دانلود بازی Assassin's Creed IV: Black Flag برای XBOX 360,دانلود بازی Assassin's Creed IV: Black Flag برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360
دانلود بازی Assassin's Creed IV: Black Flag برای XBOX 360,دانلود بازی Assassin's Creed IV: Black Flag برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360 پارسی گیم

دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای XBOX 360

پارسی گیم 18 شهریور 1395 بدون دیدگاه
10,846 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای ایکس باکس 360

Assassin’s Creed IV: Black Flag چهارمین نسخه از این سری بازی‌های مشهور و محبوب یوبی‌سافت است که پس از انتشارش با بازخوردهای خوبی نیز از سوی منتقدین و گیمر ها روبرو شد. اما چیزی که این بازی را از دیگر نسخه‌های این سری متمایز می‌کند داستان آن است، برخلاف نسخه‌های پیشین که شخصیت‌های اصلی آن بیشتر به دنبال اهداف معنوی چون آزادی، عدالت و انتقادم بودند، در این نسخه انگیزه اصلی ادوارد پول است، هرچه بیشتر، بهتر… همین عمر منجر به تجربه‌ای متفاوت از این سری شده است. در این عنوان برج‌ها و کلیساها و بیابان‌های نسخه‌های پیشین، جای خود را به کلبه‌های جنگلی و آب‌های آزاد داده‌اند و ادوار بیشتر بر روی درخت‌ها به سر می‌برد تا پشت بام برج‌ها!. کشتی سواری‌های نسخه سوم، باز هم در این نسخه مشاهده می‌شوند اما با این تفاوت که به جای استفاده از آن‌ها در مأموریت های فرعی در این نسخه تبدیل به مکانیزم اصلی بازی شده‌اند. گیمر می‌تواند با حمله به کشتی‌های دیگر و غارت آن‌ها پول بیشتری به دست بیاورد و کشتی خود را ارتقا دهد تا به مناطق خطرناک‌تر سر بزند! این چرخه باعث می‌شود تا انتهای بازی بخواهید کشتی خود را ارتقا دهید و به مناطق خطرناک و دورتر سر بزنید. بی پروا حمله کردن به سمت کشتی دشمن وقتی که پشت فرمان Jackdaw باشید آن هم با زره‌های قدرتمند و چندین توپ جنگی روی عرشه آن‌قدر لذت بخش است که باعث می‌شود این همه سختی و تلاش ارزشش را داشته باشد. اما وقتی صحبت از تنوع به میان می‌آید Assassin’s Creed IV: Black Flag یک نا امیدی کامل به حساب می‌آید. مراحل اصلی و فرعی بازی همگی شبیه هم هستند و مراحلی که در آن‌ها باید دنبال یک گارد بروید و یا مکالمه بین افراد مختلف را استراق سمع کنید به وفور یافت می‌شوند. البته مراحلی هم هستند که سناریوها و قتل‌های لذت بخش در آن‌ها دیده می‌شود ولی این مراحل در برابر دیگر مراحلی که روی مخفی کاری نه چندان کار آمد تمرکز دارند، خیلی کم شمارند. بدون هیچ شک و شبهه‌ای، Black Flag در سخت افزار کنسول‌های نسل بعد بسیار بهتر است. کارایی نسخه PS4 روان‌تر است، زمان بارگذاری مراحل کمتر است و حتی برخی جلوه‌های بصری هم در آن کیفیت بهتری دارد از جمله دودها و حرکت بادبان‌های کشتی. دو کنسول سونی یعنی PS3 و PS4 هم چند مرحله اختصاصی دارند که Aveline (شخصیت اصلی نسخه Assassin’s Creed III: Liberation برای Vita که سال پیش منتشر شد) نقش اصلی آن است. متأسفانه یوبی‌سافت این مراحل را برای نقد در اختیار منتقدها قرار نداده است و به همین دلیل نمی‌توان در مورد کیفیت آن اظهار نظر کرد ولی به هر حال مراحلی هستند که نمی‌توانید آن‌ها را در جای دیگری پیدا کنید.

ازلحاظ طراحی هنری و جنبه های هنری با یکی از زیباترین عناوین نسل کنونی طرف هستیم. رنگ بندی‌های شاد جنگل‌های استوایی مه آلود که عاری از گونه‌های خطرناک حیوانات هستند و بندرگاه‌هایی پر از ملوان‌های مست زیبایی مراحل این عنوان را بیش از پیش می‌کنند تا جایی که گشت و گذار در هریک بی‌شک تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. طراحی و چهره پردازی شخصیت‌های بازی نیز بسیار خوب کار شده‌اند و به خوبی نمایانگر خصوصیت‌های فرد هستند. اما از جنبه‌های تکنیکی هنوز به اندازه کافی پیشرفت صورت نگرفته و باید بار دیگر به دوست قدیمی و دشمن همیشگی سری بازی‌های Assassin’s Creed خوش آمد گفت. یعنی همان باگ‌های اذیت کننده و بعضاً مضحک که در برخی موارد باعث دل‌زدگی و موجب آزار و اذیت بازیکن شده؛ و گستره‌ای از باگ‌های کنترلی تا گرافیکی و مشکلات هوش مصنوعی را شامل می‌شوند. پس اگر هنوز از دیدن تصاویر خنده‌دار به وجود آمده به‌واسطه‌ی باگ‌ها در نسخه‌های پیشین فارغ نشده‌اید، بدانید که سیل تازه‌ای از این تصاویر در راه است!

صدا گذاری بازی نیز به خوبی هرچه تمام‌تر صورت گرفته است، و تنها ایرادی که از آن می‌توان گرفت کمبود احساس در ادای عبارات است که همه این‌ها در پس صدا گذاری عوامل طبیعی مانند صدای باد و آب و طوفان کشتی و… کمتر دیده می‌شوند.

هم اکنون می‌توانید این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 16 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.6 از میانگین رای 12 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.