دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Extraction برای PS5
دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Extraction برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Extraction برای PS5

پارسی گیم 5 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,898 بازدید

دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Extraction برای پلی استیشن 5

سری بازی‌های Tom Clancy’s Rainbow Six تاریخ طولانی‌ای داشته‌اند اما محبوبیت آن‌ها را باید مدیون بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege دانست که یک عنوان آنلاین چندنفره تاکتیکی در سبک شوتر اول‌شخص است. این بازی به دلیل وجود گیم پلی اعتیادآور که در آن بازیکن دائم باید با سایر افراد تیمش تعامل داشته باشد به‌سرعت میان بازیکنان محبوب گشت و طرفداران زیادی پیدا کرد. همین موضوع باعث شد که استودیو Ubisoft تصمیم به ساخت یک اسپین آف جدید از Siege بگیرد و این بار به‌جای قرار دادن بازیکنان در مقابل هم، یک نژاد بیگانه خطرناک را به‌عنوان دشمن معرفی کند تا بازیکنان با تشکیل تیم خود به مقابله با آن‌ها بروند.

این بار تمرکز گیم پلی در بخش Co-op با تشکیل تیم‌های سه‌نفره از افراد است. نژاد بیگانه‌ای که باید با آن‌ها مبارزه کنید Archaeans نام داشته و گونه‌های مختلفی از آن‌ها نیز وجود دارد، برای مثال یکی از انواع آن‌ها حملاتی از راه دور با پرتاب تیغ داشته و یکی دیگر مبارزات تن‌به‌تن را می‌پسندد. اپراتورهای شما باید وارد یک منطقه آلوده به بیگانه‌ها شده و مأموریت‌های مختلفی مانند نمونه‌برداری، پیدا کردن منابع مهم و حیاتی و جمع‌آوری اطلاعات را انجام دهند. هر راند بازی در نقشه‌ای شکل‌گرفته که به سه قسمت تبدیل می‌شود و این 12 مأموریت متفاوت را در بخش‌های مختلفی از نقشه باید اجرایی کنید. اگر یک بخش را به پایان رساندید، می‌توانید محل را ترک کرده و یا به قسمت بعدی بروید اما بدانید که با پیشروی در هر قسمت، چالش بازی بیشتر شده و دشمنان سرسخت‌تری سر راه شما قرار خواهند گرفت.

یکی از ویژگی‌های جالب موجود در گیم پلی، اسیر شدن اپراتورها در چنگ بیگانه‌ها است. اگر یکی از افراد تیم شما توسط دشمن اسیر شد، باید برای بازی کردن با آن اپراتور خاص حتماً او را نجات دهید وگرنه تا زمانی که اسیر باشد، از دسترس شما خارج خواهد بود. همچنین صدمه دیدن اپراتورها باعث می‌شود نتوانند پشت سر هم مأموریت انجام دهند و برای بهبود باید چند راند را در بهداری سر کنند. شما در این بازی به 18 اپراتور مختلف دسترسی دارید که بسیاری از آن‌ها همان افراد قدیمی Siege هستند.

این بازی نیز سبک تاکتیکی Siege را حفظ کرده و گیم پلی آرام و آهسته‌ای دارد. شما باید برای پیشروی خود نقشه داشته باشید و حساب تمام گلوله‌ها و منابع خود را داشته باشید زیرا کمبود منابع یکی از عناصر موجود در بازی است. مخفی‌کاری نیز تکنیک مناسبی برای پیشروی خواهد بود زیرا باعث می‌شود دشمنان کمتری از حضور شما مطلع شوند و نیاز به هدر دادن گلوله‌های خود بر روی هدف‌های بی‌اهمیت نشوید. ازلحاظ گرافیکی نیز بازی چیزی کم نگذاشته و کاملاً همگام با شوترهای اول‌شخص مدرن طراحی‌شده است. نورپردازی‌ها، جزییات مراحل و همین‌طور دشمنان بیگانه همگی به زیبایی طراحی‌شده‌اند تا یک عنوان کامل Co-op و متفاوت در دنیای Rainbow Six را تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Extraction با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Chimera parasite that caused an Outbreak in New Mexico not long ago has suddenly reappeared in multiple sites across the US, deadlier than ever and spreading rapidly. To monitor the parasite and prepare for any future threat, the Rainbow Exogenous Analysis & Containment Team (REACT), a highly specialized and outfitted organization was created.​
Almost nothing is known about the evolving parasite, and REACT’s hand-selected operators are the only ones suited to engage, push back, and learn about this deadly new threat. ​It is your mission to confront the mysterious creatures, known as the Archæans, who are now more lethal than ever before.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 61.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.