10 بازی برتر معرفی شده در نمایشگاه E3 2021
Avatar

10 بازی برتر معرفی شده در نمایشگاه E3 2021

محمد مهدی شفیعی راد 5 تیر 1400 بدون دیدگاه
1,970 بازدید

E3 را می‌توان مهم‌ترین رویداد گیمینگ سال نامید که بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی ازجمله مایکروسافت و سونی با معرفی بازی‌های جدیدشان، غوغا به پا می‌کنند. درواقع در این نمایشگاه است که متوجه می‌شویم شرکت‌های بازی‌سازی به دنبال ساخت چه بازی‌هایی هستند یا از آن‌طرف چه شرکتی بهترین بازی‌ها را می‌تواند در سال ارائه دهد. نمایشگاه E3 2021 اگرچه به‌صورت مجازی برگزار شد و آن تب‌وتاب سال‌های پیش را نداشت، اما بازهم بازی‌های خوبی معرفی شد که در ادامه به معرفی 10 بازی برتر نمایشگاه E3 2021 خواهیم پرداخت.

البته ناگفته نماند که سونی بازهم مانند سال‌های پیشین در این مراسم حضور نداشت احتمالاً یک مراسم یا استریم زنده‌ی خاص خود را به‌صورت جداگانه مانند سال پیشین برگزار کند. حال که چند وقتی از نمایشگاه E3 2021 گذشته، می‌خواهیم بهترین بازی‌های E3 را از دیدگاه اکثر منتقدین به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی‌های معرفی شده در نمایشگاه E3 2021

بازی Avatar Frontiers of Pandora

10 – Avatar Frontiers of Pandora

بدون شک یکی از بهترین مراسم‌ها برای شرکت یوبی‌سافت بود. شرکتی که پس از مدت‌ها در E3 قدرتمند ظاهر شد و در آخر مراسم هم سورپرایزی عجیب برای هواداران خودش و البته طرفداران سینما نمایش داد و آن‌هم چیزی نبود جز بازی آواتار !

بازی AVATAR Frontiers of Pandora یک مجموعه جدید از یک شرکت قوی است که بالاخره پس از مدت‌ها انقلابی درزمینه‌ی کنفرانس معرفی بازی‌ شرکت یوبی‌سافت ایجاد کرد و هیجان به دلیل این رویداد هم دمیده شد. از نمایش خوب بگذریم و به خود بازی برسیم؛ باید بگویم که هنوز سبک و نحوه گیم پلی بازی مشخص نیست اما با توجه به نمایشی که از آن دیده‌ایم، بازی آواتار احتمالاً در سبک اکشن نقش‌آفرینی باشد و از دید اول‌شخص روایت شود. می‌توانید از طریق لینک زیر، اطلاعات بیشتری از بازی پیدا کنید.

در حال حاضر بیش‌تر از این موارد اطلاعاتی در مورد بازی وجود ندارد؛ اما می‌توانیم امید داشته باشیم که این بازی تبدیل به یک اثر ماندگار شود، چون شرکت سازنده‌ی این بازی در ساخت این مدل بازی‌ها کارش را به‌خوبی بلد است.

Marvel's Guardians of the Galaxy

9 – Marvel’s Guardians of the Galaxy

بالاخره شرکت Square Enix برای ساخت بازی از دنیای قهرمانان مارول، یکی از بهترین بخش‌های این دنیای جذاب را انتخاب کرد. درواقع بازی Guardians of the Galaxy یا محافظان کهکشان را می‌توان نسخه‌ای بهتر و پخته‌تر از بازی Marvels Avengers دانست.

یکی از نکات خوب این نمایش نشان دادن گیم پلی بازی بود. اگر گیم پلی این بازی را ببینید متوجه می‌شوید که چقدر استودیوی سازنده از ضعف‌های بازی قبل، درس گرفته و آن‌ها را در بازی جدید به رشد کامل رسانده است. بازی Marvels Guardians of the Galaxy شمارا در شخصیت Star Lord قرار می‌دهد مسئولیت رهبری گروه را در دستان شما قرار می‌دهد. درواقع شما در بازی هم از قابلیت‌های شخصیت اصلی بازی استفاده می‌کنید؛ هم می‌توانید با دادن فرمان‌ها و استراتژی‌های درست به گروهتان، برای دشمنان خط‌ونشان بکشید. اگر طرفدار شدید چنین بازی‌هایی هستید، بازی محافظان کهکشان را می‌توانید روی کامپیوتر و کنسول‌های بازی در تاریخ 4 آبان 1400 تجربه کنید.

