دانلود بازی Anno 1404 Gold Edition برای PC
دانلود بازی Anno 1404 Gold Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Anno 1404 Gold Edition برای PC

پارسی گیم 31 مرداد 1398 6 دیدگاه
24,026 بازدید

دانلود بازی Anno 1404 برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژیک یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌های کامپیوتری هستند. یکی از دلایل محبوبیت این سبک، باز بودن دست بازیبازها در شکل دادن مقر اصلی خودشان است. برخی از بازی‌های استراتژی، این قابلیت را یک درجه بالاتر برده‌اند و به بازیباز اجازه می‌دهند تا در مقیاسی بسیار بزرگ، یک شهر کامل را بسازند. این بازی‌ها بعدتر تبدیل به یک سبک زیرشاخه‌ای استراتژی به نام “شبیه‌ساز شهرسازی” شدند که جذابیت‌های مخصوص به خود را دارند. یکی از این سری بازی‌ها، Anno نام دارد که توسط Ubisoft توسعه پیدا می‌کنند. Anno 1404 با توجه به اسم خود، شما را وارد اوایل قرن پانزدهم می‌کند که یک سیستم شهرسازی بزرگ را در این دوره‌ی تاریخی به شما ارائه می‌دهد.

با شروع بازی، شما باید یک سرزمین بی نام و نشان را پرورش دهید و آن را تبدیل به شهری قدرتمند کنید. البته سری بازی های Anno المان‌های زیادی از بازی‌های استراتژی دارد؛ به این معنا که شما می‌توانید با حمله کردن با جزیره‌های اطراف خود، یک امپراطوری کوچک بسازید اما بالاخره تمرکز اصلی Anno 1404، مدیریت و ساخت شهر است و قرار نیست که در مقیاس‌های بزرگ وارد جنگ‌های حماسی شوید. یکی از ویژگی‌های Anno 1404 نسبت به نسخه‌ی قبلی، اهمیت به شدت زیاد صادرات و واردات است. اگر توجه زیادی به تبادلات کالا نکنید، به سرعت با مشکلات وخیم اقتصادی رو به رو خواهید شد.

با اینکه مالیات می‌تواند درآمدزایی خوبی کند اما بدون در نظر گرفتن تبادلات، در طولانی مدت دچار مشکلات زیادی می‌شوید. از این رو یک بخش تعامل با کشورهای دیگر در بازی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا روابط خود را با دیگر کشورها بهتر کنید که البته باز هم در نظر داشته باشید که بخش سیاسی پیچیده و خاصی در سیستم دیپلوماسی این بازی وجود ندارد. ویژگی‌های زیادی در بازی وجود دارند که آن را تبدیل به یک بازی جذاب و اعتیادآور کنند که یکی از آن‌ها، طبقه‌بندی مردم است. برای مثال طبقه‌ی کارگر با طبقه‌ی شهرنشین، رفتارها و ویژگی‌های متفاوتی دارند و شما باید کارهای متفاوتی کنید تا بتوانید تمام طبقات سرزمین خود را راضی نگه دارید.

اگر از طرفداران بازی‌هایی در سبک شهرسازی هستید، سری بازی‌های Anno یکی از جذاب‌ترین عناوین این سبک هستند. Anno 1404 شما را به رنسانس اروپا می‌برد و مشکلاتی که مردم آن زمان داشتند را در قالب یک بازی مدیریتی، به بهترین شکل به شما ارائه می‌دهد.

در ادامه برای دانلود بازی Anno 1404 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP (SP3), Windows Vista® (only)
Processor: Pentium 4 3GHz or comparable (dual core recommended)
Memory: 1 GB (3 GB recommended)
Graphics: DirectX®9-compatible graphics adapter with 128 MB RAM (DirectX®10 with 512 MB recommended)
DirectX®: DirectX®9/10
Hard Drive: 6 GB free space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Anno 1404, known as Dawn of Discovery in North America, is a city-building and economic simulation game with real-time strategy elements, part of the Anno series. Released in 2009, it was developed by Related Designs, produced by Blue Byte, and published by Ubisoft. Anno 1404 is the sequel to Anno 1701 and is followed by the futuristic sequel Anno 2070. Though the game centers on a series of fictional events, the overall concept of the storyline is based upon real life aspects of medieval and renaissance history such as the Crusades, advancements in gothic architecture, construction of cathedrals, and hanseatic trade involving the rise of patrician merchants and early forms of capitalism.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام داداش من 2070 این بازی رو نصب کردم و نوشته ک باید اکانت بسازم خواستم کمکم کنید راهنماییم کنید چطوری اکانت رو بسازم یا ویدعوی اموزشی هست جایی ببینم بتونم بسازم ؟ چون واقعا این همه دانلود کردم و نمیشه داره اذیتم میکنه ممنون میشم کمکم کنید بزرگوار

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به علی

      مهمان

      سلام دوست عزیز اگه از استیم دانلود کردی باید بگم نیاز به ساخت اکانت نیست و وقتی میخوای دانلود کنی باید بازی بخری بعد از خرید هم خودش رو اکانت استیم یکی میشه اگه از جای دیگه دانلود کردی باید ببینی براش کرک اومده یا نه چون تا جایی که من میدونم بازی های کرک شده نمیخواد اکانت درست کنی توش اون مرحله ای که میگه اکانت بساز ی چی بیخودی بزن توش رد میشه یا بگو بعد اکانت میسازم اگرم کرک نشده که باید بری از استیم بگیری قیمتش S19.99 دلار هستش

  • Avatar

    سپهر

    مهمان

    ایا برای ویندوز7 هم باز می کنه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سپهر

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام وقت بخیر.این بازی روی ویندوز 10 بالا میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      پشتیبانی

      سلام
      بله