بازی تام کلنسی
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت امروز از یک بازی Tom Clancy جدید رونمایی می‌کند

یحیی رحیمی 28 تیر 1400 بدون دیدگاه
941 بازدید

یوبی‌سافت بدون هیچ اطلاع قبلی تصمیم به معرفی یک بازی Tom Clancy جدید گرفته است. این ناشر فرانسوی با انتشار چند ثانیه از گیم پلی بازی جدید، قول معرفی کامل را در ساعت‌های آتی داده است. از تیزر منتشرشده مشخص است که با یک شوتر اول‌شخص روبه‌رو هستیم که شباهت زیادی به مجموعه Call of Duty دارد. بیایید ببینیم این بازی جدید چطور خواهد بود.

انتشار توییتر جدید توسط شرکت یوبی‌سافت باعث همهمه‌ی زیادی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر شد و طرفداران شروع به گمانه‌زنی در مورد ماهیت این اثر اول‌شخص کردند. عده‌ای باور دارند که این دنباله یا نسخه‌ای فرعی برای بازی Splinter Cell خواهد بود وعده‌ای هم باور دارند که این همان اثر مرموزی است که قرار بود با تلفیق بازی‌های مختلف مجموعه‌ی تام کلنسی ساخته شود.

صنعت بازی اخیراً به باز‌سازی و ریبوت بازی‌های قدیمی رو آورده و ناشران مختلف، توانسته‌اند بازی‌های کلاسیک را برای کنسول‌های مدرن زنده کنند. احتمال این وجود دارد که یوبی‌سافت ریمستر بازی اسپلینتر سل را بالاخره منتشر کند اما این اتفاق امشب رخ نخواهد داد، زیرا که متن توییت، حاکی از معرفی «یک بازی کاملاً جدید در دنیای Tom Clancy است»؛ این بدین معنی است که با یک پروژه‌ی کاملاً جدید روبه‌رو هستیم.

بازی Tom Clancy

شوتر اول شخص یا یک اثر بتل رویال؟

بر اساس تیزر منتشرشده از گیم پلی بازی جدید، با یک شوتر اول‌شخص روبه‌رو هستیم که مکانیسم‌های مشابه بازی کالاف دیوتی مانند تعداد افراد کشته‌شده و استریک را به ارث برده است. مشخص نیست آیا یک بازی PvP را خواهیم دید که بازی‌کننده‌ها را جلوی همدیگر قرار خواهد داد یا اینکه یک بازی PvE مانند Rainbow Six Extraction امشب معرفی می‌شود؛ در حال حاضر جزئیاتی از Tom Clancy جدید نمی‌دانیم.

ماه گذشته خبری از معرفی یک بازی رایگان توسط یوبی‌سافت به نام Heartland منتشر شد و قرار بود که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن کسب کنیم. آن بازی متعلق به مجموعه‌ی The Division بود و به نظر می‌رسید که فرایند تولید آن‌هم به‌تازگی شروع‌شده باشد. احتمال ضعیفی وجود دارد که آن بازی امشب معرفی شود، زیرا که متن توییت، ما را برای یک پروژه‌ی کاملاً جدید آماده کرده و تیزر گیم پلی هم شباهتی به بازی‌های مجموعه‌ی دیویژن ندارد.

احتمال آن وجود دارد که بازی Tom Clancy جدید، یک تلفیق مهیج از تمامی عناوین چند سال اخیر این مجموعه باشد. این پروژه که BattleCat نام دارد، چند ماه پیش توسط یک افشاگر معروف به گوش همگان رسید و بر اساس اطلاعات لو رفته، ترکیبی از بازی‌های Rainbox Six، The Division و Splinter Cell را خواهیم دید. همان‌طور که می‌دانید، یوبی‌سافت ما را تشنه‌ی معرفی کامل بازی نگه‌داشته و باید تا ساعت 22:45 دقیقه به‌وقت‌ایران صبر کنیم. منتظر معرفی بازی از اکانت یوتیوب یوبی‌سافت باشید. پارسی گیم هم سریعاً خبرهای مهم را به گوش شما خواهد رساند. نظر شما چیست؟

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.