Metroid Dread

8 – Metroid Dread

خیلی کوتاه و خلاصه به شما می‌گویم؛ یک بازی اکشن، صاحب سبک همراه با دنیایی چشم‌نواز. این صفات می‌‌تواند چه معنی داشته باشد؟ این سؤالی است که ذهن تمامی مخاطبان بازی‌های ویدیویی را مشغول کرده است. شرکت نینتندو پس از سالها بالاخره یک نسخه‌ی جدید از مجموعه‌ی متروید را معرفی کرد که همگان را به وجد آورد.

وقتی از صاحب سبک صحبت می‌کنیم، به این معنی است که بازی یکسر و گردن از عناوین مشابه بالاتر است و درواقع این اثری است که توانسته یک سبک جدید ایجاد کند و منبع الهام افراد دیگری قرار گیرد. اگر بخواهم از خود بازی بگوییم، Metroid Dread نسخه‌ی ریبوت شده‌ای ازسری‌های قبلی خود است. توسعه‌دهندگان بازی حدود یک ساعت به بررسی و معرفی آن پرداختند و فهمیدیم که با یک اثر بی‌نظیر روبه‌رو هستیم. بازی Metroid Dread بدون شک کنفرانس نینتندو در نمایشگاه E3 2021 را جذاب‌تر از همیشه نشان داد.

The Legend of Zelda Breath of the Wild 2

7 – The Legend of Zelda Breath of the Wild 2

قسمت اول این بازی در مراسم Game Awards 2017 به‌عنوان برنده جایزه‌ی بهترین بازی سال معرفی شد. و حالا هم نوبت به تجربه کردن قسمت دوم این بازی محبوب رسیده است. محبوبیت بازی زلدا برای کسی پوشیده نیست و این اثری است که توانسته برند نینتندو را به تمام جهانیان معرفی کند. پس از انتشار اولین نسخه از مجموعه‌ی Breath of the Wild، معرفی دنباله‌ی بازی، سورپرایز بزرگی برای طرفداران زلدا بود.
همان‌طور که می‌دانید، شرکت نینتندو نمایشی کوتاه از گیم پلی نسخه جدید را به هواداران نشان داد و ثابت کرد که هنوز هم یکی از قدرتمندترین شرکت‌های بازی‌سازی است. The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 بازی‌ای در سبک اکشن ماجراجویی با کلی پازل و چالش است. از همه این صحبت‌ها نتیجه‌ای جز برتری این مجموعه نمی‌توان گرفت. ولی برای این‌که بفهمید که چقدر این بازی شاهکار است، نسخه یک این بازی را در کنسول سوییچ تجربه کنید.

Starfield

6 – Starfield

Starfield بازی بود که طرفداران بتسدا و عناوین نقش‌آفرینی را چند سال با شور و اشتیاق منتظر نگه داشت. استارفیلد بازی بی‌نظیر از ساخته‌های جدید شرکت بتسدا است که مدت‌ها است منتظر یک نمایش رسمی از آن بودیم. بالاخره این انتظار به پایان رسید و انتظار برای دیدن گیم پلی شروع شد. بازی‌ای که به گفته‌ی خود سازندگانش، ترکیبی از آثار نامدار و صاحب سبکی مانند Fallout و Skyrim است. برای دریافت اطلاعات اولیه از بازی، لینک زیر را از دست ندهید.

البته باید این را هم گفت که هنوز اطلاعات زیادی در مورد گیم پلی و سبک بازی نیست اما با توجه به سخنان سازنده‌ها، بازی در سبک اکشن ماجراجویی است و در فضای پیرامون کره‌ی زمین در جریان است. این بازی را می‌توانید در تاریخ 11نوامبر سال2022 به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر و ایکس باکس سری تجربه کنید.

Stalker 2 Heart of Chernobyl

5 – Stalker 2 Heart of Chernobyl

استاکر 2 بازی برگرفته از رویداد ترسناک و دردناک چرنوبیل است. نسخه‌های اولیه این مجموعه مربوط به سال‌های دور است و حال تیم سازنده GSC Game World دوباره آمده‌ تا سبک شوتر تاکتیکی را از نو تعریف کند. خوشبختانه استودیو با تریلر جذابی پا به کنفرانس ایکس باکس گذاشت و نشان داد که گرافیک بازی چه اندازه زیبا است و گیم پلی هم مشابه داستان، بسیار غنی و پر جزئیات است.

