بازی مذکور ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.