بسته الحاقی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla
محمد صادق شجاعی

بازی Assassin’s Creed Valhalla بسته الحاقی جدیدی دریافت خواهد کرد

محمد صادق شجاعی 30 مهر 1400 بدون دیدگاه
691 بازدید

بازی Assassin’s Creed Valhalla در کنار بخش اصلی خود، دارای دو بسته الحاقی به نام‌های Wrath of the Druids و The Siege of Paris است که داستان این اثر را گسترش داده و ابعاد جدیدی از تاریخ وایکینگ‌ها را به نمایش می‌گذارند. به نظر نمی‌رسد که کار شرکت یوبی سافت با بسته‌های الحاقی بازی مذکور به پایان رسیده باشد؛ زیرا براساس داده‌کاوی تازه‌ترین آپدیت، بسته الحاقی جدیدی با نام Dawn of Ragnarok برای بازی اساسینز کرید والهالا منتشر خواهد شد.

در حالی که شرکت Ubisoft ادامه روند ساخت محتوا‌های تازه برای بازی Assassin’s Creed Valhalla را تایید کرده است، اما به صورت رسمی بسته الحاقی بعدی این اثر را معرفی نکرده است. با این وجود، فردی به نام j0nathan با داده‌کاوی به روز رسانی اخیر بازی ذکر شده توانسته اطلاعات مختلفی از جمله نام و فهرست آچیومنت‌ها و تروفی‌های بسته الحاقی جدید بازی اساسینز کرید والهالا را به دست بیاورد.

براساس گزارشی که وب‌سایت Eurogamer منتشر کرده، بسته الحاقی Dawn of Ragnarök در دنیای دووارف‌ها یعنی سوارتالف‌هایم (Svartalfheim) جریان دارد. همچنین این بسته الحاقی مجموعه‌ای از توانایی‌ها و سلاح‌های جدید را در اختیار Eivor قرار می‌دهد. از بین این موارد می‌توانیم به نامرئی شدن کوتاه مدت، پرواز مثل یک کلاغ، تیرهایی با امکان تلپورت، قدرت‌های یخی و توانایی احیای دشمنان اشاره کنیم. در لیست آچیومنت‌ها و تروفی‌های بسته الحاقی Dawn of Ragnarök به آیتمی به نام Odin’s Bracer اشاره شده که با ارتقا آن به بالاترین سطح می‌توانید تروفی یا آچیومنت خاصی را دریافت کنید.

بسته الحاقی Assassin's Creed Valhalla

Viking Age Discovery Tour، تازه‌ترین محتوای بازی

اولین بسته الحاقی Assassin’s Creed Valhalla تحت نام Wrath of the Druids در ماه مه عرضه شد و دومین بسته الحاقی این بازی به اسم The Siege of Paris در ماه اوت در دسترس بازیکنان قرار گرفت. براساس اعلام یوبی سافت، این شرکت قصد دارد با محتوا‌های دومین سال بازی اساسینز کرید والهالا، بازیکنان را شگفت‌زده کند. شرکت مذکور در اوایل هفته جاری بخش Viking Age Discovery Tour را به رایگان منتشر کرد که در قالب این تجربه آموزشی می‌توانید بیشتر با تاریخ و فرهنگ دوران وایکینگ‌ها آشنا شوید.

در صورتی که به تجربه بازی Assassin’s Creed Valhalla علاقه نداشته و تنها می‌خواهید در جهان وایکینگ‌ها گشت و گذار کنید، می‌توانید Viking Age Discovery Tour را به صورت مستقل خریداری کنید. این بازی با قیمت 17 پوند از طریق فروشگاه‌های Epic Games و Ubisoft Connect برای کامپیوتر قابل خرید است. نسخه مربوط به پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در اوایل سال 2022 منتشر خواهد شد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ 10 نوامبر 2020 (20 آبان 1399) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،Xbox Series X ،Xbox Series S و PC و دو روز بعد برای کنسول PS5 منتشر شد. نظر شما در مورد بسته‌های الحاقی این اثر چیست؟ آیا از تجربه آن‌ها لذت برده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.