اسکین The Batman Who Laughs بازی Fortnite
محمد صادق شجاعی

بازی Fortnite میزبان اسکین The Batman Who Laughs خواهد بود

محمد صادق شجاعی 25 مهر 1400 بدون دیدگاه
986 بازدید

بازی Fortnite در کنار تمامی نقاط قوت و ضعفش، مجموعه‌ای بزرگ از شخصیت‌های مختلف را گردهم آورده که نمونه آن را در هیچ اثری دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. در طول تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی، به جز بازی فورتنایت اثر دیگری وجود ندارد که در قالب آن بتوانید همزمان به عنوان کریتوس و مستر چیف برای پیروزی در نبردها تلاش کنید. با این حال، به نظر نمی‌رسد که شرکت Epic تصمیمی برای توقف روند اضافه کردن شخصیت‌های مختلف به محصول خود داشته باشد؛ زیرا بر اساس جدید‌ترین اخبار بازی، اسکین شخصیت The Batman Who Laughs به بازی فورتنایت اضافه می‌شود.

اسکین بتمنی که می‌خندد تنها یکی از بخش‌های همکاری دوباره شرکت‌های اپیک و دی سی است. در قالب این شراکت، کمیکی تحت عنوان Batman/Fortnite: Foundation و با محوریت مبارزه بتمن با شخصیت فاندیشن (The Foundation) در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) منتشر خواهد شد. در کمیک مذکور فاندیشن در شهر گاتهام ظاهر شده و با بتمن وارد نبرد می‌شود. اگرچه اهمیت داستانی و نقش شخصیت The Batman Who Laughs در کمیک Batman/Fortnite: Foundation مشخص نبوده، اما به دلیل اضافه شدن اسکین او به بازی فورتنایت، واضح است که این کاراکتر بخش مهمی از وقایع را رقم خواهد زد. پیش از این نیز شرکت اپیک در قالب اضافه کردن اسکین Batman Zero و انتشار کمیک Batman: Zero Point چنین رویکردی را اتخاذ کرده بود.

اسکین The Batman Who Laughs بازی Fortnite

افشای هویت فاندیشن در کمیک Batman/Fortnite: Foundation

در بخشی از پست معرفی Batman Who Laughs در بلاگ شرکت Epic اعلام شده که در کنار این اسکین، کوله‌پشتی Robin’s Perch و صفحه لودینگ Dark Days نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. اگرچه اسکین بتمنی که می‌خندد به عنوان یک کد رایگان در کنار کمیک Batman/Fortnite: Foundation ارائه می‌شود، در زمان انتشار این کمیک می‌توانید به فروشگاه بازی فورتنایت مراجعه و اسکین مذکور را خریداری کنید. برخی از طرفداران بازی Fortnite گمانه‌زنی می‌کنند که در قالب کمیک Batman/Fortnite: Foundation هویت شخصیت فاندیشن مشخص خواهد شد. با توجه به نام او و تطابق داشتن طرح زره‌اش با تتوی The Rock، بسیاری از بازیکنان معتقد هستند که صدا‌پیشگی این شخصیت توسط دواین جانسون انجام شده است.

همچنین به دلیل بهره‌گیری از شهر گاتهام، بسیاری از علاقه‌مندان بازی فورتنایت باور دارند که یک فصل کامل با محوریت آثار شرکت DC در راه است. استودیو اپیک قبلا چنین عملی را در قبال آثار شرکت مارول انجام داده است. شخصیت فاندیشن یکی از کاراکتر‌های مهم و کلیدی در داستان بازی Fortnite است که حضور او در شهر گاتهام به معنای اهمیت دنیای دی سی خواهد بود.

آیا اسکین بتمنی که می‌خندد توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟ آیا با آغاز یک فصل با محوریت شخصیت‌ها و دنیاهای دی سی موافق هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.