یحیی رحیمی

هر آنچه در فصل هفتم بازی فورتنایت خواهیم دید: از ریک و مورتی تا سوپرمن

یحیی رحیمی 18 خرداد 1400 بدون دیدگاه
645 بازدید

فصل هفتم بازی فورتنایت به‌صورت رسمی معرفی شد و اپیک‌گیمز ما را از محتویات فصل جدید آگاه کرد. این فصل که با آپدیت 17.00 شناخته می‌شود، شخصیت‌های معروفی مانند ریک سانچر از دنیای ریک و مورتی و البته سوپرمن را اضافه کرده است. سلاح‌های و رویدادهای جدید هم منتظر شما طرفداران بازی خواهد بود.

فصل ششم بازی فورتنایت با یک رویداد بزرگ به اتمام رسید که نقشه‌ی اصلی را از هم پاشید. فصل هفتم حال با تریلر هیجان‌انگیزی شروع‌شده و شاهد حضور موجودات فضایی در این بازی بتل رویال هستیم. بیایید ببینیم اپیک‌گیمز در این فصل، چه آشی برای ما پخته است؟

فرازمینی‌ها از راه می‌رسند

فصل هفتم با تم «تهاجم» شروع به کارکرده است. اگر به تریلر داستانی بازی نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که تهاجم از سوی فرازمینی‌ها انجام‌شده و آن‌ها با تمام قوا به سمت جزیره‌ی خوش‌ آب‌وهوای فورتنایت حمله کرده‌اند. موجودات فضایی به‌عنوان کاراکتر غیرقابل بازی(NPC) در این فصل حاضر خواهند بود و خوشبختانه بازیکنان قادر به راندن سفینه‌های فضایی هم در سراسر نقشه خواهند بود.

اپیک‌گیمز یک روایت جالب به فصل جدید بخشیده و باید همراه دیگر بازیکنان، به نجات جزیره‌ی بازی بپردازید و جلوی هرج‌ومرج ایجادشده را بگیرید. در این میان باشخصیت‌های محبوبی آشنا خواهید شد که به جذابیت بازی می‌افزایند. این فصل امکان سرقت سفینه‌های فضایی و استفاده از آن‌ها را در سراسر نقشه به شما خواهد داد. اگر فورتنایت را در طول این چند هفته‌ی اخیر بازی کرده باشید، قطعاً با این سفینه‌های فضایی پیشرفته آشنا شده‌اید. در زیرنگاهی به نقشه‌ی فصل جدید بیندازید.

نقشه بازی فورتنایت

ازآنجایی‌که نبرد با فرازمینی‌ها نیازمند تفنگ‌ها و سلاح‌های پیشرفته‌ای است، اپیک‌ٔگیمز یک سری سلاح‌های جدید را همانند Pulse Rifle آماده کرده تا با دست‌پر به نجات دنیا بپردازید. ازجمله تغییرات جدید، باید به‌اضافه شدن لباس موجودات فضایی اشاره کرد. با خرید پوسته‌ی Kymera و دریافت آیتم‌های مختلف در طول فصل، به یک آدم فضایی کامل تبدیل شوید.

حضور ریک و سوپرمن در فورتنایت

فورتنایت بیشتر به دلیل کراس‌اورهای عجیب با فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود و فصل هفتم از این قاعده مستثنی نیست. ریک سانچز از انیمیشن محبوب ریک و مورتی در فصل جدید حضور دارد و او یکی از نیروهایی است که قرار است جلوی فرازمینی‌ها را بگیرد. مشخص نیست آیا شخصیت مورتی هم به بازی اضافه می‌‌شود یا خیر اما احتمال این رخداد هم وجود دارد.

فورتنایت ریک و مورتی

سوپرمن دیگر شخصیت مهم فصل هفتم فورتنایت است. تابه‌حال ابرقهرمان‌های زیادی از دنیای مارول و دی‌سی به این اثر بتل رویال سفرکرده‌اند و حال وقت آن است که لباس سوپرمن را به تن کرد و به نبرد فرازمینی‌ها رفت. می‌توانید شخصیت‌های جدید را با خرید بتل‌پس دریافت کنید یا اینکه مبلغ جداگانه‌ای را به‌منظور دریافت آن‌ها بپردازد.

تمامی صفحات بتل‌پس فصل هفتم، دارای جوایز جذابی است که باتجربه‌ی بازی به دست خواهند آمد. اگر به دنبال دریافت شخصیت ریک سانچز هستید، باید تا سطح 100 پیشرفت کنید. درصورتی‌که بتل‌پس ندارید، نگران نباشید زیرا که جوایز مناسبی برای شما هم آماده‌شده که مورد رضایت شما قرار خواهد گرفت. کافی است همین‌الان سری به صفحه‌ی بتل‌پس بزنید و تغییرات کامل را مشاهده کنید.

Fortnite-Graphic-Improved

افزایش گرافیک فورتنایت در فصل هفت

اپیک‌گیمز با انتشار آپدیت 17.00، خبر از افزایش گرافیک بازی داده است. با شروع فصل خواهید دید که حرکت ابرها و گردباد بسیار بهتر شده و همچنین شبیه‌سازی دقیق‌تری از حرکت دود و مایعات را خواهیم دید. به‌طور کل گرافیک بازی ازاین‌رو به آن رو شده و برای اجرای بازی با آخرین کیفیت، نیازمند سخت‌افزار قدرتمندتری نسبت به قبل است. درصورتی‌که می‌خواهید بهترین تجربه را هنگام بازی داشته‌اشید، بهتر است سیستمی با مشخصات پایین داشته باشید:‌

  1. کارت گرافیک: Nvidia GTX 1080, AMD Radeon RX 5700 XT, or equivalent GPU
  2. پردازنده: Intel Core i7-8700, AMD Ryzen 7 3700x,
  3. حافظه رم: شانزده کیگابایت یا بیشتر
  4. حافظه ‌اس‌اس‌دی
  5. ویندوز 10 با معماری 64 بیتی

فصل هفتم با برطرف سازی باگ‌های آزاردهنده‌ای همراه است که اجازه‌ی ماهیگیری و فعالیت‌های جانبی را در بازی نمی‌داد. تمامی مشکلات گزارش‌شده برطرف شده‌اند و کافی است همین‌الان به بخش آپدیت فروشگاه اپیک‌گیمز سر بزنید و آخرین به‌روزرسانی موجود را دریافت کنید.

در این مورد بخوانید:

  1. چگونه در بازی Fortnite تبدیل به بازیکن بهتری شویم ؟ قسمت اول
  2. چگونه در بازی Fortnite تبدیل به بازیکن بهتری شویم ؟ قسمت دوم

 

منبع: Epicgames

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.