درواقع چیزی که باعث زیبایی فضای بازی شده است، نورپردازی عجیب و حیرت‌انگیز آن است. از گرافیک بازی تا این حد مشخص است که سازنده‌ها کاملاً به یک بازی نسل نهمی فکر کرده‌اند. بافت‌ها، شخصیت‌ها و عوامل محیطی هم به نحو احسنت طراحی‌شده‌اند. اما اگر از بحث گرافیکی خارج شویم و به گیم پلی بپردازیم، باید بگوییم که سازنده‌ها به فکر ساخت یک بازی شوتر در سبک اکشن ماجراجویی با هاله‌ای از ترس و بقا بوده‌اند. درست است که ما گیم پلی طولانی از بازی ندیدیم؛ اما همان‌قدر که توسعه‌دهندگان به ما نشان داده‌اند، نوید یک شوتر بی‌نظیر را می‌دهد.

اگر بازی‌هایی در سبک Metro و Fallout را تجربه کرده‌اید و از این سبک بازی‌ها دوست دارید، بازی Stalker 2: Heart of Chernobyl را به‌هیچ‌عنوان در تاریخ 28 آوریل سال 2022 از دست ندهید.

Forza Horizon 5

4 – Forza Horizon 5

کم‌کم داریم به آخرهای لیست می‌رسیم و بازی‌ها جذاب و جذاب‌تر می‌شوند. اما اگر بازی‌ای در سبک مسابقه‌ای می‌خواهید، باید بگویم جواب شما چهارمین عنوان بهترین بازی E3 از دیدگاه ما است. بازی Forza Horizon 5 با نمایشی طوفانی در کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا معرفی شد و توانست دل همگان را به دست آورد.

اما چیزی که این بازی را با نسخه پیشین خود متفاوت می‌کند، گرافیک بصری واقع‌گرایانه بازی است. به‌طوری‌که اگر شما بازی را در حالت عکاسی قرار دهید، و آن را تماشا کنید، متوجه نمی‌شوید که این عکس واقعی است یا برای بازی است. این نشان می‌دهد که استودیوPlayground Games چه اندازه روی کیفیت بصری بازی کارکرده است. پیشنهاد می‌کنیم مطالب موجود در مورد بازی Forza Horizon 5 را از پارسی گیم بخوانید و منتظر انتشار آن در تاریخ 22 اکتبر سال 2021 برای کامپیوتر و کنسول ایکس باکس باشید.

Battlefield 2042

3 – Battlefield 2042

و اما سومین بازی از برترین‌های نمایشگاه E3 2021 یک بازی شوتر آنلاین از مجموعه‌ی بسیار محبوب بتلفیلد به‌نام بازی Battlefield 2042 است. شرکت DICE از ساخت یک حالت داستانی برای بازی صرف‌نظر کرده و به‌جای آن تنها بخش آنلاین و چند نفره را باقیمت 70 دلار ارائه خواهد داد. مجموعه‌ی بتلفیلد همیشه با بخش آنلاین شناخته می‌شود و تصمیم جدید استودیو، اگرچه بحث‌برانگیز است اما منطقی به نظر می‌رسد. بازی حتی ازنظر گیم پلی هم دارای تفاوت‌هایی با تمام بازی‌های آنلاین است و مثل‌اینکه شرکت الکترونیک آرتز به دنبال تحولی درزمینه‌ی شوترهای اول‌شخص آنلاین است.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ 22 اکتبر سال 2021 برای همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

Halo Infinite

2 – Halo Infinite

همیشه انتخاب کردن بین رتبه اول و دوم، کار سختی است. اما با توجه به هر عاملی بالاخره دومین بازی برتر از 10 بازی برتر نمایشگاه E3 2021 امسال، بازی محبوب و مورد انتظار Halo Infinite است. Halo مجموعه‌ای قدیمی و فوق‌العاده است که در طول زمان، به مهم‌ترین بازی ایکس باکس تبدیل‌شده و توانسته طرفداران بسیار زیادی را دست‌وپا کند. بازی Halo Infinite در سبک اکشن و شوتر اول‌شخص تحولات بزرگی را ایجاد کرده است و حالا هم پس از شش سال صبر کردن نوبت به قسمت بعدی داستان هیجان‌انگیز مستر چیف رسیده است.

