دانلود بازی Apsulov End of Gods برای PC
دانلود بازی Apsulov End of Gods برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Apsulov End of Gods برای PC

پارسی گیم 11 مهر 1398 3 دیدگاه
9,681 بازدید

دانلود بازی Apsulov End of Gods برای کامپیوتر

افسانه‌ها سرشار از خدایگان ساختگی و الهه‌های مختلف است و انسان مدام خود را به آن‌ها وابسته کرده است و سرنوشت به دست آن‌ها بوده است. استودیو Angry Demon Studios با تکیه‌بر افسانه‌های وایکینگ‌ها، بشریت را به زیر سطح زمین برده است و ما را مجبور به پیدا کردن بخشش خدایان کرده است. آنچه بعدها می‌فهمید آن است که هیچ‌گاه راهی به سطح کره زمین نیست و انسان در یک مارپیچ بی‌انتها گیرکرده است. دیگر خبری از میدگارد و نه قلمرو امپراتوری نیست. اما بالاخره باید راهی برای بازگشت باشد؛ برای پیدا کردن رهایی باید از هر فناوری موجود در بازی Apsulov End of Gods استفاده کنید و برای آخرین بار سایه این خدایان الکی را از دوش انسان بردارید.

دنیای بازی Apsulov End of Gods دیگر مانند مصر باستان و روم نیست و استودیو ما را به دوردست‌ها برده است و فناوری و هوش مصنوعی همه‌جا را فراگرفته است. این هرج‌ومرج است که معنی دنیا را تغییر داده است و همه‌جا پر از هیولاهای قدرتمند و عجیب‌وغریب است و راهی جز کشتن آن‌ها باقی نمانده است. این هرج‌ومرج اما به شما یک هدف و سرنوشت داده است و شاید بتوان برای همیشه از زیر بار سرنوشت نانوشته خدایان بیرون آمد و برای همیشه آزاد شد. بازی فوق‌العاده ترسناک است و حتی پیشنهاد می‌شود که اگر مشکلات قلبی یا ذهنی دارید، قبل از انجام بازی خوب فکر کنید و ببینید که مبادا برایتان مشکلی پیش بیاید.

Apsulov End of Gods به شما اجازه جستجو برای فناوری‌های جدید و گشتن در دنیای Yggdrasil را می‌دهد. وظیفه شما برملا ساختن راز این افسانه قدیمی است و تمامی بناهای قدیمی در خودشان یک معنی پنهان کرده‌اند و باید آرام فهمید که چرا بشریت به این نقطه رسیده است و خود را از چنگال این دیوها نجات داد. شیوه روایت اول‌شخصی بازی، هیجان را بالابرده است و ترس در تمام نقاط آن حس می‌شود. افسانه‌های اسکاندیناوی را همیشه در قالب شمشیر و لباس‌های پشمی دیده‌ایم اما این بار در دل دنیایی علمی تخیلی قرار می‌گیریم که هر گوشه‌بازی ما را به ترس وا‌می‌دارد. بازی جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای دارد و به‌خوبی می‌تواند شمارا ساعت‌ها سرگرم خود سازد.

Apsulov End of Gods از آن دسته بازی‌هایی است که ممکن است اسم آن برایتان ناآشنا باشد اما تمامی بازیکنان تابه‌حال نقدهای مثبت به آن وارد کرده‌اند و دنیای ترسناک بازی را ستوده‌اند. رازی شگرف در شرف برملا شدن است، در پیدا کردن آن کمک کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Apsulov End of Gods با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 64-bit
Processor: Intel core i3 or equivalent AMD
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX760
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The humans delved far beneath the earth to find the mercy of the gods. What they found was never meant to reach the surface. Not on Midgard, nor any of the nine realms of Yggdrasil. Now their discovery wreaks havoc on their world, exploiting their technology, and leaving all in misery and decay. Through all their conquests and revelations they never stopped to consider that some things are buried for a reason. In a world of technology and mythological artifacts, chaos rules over the human realm. It is in this chaos that you find your purpose and destiny. In this future viking horror you awake in a sanctuary of steel and concrete, built to research and exploit the worlds of Yggdrasil, and to house an artifact, buried in the earth aeons ago. Unveil the secrets of the mythology, the artifacts, and the realms of Yggdrasil in Apsulov End of Gods.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.4 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    A

    مهمان

    سلام مرسی از سایت خوبتون واقعا عالیه ولی ای کاش حجم بازیا یکم کمتر می شد گه بشه دیگه معرکس

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ff

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی روی سیستم من میاره؟؟؟؟؟؟؟؟

    Windows 7

    RAM 4 GB

    System type: 64-bit

    CPU: intel(R) pentium(R) CPU G2030 @ 3.00GHz 3.00 GHz

    Graphic:
    AMD radeon Graphics Processor
    Internal DAC(400MHz)
    ADM Radeon HD 7000 series
    Dedicated Video Memory: 1024 MB
    لطفا جواب بدین؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ff

      پشتیبانی

      سلام
      خیر