البته که هنوز بازی در حال تکمیل شدن است و به همین دلیل تا انتشار بازی Halo Infinite سازندگان یک بخش آنلاین جدید برای این مجموعه به‌صورت رایگان تعبیه کرده‌اند تا سروقت از بازی اصلی و بخش داستانی آن لذتی مثال‌زدنی ببریم. در حال حاضر می‌توانید بخش آنلاین Halo را به‌صورت رایگان در Steam و گیم پس تجربه کنید.

Elden Ring

1 – Elden Ring

اتمام یک مقاله و به پایان رساندن آن کار دشواری است و به‌خصوص انتخاب میان بازی‌های متنوعی که در نمایشگاه E3 2021 معرفی شد، کار اصلاً آسانی نیست؛ اما اگر مجبور شویم بهترین بازی نمایش داده‌شده در رویداد مجازی امسال را انتخاب کنید، قطعاً به شاهکار بعدی استودیو FromSoftware و همان بازی Elden Ring خواهیم رسید که همه را متعجب زده کرد.

بازی‌ای که ازنظر بسیاری از سایت‌های گیمینگ بزرگ‌ترین سورپرایز مراسم Summer Game Fest و قطعاً بهترین بازی معرفی‌شده‌ی بود. جف کیلی مدت‌ها بود ما را به تماشای مراسم امسال دعوت می‌کردیم و بالاخره اواخر برنامه بود که فهمیدیم با چه سورپرایزی روبه‌رو هستیم. خوشبختانه هیدتاکا میازاکی با پیشنهاد جف کیلی موافقت کرده بود و اجازه‌ی نمایش بازی را در مراسم مخصوص او داد.

از موفقیت‌های این بازی بگذریم به نمایش بازی می‌رسیم. بازی در نمایش خود هم کم نگذاشت و قدرت سازنده‌ها را در اجرای گیم پلی نشان داد. نمایش بازی آن‌قدر تمیز و درست به اجرا درآمد که حتی تنوع دشمن‌های بازی را می‌توانستید مشاهده کنید.

مانند تمامی بازی‌های شرکت FromSoftware، بازی Elden Ring هم عنوانی مهیج و فانتزی در سبک سولزلایک است و کسانی که عاشق بازی‌های سری Dark Souls هستند می‌توانند بازی را در 21 ژوئن سال 2022 تجربه کنند

جمع‌بندی

انتخاب مهم‌ترین بازی‌های نمایشگاه E3 2021 کار چندان آسانی نبود و مجبور به بررسی گزینه‌های متعددی شدیم و در آخر این لیست را گرد هم آوردیم تا بتوانید درک بهتری از بازی‌های نمایش داده‌شده پیدا کنید. ما بازی Elden Ring را شایسته‌ی دریافت جایگاه بهترین بازی معرفی‌شده نمایشگاه امسال می‌دانیم اما می‌دانم که شما ممکن است نظر دیگری داشته باشید و به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی E3 2021 کدام بود؟

از نظر ما Elden Ring بهترین بازی نمایشگاه E3 2021 بود که توانست نظر همگان را به خود جلب کند و نمایشی جذاب به راه بیندازد.

۱
بهترین بازی‌های نمایشگاه E3 2021 کدام بودند؟

امسال بازی‌های مختلفی معرفی شدند اما بدون شک معرفی Forza Horizon 5 و Elden Ring از لحظات به‌یادماندنی مراسم امسال بود.

۲
کدام شرکت ها در نمایشگاه E3 امسال شرکت داشتند؟

شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، اسکوئر انیکس، یوبی‌سافت و نینتندو در نمایشگاه امسال شرکت داشتند. سونی مانند سال پیش، از شرکت در نمایشگاه انصراف داد.

۳
چرا سونی در نمایشگاه E3 2021 شرکت نداشت؟

سونی از سال 2019 تصمیم گرفته تا یک رویداد جداگانه به منظور معرفی بازی‌های پلی استیشن برگزار کند و به همین دلیل در نمایشگاه E3 شرکت نمی‌کند.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.